اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

بسم الرب الحسین(علیه السلام) ...


آن روز از خـــود گــــــذشتے عـــــازم کربلـــائے . . .

و . . .

امـــروز به خــــــــود آمـــــدے زائــــــــــــر کربلـــــا . . .


شرمنده نوشت: این پست ثابته تا زمــانی که قسمتم بشه برم کربلـــا . . .

 - شهید سید مرتضی آوینی,امیدوارم   به شفاعت  ,مبینا عاشق سرخوش و سرمست, یــ ه مَـــــــــرد , پرستار جنگ نرم پشتیبان ولایت ف,مَنـم گدایــِ فاطمـﮧ ,ملیسا صدر,یه منتظر بی نشون , بانوی  اردیبهشتی,سعید سعیدی,طـیبه فـاطمی,فـاطـمـه شـرمنـده شـهدا,مــآهِ مُـحتَـشَمــ  ,صاعقه , ,تــرنــجِ فاطمــی ,فانوس ,آزاده  سربدار,بهشـــــت مـــن تماشاے ◥ حسیــــــــ טּ ◣ است . .

ادرس تصویر:http://static.cloob.com//public/user_data/album_photo/2630/7889646-b.jpg


  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۱۷)

سلام
وبت عالیه اینقدر عالی که دوست دارم باهاتون تبادل لینک کنم
اگه خواستی پس بیا تو وبم...

www.esgh313.blogfa.com


  • ببوسم خاک پای بازماندگان شهدا را
  • سلام و عرض ادب...

    هم چی گفتین قوانین ما گفتیم چه خبره...

    اینا رو که همه می دونن...


    سلام
    ممنونم از حضور گرمتون
  • ببوسم خاک پای بازماندگان شهدا را
  • سلام و عرض ادب...

    پرسیده بودید چگونه جواب شهدا رو بدیم

    من می گم مثل شهدا اگه زندگی کنیم همه چی درست میشه... حتی مشکلات جامعه...

    رهبرتو نگاه کن... هر جا که دیدی مشکل داره جامعه بدون خلاف سیره شهدا و ولی فقیه داره عمل میشه
    والسلام
    پاسخ:
    البته گفتنش اسونه اما عمل کردنش...!!!!
  • مدیون شهدا
  • سلام عزیزم
    چرا دعوا داری؟
    شوخی کردم گلم ممنون که بهم سر زدی
    راستی پسر نیستم فحش نده گفتم عزیزم و گلم
    سلام خوندمش تذکرات به جایی بود

    لینکتون کردم اگه فکر میکنید مطالبم باهاتون تضاد نداره لینکم کنید

    WWW.ESGH313.BLOGFA.COM
    سلام.ممنون از حضور شما.
    وبلاگ پر محتوایی دارید.اگه با تبادل لینک موافقید خبر بدید.
    ممنون.
  • سید حسین
  • وجود این پست ضروری بود
    سلام ازوبت خوشم اومده اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن
    پاسخ:
    ممنون عزیزم وبلاگت دخترونه بود اما فکر نمیکنم باهم این دوتا وبلاگ هم خونی داشته باشه کاش حداقل ادامه مطلب میرفتی..
    سلام مرسی که دعوتمو وقل کردین در ضمن اگه اجازه هست وبتونو لینک کنم اخه خیلی ازش خوشم اومده شما هم اگه دوست داشتی منو با اسم وبم لینک کن مرسی
    فعلا
    پاسخ:
    ممنون که وبلاگم اومدید
    سلام فاطمه جون..اصلا بهم سر نزنی ها!!!!!!یهو بد میشه شوخی کردم بابا نترس قلبتم که ضعیفه و جوونی خونت میفته گردن من...این قانون 4 خیلی قشنگ بود لذت فراوان بردم(بچه پررو ها) اپم اگه دوست داشتین قدم رنجه بفرمایین و تشریف بیارین که اگه نیارین................ اگه نخواستی این نظر رو تایید نکن چون یکم خشن بود ولی بی ادبی توش نبود. دوووووووست دارم فاطمه جووون...
    با سلام و تشکر .
    شما هم لینک شدید.
    موفق باشید.
    2 چیز را هرگز فراموش نکن: (یاد خدا و مرگ ) و 2 چیز را زود فراموش کن :( خوبی به دیگران و بدی دیگران به خودت)
    بله دیگه سایت سنگین شده دیگه طرفای ما نمی آین آجی فاطمه بله می گفتین
    پاسخ:
    چی جوریه من توی لینکاتم تو توی لینکای من نیستی؟؟؟
    بله شما مارو لینک نمیکنین تو وبمون نمی آین اصلا نظراتمون رو میخونین؟ ولی ما بی معرفت نیستیم
    پاسخ:
    ...
    اگه می خای ببخشمت همین الان با نام (ظهور نزدیک است ) بلینک بعدشم برو تو نظرات قبلیت ببین خواهر
  • سید زهرا طباطبایی
  • گلم اگه موافقید تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نه به جان فاطمه تو لینکام ببین تو اولین لینکام هستی یعنی اول اینکه وبمو درست کردم لینکت کردم تازه چند بار برات نظر گذاشتم
    تازه دیوونه اگه میخواستم لینکم کنی خوب به زبون خوش میگفتم دیگه
    پاسخ:
    من نمیدونم حالیم نشم نشد الان ببین لینکت کردم بهم امان نامه بده که جوونم و ار زو دارم.
    سلام

    وبلاگ بسیار زیبایی دارید بهتون تبریک میگم

    موفق باشید
    سلام فاطمه جون از بند چهارمت خیلی خوشم اومد
    بعضیا هستن واقعا خجالت نمیکشن از خواهر گلم گرفته تا عزیز دلم هرچی به ذهنشون رسید مینویسن.
    ممنون میشم اگه یه سری بزنی
  • سید زهرا طباطبایی
  • سلام گلم لینک کردمت. عزیزم دعوام نکنیا من تو اخرین پستت سوال ندیدم
    اگه مایلید تو نظراتم بذارید اگه بتونم حتما این کارو میکنم
    اگه سوالت نزدیک عکس پا هست من میترسیدم او قسمت نرفتم

  • بیقرار شهادت
  • سلام وب خیلی عالی دارید
    برای ما افتخار است به جمع همسنگران ما بپیوندید
    اگر راضی بودید ما را به اسم ( آرزوی من شهادت ) لینک کنید و بگویید شما را به چه اسمی لینک کنم.

    یا زهرا (س)

  • سید یونس
  • "این وبلاگ یا هک شده یا تغییر کاربر داده یعنی کلا وبلاگی با چنین نویسنده بی شخصیتی نیست."
    ببخشید منظورتون اون خانوم دیوونه بود دیگه؟
  • نسرین یزدی
  • «اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»
    سلام خوبی
    ممنونم از اینکه منو لایق دونستی و به وبلاکم سر زدی
    حرفایی که زدید و همشو قبول دارم .....
    اگه با تبادل کینک موافقید خبرم کنید
  • فدایی رهبر
  • سلام لطفا اطلاع بدید با چه نامی لینکتون کنم.ممنون از حضورتون.یاعلی سیدعلی
    پاسخ:
    سلام نیازی به لینک کردن نیست فقط اگر به پیونداتون سر بزنید متوجه تغییرات میشید .من همون من در آغوش خدا هستم فقط کافیه اسمم ویرایش کنید.
  • سرباز گمنام امام زمان (عج)
  • سلام دوست عزیز، قوانین خوبی وضع کردین خدا قوت.
    حالا یه شوخی ( چطوری میشه از اون استثناها شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)
  • ولایتمدار جوان
  • سلام...
    امیدوارم موفق باشید ..پست قبل رو نتونستم بخونم تصاویر یکم اذیتم میکرد..سپاس از شما
    پاسخ:
    کاش همه اذیتا این طوری بود....
    با سلام به ساحت مقدس اهل بیت
    و با سلام به شما وب بسیار زیبا و جالبی دارید
    همینطور پست های عالی با تشکر از حضور شما
    یاحق
    دیگر دارم با حسین حسین گفتنم پیر میشوم
    خوشحال از این جوانی ازدست رفته ام

    پاسخ:
    التماس دعای خیـــــــــــــــــــــر..
    سلاااااااااااااام
    مگه من چن تا خواهر گل به اسم فاطمه جوووووووووووون دارم؟؟؟؟؟
    نه قهر بودم که اشتی کنم و نه ناراحت بودم که ببخشمت
    خوب اینم یه جور دوست داشتنه دیگه به مدل خودمون
    فدااااااااات شم عزیـــــــــــــزم
    امون نامه:
    این جانب هانیه وحیدی مدیر وبلاگ ظهور نزدیک است شما متهم ردیف اول را به دلیل دادن زیر میزی خوب (لینک کردن این جانب) بخشیدم از این به بعد شما به تحت الحمایگی ما آمده و در آمانید شاد باشید که شاه هانیه مراقب شماست
    از شاه هانیه به فاطمه چرا اینقدر وبتو دیر باز میکنه هر وقت پیشت اومدم دو ساعتی الاف شدم
    از شاه هانیه به جان نثار حقیر فاطمه شاه حوصله اش سر رفته کمی دلقک بازی در بیار بخندیم
    شاه هانیه درخواست آینه دارد جان نثار بدو بیار
    0
    0
    0 شاهدر حال تماشای خود است
    0
    0
    0
    بله بسیار سیمای خوبی داریم با همین رخ است که ملکه ویکتوریا را به تور زدیم می گویم چه طور است واسه خنده شما عکسی از خود برای ما بفرستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

    برو آجی نمازتو بخون شوخی کردم ما کوچیک شماییم
    سلام. ببخشید خیلی مشغله دارم. انقدر این روزها مشغله ام زیاد بود و هست که اصلا حوصله وب رو ندارم. ممنون که بهم سر می زنی
    اربعین حسینی رو تسلیت میگم
    پاسخ:
    برام حتما دعا کن عزیزمــــــ....
  • حریم یار
  • باید همیشه نگاهمان به آسمان و آسمانی ها باشد،تا دلمان از زمین و زمینی ها نگیرد..."التماس دعا از همه شما آسمانیان عزیز"
    با یه پست جدید ویژه اربعین منتظرتم.دیر نکنی ها..زودی بیا........منظرتم....نظر یادت نره...
  • ...(تنها خدا)
  • سلام
    اومدم ولی انگاری دیر اومدم
    به هر حال منم جز اون دسته از ادمایی هستم که وقتی مطالبتونو می خونم نظر میزارم اما شاید نظر سازنده ای نباشه به هر حال معذرت...
    منم با تمام حرفاتون تقریبا موافقم
    موفق باشید
    پاسخ:
    پس از این به بعد حتما برام نظر بذار که بدونم میخونه عزیز دلمــــ... باشه؟؟؟
  • ببوسم خاک پای بازماندگان شهدا را
  • سلام و عرض ادب...

    به روزم تشریف بیارین
  • آرزوی من شهادت
  • درپناه حق موفق و موید و سلامت باشید
    سلام تازه رفتم خوندمشون .. 4 رمیش منو گرفت... راستی ببخشید دیشب سرت داد زدم... بازم بیا وبم تنهام نذار ولی ترو خدا این دفعه با صاعقه وآذرخش نیا جون من!!!!! اون آدرس وبلاگی که دیشب گفتی رم بدی ممنون میشم
  • ببوسم خاک پای بازماندگان شهدا را
  • سلام و عرض ادب...

    عجب پس شمام مشهدی هستین...

    پدرتون چطوری آقا دلبریان رو می شناسن؟ هم رزم بودن؟
    سلام برسونید
    هشتمیش منو کشته!!!! من لینکت کردم ...
  • منتظر منجی
  • با سلام
    منتظر حضورتون هستم
    التماس دعای فرج
  • محمد رضا
  • سلام.. من اولین باره که دارم میام وبلاگتون و یه جورایی در همین اولین بار به خاطر همین قوانینی که نوشتید زیاد خوشم نیومد.. البته وبلاگ شماست و حق شماست که قانون وضع کنید..
    اما من دوست دارم به عنوان یک مخاطب یک چند تا پیشنهاد بدم..
    من وبلاگ شما رو از روی لینک دوستاتون پیدا کردم..
    کاملا خوشحالم که تفکرتون با اهل بیته واقعا لذت بردم..
    اما توی این قوانینتون یکم مستبدانه رفتار کردید، مثلا مخاطبتون رو از دادن آپ منع کردید..
    اعلام آپ یک راه ارتباط بسیار قدرتمنده و یک اطلاعرسانی مفید... شاید طرف یه مطلبی داشته باشه که واقعا به درد شما بخوره.. اما شما فرصت نمی کنی ببینیش.
    یا همش (تبلیغ) کردی هر کی وبتو میخونه حتما نظر بذاره.. این یه تبلیغه

    ممنونم از شما و از وب خیلی خیلی خیلی قشنگتون
  • علیرضا میلادی
  • جالب بود.ضمنا وبلاگ دلنشینی داری.بهت تبریک میگم.
  • محمد رضا
  • سلام فاطمه خانم.. خسته نباشی..
    من عذر خواهی میکنم اگه جسارت کردم و یکم فضولی کردم.. در ضمن من نگفتم چند تا مورد مستبدانه دارید گفتم یکم مستبدانه عمل کردید.. یکیش همون آپ بود ..
    یکیش همون تشویق به نظر گذاشتن بود.. دیگه موردی دیگه ای ندیدم..
    بازم ازتون عذر خواهی میکنم.. این گیر دادنا خصلت خبرنگاراست.
    عذر خواهی میکنم.
    خیلی ممنونم به خاطر همه چی و هیچی

    www.esgh313.blogfa.com
    مهدی جان!
    تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد
    حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد
    سلام آجی خوبی؟
  • ببوسم خاک پای بازماندگان شهدا را
  • سلام و عرض ادب...

    نه خواهر گلم...

    می دونی قضیه چیه...

    اینه که ما وقتی یه چیزی رو داریم قدرشو نمی دونیم تا وقتی از دستش بدیم...
    من الان کسایی رو می شناسم که تو اهواز ساکن هستن ولی حال و حوصله رفتن به یادمان شهدا رو ندارن...

    و کسایی رو می شناسم که آرزو حتی یه دقیقه اومدن به کنار مزار شهدای شهر ما رو دارن..
    وطبق حدیثی یکی از مکان های برگزیده مقتل شهداس...
    بله..
    ولی وقتی نمی تونی بری باید بشینی تو خونه دق کنی ؟
    من الان اصلا" راهیان نور نرفتم ... خودمو بکشم؟
    نه من هر وقت بخوام می تونم برم پیش شهدای شهرمون که خداییش گلچین بهترین شهدا تو شهر خودمون هست...
    ان شاءالله که خدا بخواد تا برید...
    من تا چند روز دیگه باید برم سربازی دیگه حتی بهشت رضام گیرم نمیاد چه برسه جنوب.
    التماس دعا
  • روز حسرت
  • سلام . ممنون از جایزه ات
    تو نصف شب تو وبلاگ من چی کار می کردی؟؟؟
    تو خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــواب و زندگی نداری؟

    سلام
    خداقوت
    در راستای توهین به مقام معظم رهبری در برنامه پارک ملت توسط عماد افروغ و سکوت مجری برنامه، درصورت امکان مطالب وبلاگتون رو با این موضوع بروز کنید.
    باتشکر
    ما گوشه نشینان غم فاطمه ایم...
    سلام من یه نظری گذاشته بودم اون نظر رو نگذاشتید‏(که یه آدرس سایتی رو گذاشته بودم‏)با انصاف رفتار کنید.
    پاسخ:
    http://www.aparat.com/v/8f1ecccfc0c1b7059134fd658dcbbdcd103585
    درود بر جان نثارمان احوال به کام است یا خیر اگر به کام است که از برکت وجود ماست و اگر خیر که از بد بختی خودتان است علی ای حال آمدیم به زیردستان خود سری زده باشیم اوقات به کام شاد باشید که شاه مراقب شماست
    نه عزیزم همون تجلی ظهور خوبه راستی از فردا ای دی اس ال قطع میشه و من به خاطر درس ها تمدیدش نکردم(مامانم نکرد) نه همون جان نثار خوبه راستی من باهات
    شوخی میکردم یک وقت ازم ناراحت نشی اون دنیا یقمون رو بگیری ها راستی بهم بسری هر چند وقت یکبار آپ میکنم خدا حافظ
    سلام.
    بله متن صحبتهای افروغ را خوندم.
    البته ایشون تا زمانی که تو عرصه سیاسی بود به اصطلاح منم منم می کرد موافق اصول ارزشی و ولایی بود ولی حالا به خاطر رد صلاحیت علی مطهری منتقد ولایت و حامیان انقلاب شده.
    به فرموده آقا ملاک حال افرادست نه گذشته آنها...
    به نظر من صدا و سیما در این قضیه باید جوابگو باشه.
    یا علی
  • دوست جونیا
  • اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
    سلام ای انتظار انتظارم
    سلام ای رهبر و ای یادگارم
    سلامم بر تو ای فرزند زهرا
    سلامم بر تو ای منجی دنیا
    قالب نو مبارک آجی جون
    درباره قالبم راستش باید بگم اصلا یادم نیست از کجا گرفتمش دیروز خواستم توی قسمت نظرا کد قالبو برات بفرستم ولی چون زیاد بود نفرستاد اگه خواستی ایمیلتو بده کدشو برات بفرستم
    پاسخ:
    دیروز اینترنت زیر و رو کردم قالب برای شهادت امام رضا پیدا کردم
    خوش به حالت به امام رضا بگو من عهدمو شکستم ولی میدونم تو نمیشکنی از طرف منم یه دل سیر زیارت کن سلاممو هم به امام برسون بهش بگو دلم براش خیلی تنگه تو که نزدیکی هروقت رفتی حرم یاد ما هم باش که حسرت به دلیم
    پاسخ:
    السلام علیک یا غریب الغربا
    ایشالا هرچی از خدا میخوای بهت بده گریه کردم دلم سبک شد
    آدم که از دست دوستش ناراحت نمیشه میشه؟
    اصلا چرا باید ناراحت باشم؟

    عاششششششششششششششششششششششششقتم

    سلام فاطمه جان!
    از حرفات هم خوشم اومد هم نه...هم قبول دارم هم نه!
    راستشو بخوای زیادی برای این محیط مجازی قانون گذاشتی!
    بعضی وقتا ممکنه بری تو وب خیلی هاو خیلی القاب استفاده کنی ولی بدووووون منظور!
    پاسخ:
    بازم ممنون که سر زدین.
    سلام عزیز
    وب خوبی داری نکات قابل توجهی بود
    حاضرم تبادل لینک کنیم
    به روزم ، خوشحال میشم بیای
    سلام خوب بود فقط یه کم نه خیلی طولانی بود به هر حال خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
    راسیت این ایام تسلیت والتماس دعا
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون.شهادت ختم پیامبران بر شما تسلیت باد
    عزیزم
    گلم
    عزیز گلم
    گل عزیزم


    خب حالا اگه میتونی تنبیه کن

    السلام علیک یا امام الرئوف...
    سلام بر تو که مهربانی هایت از شمار زائران انبوهت بسیار بیشتر است.امروز، سلام اشکبار ما با سوختن اباصلت همراه شده است.ما و او هر دو داغدار خورشیدی هستیم که غروب می کند.سلام بر تو ای خورشید تابان خراسان که تمام انگورها، مرثیه خوان واپسین لحظات توانَد.سلام بر تو ای عصمت هشتم. کوچه های توس، هنوز بوی عطرآگین تو را می دهد و آوای غریب ملایک هنوز در طواف حریم کبریایی ات به گوش می رسند. نسیمی که از سمت ضریح تو می آید، زخم های ما را التیام می بخشد و جوانه های شکفته در زمین را نوازش می کند.مولای عشق،ای پاره تن زهرا، موج دریای مهر تو، ما را به اوج می برد و ما را در دریای دوستی تو به این سو و آن سو می کشد.ای رضای حق و حقیقت، گل بوستان توحید، روح بیداری در تن زمین.
    افسوس که چشم هایت را نشناختند،روشنی خورشید این دیار، چشم های تا همیشه روشن توست...
    ....................................................
    اللهم عجل لولیک الفرج مولانا صاحب العصر و الزمان...
    دلهایتان شوریده نینوا ... یازهرا...
    پاسخ:
    الهی آمین ،امین یارب العالمین
    بابا بخاطر اون مورد چهار که نوشتی اینو نوشتم
    دوستان عزیز ازنوع مذکر لطفا از لفظ های مثل خواهر گلم و عزیزم و .. استفاده نکن که یا تنبه میشن تایید نمیشه و جواب نمیدم و یا در صورت استثنا (!!!!!) بودن ویرایش میشه(شما لطفا از این لفظا نگو چون جز استثناها نیستی یه وقت دیدی تنبیهت بیشتر شدی از لینکام پاک شدی)

    حالا تنبیه کن
    خواهر گلم....عزیزم....آبجی گلم....

    راستی فاطمه جونم...خیلی دعا کن اگه رفتی حرم
    اول همه رو دعا کن....اون اخرا هم اگه وقتی بود منو

    باشه خواهر گلم؟
    پاسخ:
    )
  • آرزوی من شهادت
  • التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجم به دعا...
  • م بهرامیان
  • سلام دوست گرامی.مطالبت واقعاعالیه.اجازه میدی جندتاازمطالبتوباذکرمنبع کپی کنم؟؟؟خوشحال میشم به وبلاگم سربزنی
    پاسخ:
    در اسرع وقت سر میزنم
    آمدیم کمی با رعایای خود بگیم و بخندیم آیا جان نثاران در سلامت بسر میبرند از برکت وجود ما؟
    راستی آجی قالب نو مبارک این قالبت اوکچل تره
    باسلام کاش همه مشتاق ظهور بشیم وواقعا درک کنیم.
    اللهم عجل لولیک الفرج
    خوبی مامانبزرگ؟
  • سربازی ازنومتولدشده
  • سلام.ممننون از حضورتون...تقریبا همه این قوانین رو میدونن.ولی چشم ایشالا که اجرا کنم...
    یازهرا
  • عاشق بینایی
  • سلام
    به دیدارم بیا
    و بشنو هزاران حرف نهفنه ای منو
    اما لازم نیست نرم و آهسته بیای
    چیزی از چینی نازک تنهای من نمانده
    فقط وقتی با من هستی چشمانت را باز کن
    باز باز
    منتظرم
    سلام فاطمه جون آپ که میخوایم بکنیم ولی گذاشتیم واسه وقتی که کارنامه هارو میگیریم
    پاسخ:
    ما که نمراتمون اعلام کردن. شما هنوز تو کف نمرهاتونید؟؟؟؟
    سلام
    خوشحال میشم اگه تبادل لینک کنید...
    ممنون

  • افسران جوان جنگ نرم
  • سلام
    وب خوبی داری...
    اینو خوندم پاشم امضا زدم
    یخبر خوب : لینک شدی اگه ما رو قابل دونسی .....
    سرفراز باشی
    یا زینب

  • شهید سید علی اکبر بی بی شهربانویی
  • خداوندا! یک توفیقی بده شهدایی که با دست خود‌مان دادیم، با پای خودمان، خون شان را پایمال نکنیم؛ پیرو راهشان باشیم.
    سخنی از مادر شهید حسن باقری.......
    با سلام به شما من تازه به وبلاگ شما آمدم.....شما را به وبلاگ برادر شهیدم دعوت کرده تا با دیدن عکسهای قدیمی از خانه اجدادی شهید یعنی زیارتگاه بی بی شهربانو بیشتر با این بقعه آشنا شوید...
    التماس دعا .....خواهر شهید
    فاطمه جون ما شنبه داریم میریم حلالمون کن
    سلام. آپم با فرهنگ 2!
    فعلان که داریم ذخیرش می کنیم!
    هنوز صدای سم اسبان بر پیکر عاشورائیان، قلبت را می فشرد. ابوعبید ثقفی ...
    ادامه دست هایت، ستون خیمه های کربلاست که در آتش می سوزد و شمشیر می زند.بتاز با اسبِ رها در توفان های این حوالی.به آتش بکش خاک مغموم و نا سپاس را.بریز قطره قطره خون ابلیسانِ دوزخ نفس را.بزرگی قیام تو از صفحه تاریخ زدوده نخواهد شد. . ای مرد... ، تو را می خوانند؛ کودکانی که هراسشان را به تاریکنای بیابان کشانده اند.تو را می خوانند؛ سرهایی که بر فراز نیزه ها، آهنگ آزادی سر دادند. چند سال است که خون بی گناهی شش ماهه، در قساوت اندوهی سه شعبه، بال بال می زند.با هر ماجرایی، کمرت شکست، با هر سنگی که به پیشانی حسین ، نشست، پیر شدی. با هر تیری، مُردی و زنده شدی.هر تازیانه که بر طفلان حسین ، فرود می آمد، زخمی بود که بر جسمت، به یادگار ماند...
    اکنون هنگامه قیام است.... برخیز مختار... موج بزن پا به پای فرات....
    ....................................................
    حضرت امام جعفر صادق (ع) :
    (پس از حادثه کربلا)، هیچ زنی از زنان آرایش نکرد و خضاب نزد، تا زمانی که مختارثقفی، سر بریده ابن زیاد و عمر سعد را برای ما فرستاد...
    ....................................................
    اللهم عجل لولیک الفرج مولانا صاحب العصر و الزمان...
    دلهایتان شوریده نینوا ... یازهرا...
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج....
  • علیرضا میلادی
  • با عرض سلام.آپم.خوشحال میشم از نظراتتون مطلعم کنید.‏

    پاسخ:
    حتما میام.
  • اسماعیل نوری
  • سلام
    رهبرم قاطع سخن گفت و دلم را شاد کرد
    قاطعانه لرزه بر اردوگه بیداد کرد
    با توکل بر عنایت ها و الطاف خدا
    در نماز جمعه چون جدش علی (ع) فریاد کرد.
    جهت سلامتی اش صلوات
    *******************************
    انشا لله از یاوران امام زمان روحی له الفدا باشی
    به مینو شهادت سری بزن آخه تخریبچیان دلاور همچنان در جهاد بسر میبرند و دفاع همچنان باقی است
    و تخریب چی ها هنوز هم گم نامند
    به دوستان هم معرفی نمایید
    زنده باشید یا علی مدد
    پاسخ:
    چشم حتما سر میزنم
    سلام خانمی
    اوفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خوب خدارو شکر....
    ممنون منم لینکت کردم....
    قربونت گلم
    پاسخ:
    واقعا به خیر گذشت
    مژده ،مژده ، خبر خوب !

    هدیه ی ویژه : دو باغ طلا

    منتظر حضورتان هستیم
    پاسخ:
    دوستم نوشت:مجید جان اون گنج طلا نه لنج طلا
    این نامه ی چندم است که می‌خوانی؟*
    داریم رکورد کوفه را می‌شکنیم*
    هر چند که خسته‌ایم از این حال نیا!*
    شرمنده! اگر ندارد اشکال نیا! *
    ما خط تمام نامه‌هامان کوفی است*
    آقای گلم!زبان من لال نیا! *
    سر تاسر جان ما پر از تب نشده*
    چون جام جنون ما لبالب نشده*
    ما منتظریم ماه کامل بشود*
    دور قمری چهارده شب نشده*
    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام

    عجب قوانینی

    به یاری خدا وامامش موفق وسربلند باشید

    اللهم عجل لولیک الفرج
    خوب دیگه!

    پاسخ:
    !!!!
    ممنون از تشریف فرمایی ونظرتان

    منتظر حضور گرمتون هم هستم

    الا که راز خدایی، خدا کند که بیایی
    تو نور غیب نمایی، خدا کند که بیایی
    شب فراق تو جانا خدا کند به سرآید
    سرآید و تو برآیی، خدا کند که بیایی
    دمی که بی تو سر آید خدا کند که نیاید
    الا که هستی مایی، خدا کند که بیایی
    فسرده غنچه گلها فتاده عقده به دلها
    تو دست عقده گشایی، خدا کند که بیایی
    ز چهره پرده بر افکن به ظلم شعله در افکن
    تو دست عدل خدایی، خدا کند که بیایی
    نظام هر دو جهانی امام عصر و زمانی
    یگانه راهنمایی، خدا کند که بیایی
    تو مشعری عرفاتی، تو زمزمی تو فراتی
    تو رمز آب بقایی، خدا کند که بیایی
    دل مدینه شکسته حرم به راه نشسته
    تو مروه ای تو صفایی، خدا کند که بیایی
    به سینه ها تو سروری به دیده ها همه نوری
    به دردها تو دوایی، خدا کند که بیایی
    ترا به حضرت زهرا، بیا ز غیبت کبری
    دگر بس است جدایی، خدا کند که بیایی

    اللهم عجل لولیک الفرج
  • گمنام مثل پدرم
  • سلام دوست خوبم ممنون از حضورتون

    ممنون بابت لینک ..وبلاگ زیبای شما هم لینک شد

    یاعلی مدد
    سلام دوست عزیز خدا قوت
    وبلاگ قبلی ما با نام سرباز گمنام امام زمان (عج) به وبلاگ جدید به آدرس: http://sianat313.blogfa.com و با نام صیانت منتقل شد.
    هم اکنون به روز هستیم
    لطفا ویلاگ قبلی رو با جدید جایگزین کنید
    با تشکر
    سلام. گفتم صدمین نظر من واست بذارم.... راستی یه سر به ما بزن... البته با نظر
    سلام فاطمه جون چطوری؟؟
    ممنون بابت هشدارت گذشت دیگه نرفتم یعنی نشد ولی خداروشکر خوبم
    مواظب این شیطونم هستم
    قربوت گلم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام
    نمیدونم منظورتون از مگه توی رشت هم آبلیسک وجود داره ؟؟شوخی بود یا جدی پرسیدید ولی برای 22 بهمن به صورت نمادین ماکتش رو ساختن و آتش زدند و مراسم رمی جمرات نمادین برگزار کردند تا از صهیونیزم اعلام انزجار کنند.
    ممنون از حضورتون در وبلاگم و نظری که دادین دوست عزیز
    ان شاءالله همه عاشقا امسال دعوت بشن پیش شهدا

    یا الله
    پاسخ:
    چون توی بعضی از شهرها نماد های شیطان پرستی به وضوح دیده میشه مثل توی تقریبا شلوغ ترین خیابون مشهد حدودا اولاش چشم جهان بین + هرم هست.من فکرکردم رشت هم ابلیسک داره.
  • نیـلـــوفـــــــر
  • انگاه که تنهایی و را می ازارد
    به خاطر بیاور
    که خدا بهترین های دنیا را تنها افریده است....

    سلام فاطمه جون...
    من اولین باره به وب تو میام اخه از عنوان وبت خیلی خوشم اومد
    دوست داشتی به منم سر بزن و دوست داشتی لینکت کنم
    بای
    سلام. به قدری مطالبتون جذاب و جالب بود که نتونستم تا آخر وبلاگتون رو نخونم و ناخواسته تا ته رو خوندم.
    در پناه حضرت مولا موید و منصور باشید.
    باور کنید هنوز پروفایلتون رو نخوندم و اصلا نمیدونم شما کی هستین.
    یا حق
  • امام را دعا کنید
  • قسم به پرچم مشکی روضه ارباب
    برای دیدن کر و بلا دلم تنگ است

    مادرم زهرا ، سلام... از انتها شروع می کنم. مدتی است به این می اندیشم و هر چه بیشتر فکر می کنم کمتر پاسخ می یابم. چگونه بگویم از صبح که فرشته های ملکوت، با بال های آسمانی خود اشک های فرزندان تو را از چهره می زدایند. دست های مهربان تو، توان در آغوش گرفتن گل های باغ رسول را ندارند و امان از چشم های تو بانو که نه تاب گریستن دارند و نه تاب نگریستن . بقیع، چکامه ای از اندوه بی پایان توست بانو! این نام توست که بر اندام بی پایان جهان شناور است. نام توست که از تمام دریچه های آسمان می تراود؛ نامی که با مظلوم ترین واژه ها گره خورده است. از باغستان ها عطر حضور تو جاری استحالا که کودکان گرد تو حقله زده اند، حالا که قلب های کوچکشان در مشت گره شده تو و پهلوی کبودت می تپد، مثل آن روزها با زبان راز و با نگاهی دل نواز، با علی صحبت کن...
    ....................................................
    حضرت امام محمد باقر علیه السلام :
    اطاعت از فاطمه علیها السلام بر تمامى آفریدگان خدا از جن و آدمیان و پرندگان و وحوش و پیامبران و فرشتگان واجب است...
    ....................................................
    اللهم عجل لولیک الفرج مولانا صاحب العصر و الزمان...
    دلهایتان شوریده نینوا ... یازهرا...
  • بانو قاصدک
  • سلام!

    قاصدک خبر "خیـــــــــــــــــلی" مهم آورده!
    به این وبلاگم حتما سر بزنید!
    http://hekayate-nafs.blogfa.com/
    به امیدظهوریار.صلوات
    پاسخ:
    به روی چشم.
  • نقطه چین تا خدا
  • سلام وبلاگ عالی دارید منتظر حظور شما در وبلاگ نقطه چین تا خدا هستم.
    پاسخ:
    ممنونم ازتون.حتما میام
    خاک های فکه...نمیرود از یاد...
    از جسم بی جان ...
    سیم خارداری...
    که حالا بازنشسته شده...

    ---
    با افتخار لینک شدید.
    سلام
    کاش همه جا قانونگذاری به این سفت و سختی بود
    موفق باشید
  • هرچه میخواهی دل تنگم بگو
  • سلام علیکم
    ممنون که سر زدید
    ببخشید دیر اومدم...سفر بودم
    باشه...من شما رو لینک کردم
    شما ما رو هم لینک کنید
    التماس دعا
    سلام خیلی وقته که به هیئت ما سری نمی زنید؟؟؟
    با " پرسش(11) - مخالفان حجاب چه اشکالاتى را مطرح مى کنند؟" به روزم.
    تشریف بیاورید هیئت محبان الزهرا سلام الله علیها.
    خوشحال میشیم.التماس دعا
  • محبان فاطمه (س)
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    چگونه یک نماز خوب اقامه کنیم؟

    اصل نماز روح نماز است

    روح نماز را اهل بیت علیهم السلام از جانب خدا انفاق میکنند هبه میکنند


    «اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم »
    پاسخ:
    به امید روزیه همه بتوانیم نماز خوبی را همراه با حضور قلب اقامه کنیم.
    این پدر سوخته دل را به تو دادم،شاید
    یخ احساس مرا آب کنی تا داغم..
    پاسخ:
    ببخشید منظورتون متوجه نشدم...!!!
    سلام



    این وبلاگ جدیده....خدا توفیق بده اینم دست ماست!

    منتظرم شما تشریف بیارین و نظر بدین!

    *********

    برین ب این آدرس :

    http://Tobeyekhoda.blogfa.com



    توبه یـــــــــــ خدا




    به امیدظهوریار.صلوات
    پاسخ:
    «اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»
  • سکوت دردناک
  • سلام وبتون واقعاعالیه...مرسی که سرزدیدبازم بیایدبازم میام..خداییش باوبتون حال کردم
    سلام بر شما وبلاگ نویس عزیز.وبلاگ جالبی داری موفق و پیروز باشید
    «سلام بر تو ای دختر ولی خدا، سلام بر تو ای عمه ولی خدا، سلام بر تو ای دختر موسی بن جعفر علیه السلام »ما خستگان و راه ماندگان طریق عشق، به شفاخانه تو پناه آورده ایم تا به آیین کرامت، از دریای شفاعت سیرابمان کنی...
    ای خواهر کریمه رضا ... چقدر گلدسته های حرم تو، به آستان آسمانی رضا نزدیک است. انگار طنین صدای او، هر لحظه در هوای قلب هایمان می پیچد که: «هر کس معصومه علیهاالسلام را در قم زیارت کند، گویی مرا زیارت کرده است».
    ای معصومه بوستان ولایت؛ ای فاطمه آل فاطمه علیهاالسلام ؛ ای گوهر تابان معدن رحمت، امروز که چشم های مادر از فقدانت غرق در اشک اندوه است. و امروز که سینه مان در فراقت می سوزد، نگاه امیدمان را به تو دوخته ایم. به حرمت آمده ایم با کوله باری از ندامت، به امید جاری شفاعت تو که تو مقامی ارجمند و شایسته داری و ستی گشاده در شفاعت شیعیان. پس ما را مدد کن که تو را کریمه اهلبیت خوانده اند. سلام بر تو و سلام بر پدران بزرگوار تو...
    ....................................................
    اللهم عجل لولیک الفرج مولانا صاحب العصر و الزمان...
    دلهایتان شوریده نینوا ... یازهرا...
    اگه شیرینی ندیییییییییییییییییییی از حلقومت که به ماند از جزایر پانکراس لوزالمعدت میکشم بیروووووووووووووووون
  • بیقرار شهادت
  • سلام ممنون از حضورتون
    خیلی عالی بود




    سلام. من الان تو کدوم حالتم؟؟؟
    .
    .
    .
    .
    .
    لازم نیست به مخت فشار بیاری خودم میگم!!
    ایـــــــــــ خــــــــــــــــــــــــــدا !!! خسته شدم !! بیچاره شدم !!! بدبخت شدم!!!
    چقدر من بدبخته فلک زده ام......... ایییییییییییییییییییییییییی ..آی .... اوووووووووووو
    چرا من امروز تعطیل شدم؟؟؟؟ خـــــــــــــدایا چرا؟؟؟؟؟؟؟
    از صبح کچل شدم!!! اول قرار شد نیم ساعت برم تو نت بعد بیام کمک مامان جون... اول یه کوه لباس شستم بعد خوش حال از این که کارم تموم شده اومدم دراز بکشم که یک عدد قالیچه ی دو در یکو نیم انداخته شد زیر بغلم که برم بشورمش !!! بعد از خستگی بسیار اومدم قالیچه رو پهن کردم توراه پله ها بودم که دیدم دوتا قالیچه ی دم دری هم مادر مهربان نثار بنده کرد... به هر مشقتی بود در حالی که اشک تو چشمام جمع شده بود ( آخه باد میومد خاک رفت تو چشمم) این کارو هم به پایان رساندم و در عین کمردرد شدید دیدم قالیچه ای که پهن کرده بودم رو نرده ها گند زده به پله ها و یه عالمه گل شده بود رو راه پله !!!!!!!!!
    بعد مجبور شدم قبل از اینکه همسایه طبقه الاییمون بیاد کله راه پله های سه ظبقه رو بشورم.. ...
    الان به حالت نیم خیز نشتسم رو صندلی و نمیتونم راست شم !! فکر کنم دیسک شیشم و هفتمم زده بیرووووووووووووووووووووووون ...
    دعا کن عمل لازم نداشته باشه ..
    این بود انشای یک روز دلنشین تعطیل مــــــــــــــــــــــــــــــــ،ن
    بسم رب الزهرا...
    سلام
    موضوع:
    «علل صبر و سکوت امیر مؤمنان در ماجرای حمله به خانه ایشان»

    ببینید چقدر برای خودتون قانع کننده ست و بهم بگید.
    منتظرتون هستم

    ما گوشه نشینان غم فاطمه ایم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی