اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

 آیا در سالی که رو به اتمام است انسان ارزشمندی بوده اید؟

آیا نسبت به سالی که در حال اتمام است ،انسان ارزشمندتری خواهید شد؟ چرا؟


 برای رسیدن به زندگی مورد علاقه خود امسال چه کرده اید؟

در سال آینده چه خواهید کرد؟


مهمترین محصول زندگی شما چیست؟

آیا به اندازه کافی برای به دست آودن این محصول تلاش کرده اید؟

برای دیگر محصولات زندگیتان چطور؟


چقدر در امسال موفق بوده اید؟ به نظر شما بهترین راه مؤفقیتتان چه چیزی بود؟


آیا فکر میکنید الگوی خوبی برای دیگران بوده اید؟

در سال آینده چگونه می توانید الگوی خوبی برای دیگران باشید؟


آیا انسان آرام وشادی بوده اید؟ چگونه میتوانید انسان آرام وشادی باشید؟


مردن یعنی دریک وضع ماندن ،شماچه احساسی دارید؟ مرده اید یا زنده؟  چرا؟؟

سال آینده میخواهید مرده باشید یا زنده؟

برای اینکه زنده باشید :

الف) کدام قسمت از امور دنیای شما نیاز به اصلاح دارد؟ چگونه؟

ب) کدام قسمت از امور آخرت شما نیاز به اصلاح دارد؟ چگونه؟


بدترین صفت شما چیست؟ چرا؟

 بهترین صفت شماچیست؟ چرا؟


اگر از زندگی شما فیلمبرداری می کردند و آن را در مقابل شما برای همه نشان می دادند،آیا از دیدن بعضی از صحنه ها خجالت می کشیدید؟ چرا؟


آیا انتظاردارید دیگران برشمامهرتأیید بزنند؟ 

به نظر شما چگونه می شود زندگی را  تباه کرد؟!


فکر می کنید بهترین راه برای تغییر و دگرگونی فکر شما چیست؟


آیا آن قدرجرأت داریدکه هم اکنون قلم و کاغذ بردارید و صفات بد خود را بنویسید؟


- آیا آمادگی دارید که از همین حالا،همین جا و با نام خدا،تغییری را از خودتان آغاز کنید؟


آیا شجاعت آن را دارید که عید امسال  مسیر زندگیتان را آسمانی کنید؟

 

??? آیا متوجه اصل مطلب هستید ؟؟؟


«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۶۲)

فکر.... ممنون که یکم مارو به فکر کردن دعوت کردی...
آفزین
خدا همه جا هست


توی سفره خالی ما ...

توی چروک های صورت مادربزرگ ...

توی ناله های زنی که داره وضع حمل می کنه ...

توی پینه های دست ادمهای بدبخت و فقیر ...

توی ارزوهای دخترهای فقیر دم بخت که دوست دارند کسی با اسب سفید بالدار بیاد و اونها رو از نکبت فقری که توش گیر کرده اند نجات بده ...

توی دل مردی که شب با جیب خالی باید بره خونه، اما از زن و بچه هاش خجالت می کشه ...

توی دل زن اون تعمیرکاری که دوست داره شبها که شوهرش از کار برمی گرده خونه، دستهاش از روغن و گریس سیاه باشه که یعنی اون روز کاری بوده و شوهرش پولی دراورده و به همین دلیل اول به دستهای شوهرش نگاه می کنه ببینه سیاهند یا نه ...

توی دل اون شوهر که اگر دستهاش سیاه نباشن ساکت میره یه گوشه اتاق تا گرسنه بخوابه اما صدای زنش که هی به بچه هاش میگه خدا بزرگه خدا بزرگه نمی ذاره اون بخوابه ...

توی نماز های طولانی ان عابد که خلوت شبانه اش رو حاضر نیست با همه دنیا عوض کنه ...

توی چشمهای سرخ شده کسی که به ناحق سیلی می خوره اما خجالت می کشه گریه کنه ...

توی اشکهای بچه ای که از درد بی پدری گریه می کنه و حتی معنی یتیم شدن رو نمی تونه بفهمه ...

توی تنهایی ادمها ...


توی، خدایا چه کنم ها ...

توی خوشحالی شب عید بچه ها ...

توی شادی عروسها ...

توی غم تمام نشدنی زنهای بیوه ...

توی بازی بچه ها ...

توی صداقت ...

توی صفا ...

توی پاکی ...

توی توبه ...

توی توبه های مکرری که دایم شکسته میشن ...

توی پشیمانی از گناه ...

توی علی ...

توی نماز علی ...

توی اشکهای علی ...


توی ...

خدا همه جا هست ..............
پاسخ:
به من بگو خدا کجا نیست تا بگویم خدا کجاست...
قیـصــر امــــیــن پــــور :





دردهای من
جامه نیستند
تا ز تن در آورم
چامه و چکامه نیستند
تا به رشته ی سخن درآورم
نعره نیستند
تا ز نای جان بر آورم
دردهای من نگفتنی
دردهای من نهفتنی است
دردهای من
گرچه مثل دردهای مردم زمانه نیست
درد مردم زمانه است

مردمی که چین پوستینشان
مردمی که رنگ روی آستینشان

مردمی که نامهایشان
جلد کهنه ی شناسنامه هایشان
درد می کند
من ولی تمام استخوان بودنم
لحظه های ساده ی سرودنم
درد می کند
انحنای روح من
شانه های خسته ی غرور من

تکیه گاه بی پناهی دلم شکسته است
کتف گریه های بی بهانه ام
بازوان حس شاعرانه ام

زخم خورده است
دردهای پوستی کجا؟
درد دوستی کجا؟
این سماجت عجیب

پافشاری شگفت دردهاست
دردهای آشنا
دردهای بومی غریب

دردهای خانگی
دردهای کهنه ی لجوج
اولین قلم
حرف حرف درد را

در دلم نوشته است
دست سرنوشت

خون درد را
با گلم سرشته است
پس چگونه سرنوشت ناگزیر خویش را رها کنم؟
درد

رنگ و بوی غنچه ی دل است
پس چگونه من
رنگ و بوی غنچه را ز برگهای تو به توی آن جدا کنم؟
دفتر مرا

دست درد می زند ورق
شعر تازه ی مرا
درد گفته است
درد هم شنفته است
پس در این میانه من

از چه حرف می زنم؟
درد، حرف نیست

درد، نام دیگر من است
من چگونه خویش را صدا کنم؟



روحــــش شـــــــاد
  • مصطفی‏(یک عبد ذلیل‏)‏
  • به نظر من اگه به آخر سال رسیدیم زیاد خوشحال نباشیم چون یک سال به مرگ نزدیکتر شدیم و هیچ کاری نکردیم.
    آیا حضور قلبمان در نماز درست شده؟؟آیا اخلاقمان بامردم درست شده؟؟
    و انقدر به مرگ داریم نزدیک میشویم و هنوز هیچ کاری نکردیم و هنوز ادامه ی گناه...
    مصداق این حرفها منم ودیگر عزیزان برای ما واسطه ی فیضن انشاالله
    بخوان دعای فرج را،دعا اثر دارد


    دعا پرنده عشق است و بال و پر دارد


    بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب


    که روزگار بسی فتنه زیر سر دارد


    بخوان دعای فرج را و نا امید مباش


    بهشت پاک اجابت هزار در دارد


    بخوان دعای فرج را که صبح نزدیک است


    خدای را،شب یلدای غم سحر دارد


    بخوان دعای فرج را به شوق روز وصال


    مسافر دل ما،نیت سفر دارد


    بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا


    ز پشت پرده غیبت به ما نظر دارد


    بخوان دعای فرج را که دست مهر خدا


    حجاب غیبت از آن روی ماه بردارد

    «اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»
    امام هادى علیه‏السلام:

    اِنَّ الحَرامَ لا یَنمى وَ اِن نَمى لا یُبارَکُ لَهُ فیهِ وَ ما اَنفَقَهُ لَم یُؤجَر عَلَیهِ وَ ما خَلَّـفَهُ کانَ زادَهُ اِلَى النّارِ؛

    به راستى که حرام، افزایش نمى‏یابد و اگر افزایش یابد، برکتى ندارد و اگر انفاق شود، پاداشى ندارد و اگر بماند، توشه‏اى به سوى آتش خواهد بود.

    کافى، ج 5، ص 125، ح 7

    حضرت زهرا سلام الله علیها:

    نَحنُ وَسیلَتُهِ فِی خَلقِه وَ نَحنُ خاصَّتُه وَ مَحَلُّ قُدسِه وَ نَحنُ حُجَّتُه فی غَیبِه وَ نَحنُ وَرَثَهُ أنبیائِه؛

    ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم

    ما برگزیدگان خداییم و جایگاه پاکی ها، ما دلیل های روشن خداییم
    و وارث پیامران الهی.

    شرح‌ نهج‌ البلاغه‌ لابن‌ ابی‌ الحدید، ج16‌، ص211


    أَلَمْ یَعْلَمُوا أَنَّ اللّهَ هُوَ یَقْبَلُ التَّوْبَةَ عَنْ عِبادِه وَ یَأْخُذُ الصَّدَقاتِ
    وَ أَنَّ اللّهَ هُوَ التَّوّابُ الرَّحیمُ


    آیا ندانسته‏اند که تنها خداست که از بندگانش توبه را مى‏پذیرد و صدقات را مى‏گیرد،
    و خداست که خود توبه‏پذیر مهربان است؟




    کاش میشد حداقل تو تنهاییامون خدا رو میدیدم

    بار الهی ......

    سجاده ام را به سمت قبله نیاز می گشایم
    تا ذره ذره وجودم را به معراج
    نگاهت، پرواز دهم

    می ایستم به قامت دربرابرت تاعظمتت راسپاس گویم

    به رکوع می روم تا بزرگی ات را به یاد بیاورم
    و به سجده می افتم تا بر بندگی ام مهر عشق بزنم…


    چه آرامش پایان ناپذیری در نگاه توست
    چه لحظه های مهرافروزی در ذکر یادت…


    پروردگارا !
    دستان دعایم را

    به عرش الهیت برسان ،
    دلم را به حلاوت دوستیت

    و چشمان باران زده ام رابه دیدارت
    نورانی گردان .



    خدایا ...
    چه لحظه هایی که در زندگی ترا گم کردم اما تو همیشه کنارم بودی ...
    اِلهى فَاَلْهِمْنا ذِکْرَکَ فِى الْخَلاَّءِ وَالْمَلاَّءِ وَاللَّیْلِ وَالنَّهارِ وَ الاِْعْلا نِ وَ الاِْسْر ارِ وَ فِى

    السَّرّاَّءِ وَ الضَّرّاَّءِ وَ آنِسْنا بِالذِّکْرِ الْخَفِىِّ وَ اسْتَعْمِلْنا بِالْعَمَلِ الزَّکِىِّ وَ السَّعْىِ الْمَرْضِىِّ

    وَ جازِنا بِالْمیزانِ الْوَفِىِّ...

    اما خدای من!

    ما را به خویش خوان در هویدا و نهان واز روشنای ذکرت بر ما بتابان، در صبح و

    شامگاهان.

    و از زلال خاطره ات ما را بنوشان، در آشکار وپنهان.



    و نسیم یادت را بر دلهای ما بوزان، در بهار وخزان.

    خدای من!
    میان ما و خویش الفتی نهانی ساز و پیوندی خفیه، و ما را توفیق تلاشی

    بی شائبه و صادقانه عنایت کن و کوششی که ما را تا بوستان رضایتت برساند

    و از میوه پاداش تو، به ما بچشاند.


    الهی و ربی ....

    جهان و هر چه در آن است نشانی تو و آوارگی نشانه من... کوه و جنگل و دریا
    نشان از عظمت تو و اشک و آه و حسرت نشانی من!




    تو کریمی و بخشنده... تو یگانه ای و بی نیاز ... تو رئوفی و بزرگ... تو پشت و پناه و تکیه گاه دردمندانی... و من حقیر و سرگشته و حیران !

    پروردگارا ...

    این بنده خاطی و بیچاره را ببخش و از درگهت نا امید مگردان... اگر چه در وقت دلتنگی و دردمندی دست نیاز به درگاهت دراز می کنم و در هنگام حلاوت و سر خوشی از تو دورم!


    خدایا.......

    غمگینم و آزرده ... دلگیرم و تنها... بی پشت و پناهم و سر گردان... دلشکسته ام و به هر که و هر چیز رو کردم جز زخم عایدم نگشت! پس قلب شکسته ام را دریاب و مرا از غم و غصه های دنیوی برهان!


    محبوب من ...

    نگاه گرمت را از من مگیر که محتاج گرمای بی رنگ و ریایم... و این سرما که بر وجودم رخنه کرده از قلب فرتوتم بزدا که تنها بی نیاز یکتا تویی و بس!


    بار الهی....

    قطره های اشک پنهانم را فقط تو می بینی و همزاد غم بودن ذهنم را تنها تو می دانی و آنچه گذشته ام را با غم و امروزم را با درد می سازد تو می فهمی!


    حکیما ....

    مرا از هر بنده بی نیاز گردان و بر من رحم کن بر من که نا توانم بر من که محتاج صبوریم صبری عطا کن و قلبی روشن و بی کینه!

    باشد که هیچ جز عشق و محبت درون سینه نداشته باشم!

    و.......

    دلم عجیب گرفته است

    کجاست پنجه شیرینت ای نوازشگر

    که تار های دلم را به زخمه ای بنوازد.........؟؟؟



    حالم خوش نبود

    فهمیدم که بیمارم …
    با خدا حرف زدم
    وااااااای عجب پزشکیه

    خدا فشار خونم را گرفت،

    معلوم شد که لطافتم پایین آمده!
    زمانی که دمای بدنم را سنجید،
    دماسنج ۴۰ درجه اضطراب نشان داد.

    آزمایش ضربان قلب نشان داد که به چندین گذرگاه عشق نیاز دارم . . .
    فهمیدم که مشکل نزدیک بینی هم دارم،

    چون نمی توانستم دیدم را از اشتباهات اطرافیانم فراتر ببرم.

    زمانی که از مشکل شنوایی ام شکایت کردم،
    معلوم شد که مدتی است صدای خدا را آنگاه که در طول روز با من سخن میگوید نمی شنوم…!


    خدای مهربان برای همه این مشکلات به من مشاوره رایگان داد،


    و من به شکرانه اش تصمیم گرفتم


    از این پس تنها از داروهایی که در کلمات راستینش برایم تجویز کرده است استفاده کنم :

    هر روز صبح یک لیوان قدردانی بنوشم.
    قبل از رفتن به محل کار یک قاشق آرامش بخورم.

    هر ساعت یک کپسول صبر، یک فنجان برادری و یک لیوان فروتنی بنوشم.
    زمانی که به خانه برمیگردم به مقدار کافی عشق بنوشم.
    و زمانی که به بستر می روم دو عدد قرص وجدان آسوده مصرف کنم.


    امیدوارم خدا نعمتهایش را بر شما سرازیر کند :


    رنگین کمانی به ازای هر طوفان،

    لبخندی به ازای هر اشک،

    دوستی فداکار به ازای هر مشکل،

    نغمه ای شیرین به ازای هر آه،

    و اجابتی نزدیک برای هر دعا.......
    " هو الله الذی لا أله ألا هو الحی القیوم القدیر المرید السمیع البصیر "


    " اَللّهُمَّ عجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج "

    بار الهی

    در این شب که ابر دلم خیال باریدن دارد فقط ذکر نام توازبار غم هایم می کاهد


    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اسْمَعْ نِدَائِی إِذَا نَادَیْتُکَ وَ اسْمَعْ

    دُعَائِی إِذَا دَعَوْتُکَ وَ أَقْبِلْ عَلَیَّ إِذَا نَاجَیْتُکَ فَقَدْ هَرَبْتُ إِلَیْکَ وَ وَقَفْتُ بَیْنَ یَدَیْکَ»


    خدایا ...
    بر محمد و خاندانش درود فرست و صدایم را بشنو،

    هنگامی که تو را صدا می‌زنم؛

    به دعایم گوش فرا ده، آن‌هنگام که تو را می‌خوانم

    و رو به من فرما، در آن‌زمان که با تو نجوا می‌کنم. همانا من به سوی تو فرار کرده‌ام

    و در مقابل تو ایستاده‌ام.....



    " اللهم استغفرک لکل ذنب ... تغیر النعم " خدایا پناه می برم به تو از آن گناهانی که موجب دگرگونی نعمت ها می شود

    " اللهم اغفر لی الذنوب التی .... یزیل النعم " خدایا پناه می برم به تو از آن گناهانی که موجب از بین رفتن نعمت ها می شود

    " اللهم انی اعوذ بک من کل ذنب .... فی الاصرار علیه زوال نعمتک "
    خدایا پناه می برم به تو از آن گناهانی که اصرار کردن بر آن ها موجب زوال و از بین رفتن نعمت ها می شود
    هو الحکیم !


    در دلم اندوهیست مثل یک کوه بزرگ


    و چه سنگین باری روی این شانه بی حوصله ام می افتد

    بردباری من از نا شکیبایی من کمتر نیست ؛


    اما

    با تو گویم دل من :



    هیچ دردی از این بدتر نیست که تو



    دوست بداری همه مردم را



    لیک هیچ دل نتپد بهر تو



    در هیچ کجا . . .
    نیایش حضرت رضا علیه السلام :

    بارالها!


    در پیشگاه تو ایستاده ام،
    و دستهایم را بسوى تو بلند کرده ام،


    آگاهم که در بندگى ات کوتاهى نموده و در فرمانبرى ات سستى کرده ام،
    اگر راه حیا را مى پیمودم از خواستن و دعا کردن مى ترسیدم...
    ولى … پروردگارم!


    آن گاه که شنیدم گناهکاران را به درگاهت فرا مى خوانى ،
    و آنان را به بخشش نیکو و ثواب وعده مى دهى ،

    ... براى پیروى ندایت آمدم،

    من هرگز نمی نالم…قرنها نالیدن بس است…

    میخواهم فریاد بزنم…!


    اگر نتوانستم سکوت میکنم.....


    معلم شهید دکتر علی شریعتی
    سهراب سپهری :


    روشنی من گل آب

    ابری نیست
    بادی نیست
    می نشینم لب حوض

    گردش ماهی ها روشنی من
    گل

    آب
    پاکی خوشه زیست
    مادرم ریحان می چیند
    نان و ریحان و پنیر
    آسمانی بی ابر اطلسی هایی تر

    رستگاری نزدیک لای گلهای حیاط
    نور در کاسه مس چه نوازش ها می ریزد
    نردبان از سر دیوار بلند صبح را روی زمین می آرد

    پشت لبخندی پنهان هر چیز
    روزنی دارد دیوار زمان که از آن چهره من پیداست

    چیزهایی هست که نمی دانم
    می دانم سبزه ای را بکنم خواهم مرد
    می روم بالا تا اوج من پر از بال و پرم

    راه می بینم در ظلمت من پر از فانوسم
    من پر از نورم و شن


    و پر از دار و درخت
    پرم از راه از پل

    از رود از موج
    پرم از سایه برگی در آب
    چه درونم تنهاست

    شب آرامی بود

    می روم در ایوان، تا بپرسم از خود

    زندگی یعنی چه؟

    مادرم سینی چایی در دست

    گل لبخندی چید ،هدیه اش داد به من

    خواهرم تکه نانی آورد ، آمد آنجا

    لب پاشویه نشست

    پدرم دفتر شعری آورد، تکیه بر پشتی داد

    شعر زیبایی خواند ، و مرا برد، به آرامش زیبای یقین

    با خودم می گفتم:

    زندگی، راز بزرگی است که در ما جاریست

    زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست

    رود دنیا جاریست

    زندگی ، آبتنی کردن در این رود است

    وقت رفتن به همان عریانی؛ که به هنگام ورود آمده ایم

    دست ما در کف این رود به دنبال چه می گردد؟

    هیچ!!!

    زندگی ، وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند

    شاید این حسرت بیهوده که بر دل داری

    شعله گرمی امید تو را، خواهد کشت

    زندگی در همین اکنون است

    زندگی شوق رسیدن به همان

    فردایی است، که نخواهد آمد

    تو نه در دیروزی، و نه در فردایی

    ظرف امروز، پر از بودن توست

    شاید این خنده که امروز، دریغش کردی

    آخرین فرصت همراهی با، امید است

    زندگی یاد غریبی است که در سینه خاک

    به جا می ماند

    زندگی ، سبزترین آیه ، در اندیشه برگ

    زندگی، خاطر دریایی یک قطره، در آرامش رود

    زندگی، حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر

    زندگی، باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگ

    زندگی، ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق

    زندگی فهم نفهمیدن هاست

    زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود

    تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست

    آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست

    فرصت بازی این پنجره را دریابیم

    در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم

    پرده از ساحت دل برگیریم

    رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم

    زندگی، رسم پذیرایی از تقدیر است

    وزن خوشبختی من، وزن رضایتمندی ست

    زندگی، شاید شعر پدرم بود که خواند

    چای مادر، که مرا گرم نمود

    نان خواهر، که به ماهی ها داد

    زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم

    زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت

    زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست

    لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست

    من دلم می خواهد


    قدر این خاطره را دریابیم

    قالَ الاِمامَ الْمَهدی ( عج الله تعالی فرج الشریف ) :

    فَلْیَعْمَلْ کُلّ امْرِء مِنْکم بِما یُقَرَبُ بِهِ مِن مَحَبَّتِنا ، وَ لیَتَجَنَّب ما یُدنیهِ مِن کَراهِیَّتِنا وَ سَخَطِنا ،
    فَإِنَّ امرَا یَبغَتُهُ فُجأۀً حینَ لا تَنفَعُهُ تَوبَهُ ، وَ لا یُنجیهِ مِن عِقابِنا نَدَمٌ عَلی حَوبَه .

    هر یک از شما باید به آنچه که او را به دوستی ما نزدیک می‌ سازد ، عمل کند و از آنچه که خوشایند ما نبوده و خشم ما در آن است ، دوری گزیند ، زیرا خداوند به‌ طور ناگهانی انسان را می ‌گیرد ، در وقتی که توبه برایش سودی ندارد و پشیمانی او را از کیفر ما به‌ خاطر گناهش نجات نمی ‌دهید .


    سلام. یعنی رفتییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خدافظظظظظظظظظظظ
    سووووووووووغاتی یادت نررررررررررررره آبجی
    سلام...
    منم به همه دوستای خوب و به همه مخاطبای این وبلاگ و تمامی مخاطبهای ارزشی و انقلابی و به تمام یاران مهدی صاحب الزمان (ع) پیش پیش سال نو رو تبریک میگم..
    خسته نباشین.
    آپم...
  • محب الزهرا سلام الله علیها
  • سلام
    اگه دلت هوای شهدا رو کرده و...بسم الله
    با " سالروز شهادت فرمانده لشکر همیشه پیروز محمد رسول الله(ص) - حاج همت" به روزم.
    تشریف بیاورید هیئت محبان الزهرا سلام الله علیها.
    خوشحال میشیم.التماس دعا
    سلام علیکم

    متوجه شدم

    هم متوجه مطلبتون هم موضوع اون کلیپ البته اگه از اول واضح می فرمودید متوجه میشدم

    شما همش هم متعجب هستید هاااا

    غیر تعجب علامت دیگه نمیذارین



    ای بابا

    شما فرمودید که اکثر مطالبتون رو خودتون می نویسید

    اما مثل اینکه نه...
  • افسران جوان جنگ نرم
  • سفارشمونو به شهدا بکنید بهشون بگید ما رو هم بطلبن ...
    سال تحویل به یادمون باشید خوشبحالتون
    سرفراز باشید
    یازینب
    سلام خدا قوت
    خوش بحالتون حقیقتا حضور در راهیان نور لیاقت می خواد. برامون دعا کنید.
    سوال های سخت سخت می پرسیدا!
    یــــــــــــــاعلی
    پاسخ:
    !!!!
    تخم مرغ آخه چرا گوشیت خاموشه !! نمیگی آدم فکر بد میکنه!!!
    میدونم نیستی که جواب بدی ... ولی همین طوری اومدم بنویسم دلم خونک شه!!!!!!!!!!!
  • امام را دعا کنید
  • شهدا عیدتون مبارک




    گرمای سوسنگرد اگر بالای چل بود

    آب و هوای شهر تهران معتدل بود

    خورشید هم همدرد با بیکاری او

    در آسمان بی غبار کوچه ول بود

    چیزی که دنبالش نبوده سهمش از نفت

    ارزانی کمپانی توتال و شل بود

    هم سنگر خوبش که روزی یار او بود

    در پشت میز اکنون ضمیر منفصل بود

    می خواست تا درخواستی... رویش نمی شد

    می خواست حرفی، نامه ای ... اما دو دل بود

    -حاجی مرا یادت می آید؟ کربلای...

    همرزم از پیشینه اش گویی خجل بود

    حاجی، نه! دکتر روی برگرداند و حل شد

    در قهوه اش که مثل بهمنشیر گل بود

    آیینه دار زخم های نسل او شد

    اشکی که کنج چشم هایش مشتعل بود

    .. سیم بسیجی وصل بود اما ندانست

    حاجی خودش شخصاً به بالا متصل بود
    السلام
    وبلاگ عالی هستش هم مفید و هم زیبا ان شا’ الله ادامه بدین بهترم می شه یا علی
    سلام خدا قوت
    با مطلب یاد خاطرات کودکی بروزم بی زحمت کلیک رنجه بفرمائید.
    یـــــــــــــــــــاعلی
  • یک نفر از خویش دلگیر
  • التماس دعا !
    پاسخ:
    محتاجم به دعــــــــــــــا....
    وااااااااااااااای سخته
    پاسخ:
    یکم بیشتر از یکم سخته....!!!!!!
    حیف که الآن نیستی

    سندش تو پروفایلتون هست

    پس اگه نفرمودید حتما عرض کردید
    پاسخ:
    سند چی؟؟؟
    غیر از وبلاگ پنهان آشکار کدومش مال خودتونه

  • محب الزهرا سلام الله علیها
  • سلام
    باز هم دعوت شدید
    با " بمباران شیمیایی حلبچه + (عکس 18+)" به روزم.
    تشریف بیاورید هیئت محبان الزهرا سلام الله علیها.
    خوشحال میشیم.التماس دعا
    پاسخ:
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد و آخر تابع له علی ذلک...اللهم العن العصابه التی جاهده الحسن و شایعت و بایعت علی قتله...اللهم العنهم جمیعا...
  • سکوت دردناک
  • سلام خوش بگذره ماهم دعاکن
    سلام دوست خوبم....
    آپم با مطلبی جدید..........
    خوشحال میشم از نظراتتون مطلع بشم................
    سلام عزیزم.واااااااااااااای خوش بحالت یعنی الان تومناطق جنگی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بالاخره تو رفتی و موندم من...واسه منم دعا کن که قسمتم بشه.به شهدا بگو منو هم بطلبن ...
    ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    منم میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بیاااااااااااااااااااااااااااااام
    واسم خیلی دعا کن.لحظه تحویل سال منو هم یادت باشه.
    التماس دعا
    «بسم الله الرحمن الرحیم»
    در خانه تکانی دلها بکوشیم ؛ شاید مهمان امسال نوروز ،حضرت موعود باشد
    وعده ی عمومی آخرین دعای عهد سال 90 :
    سه شنبه ساعت 7/5 صبح...
    و همچنین لحظه تحویل سال دعای الهی عظم البلاء...

    اللهم عجل لولیک الفرج
    در پناه حق!
    آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری

    آغاز روزهایی باشد که آرزو داری...

    سال نو پیشاپیش مبارک

    سلام خدا قوت

    آسمان غرق خیال است کجایی آقا ؟ / آخرین ساعت سال است کجایی آقا ؟

    یک نفس عاشق اگر بود زمین میفهمید / عاشقی بی تو محال است کجایی آقا ؟

    سال نو مبارک.
    با آخرین پست سال 1390 بروزم. تشریف فرمائیتون موجب خوشحالی و مسرت است.

    یــــــــــــــاعلی
    سلام

    التماس دعا
    به هرعیدى که آید زنده باشید،به انوارخداتابنده باشید ،

    رواحاجت دراین عید خدایى،همیشه خرم و فرخنده باشید

    پیشاپیش عیدتان مبارک.التماس دعا.
  • سکوت دردناک
  • اپممممممممممم گلم زودبیا
    اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطمةَ و اَبیها و بَعلِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ المُستَودَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِهِ عِلمُک

    ای بنده من!

    هر بار که بر تو تنگ می گیرم غمگین میشوی... اما...

    اما کاش میدانستی که این تنگی، تو را به من نردیک تر خواهد ساخت...



    بار الهی ...
    چه شده است این دل ما ؟
    به کدام دشت پناهنده شده است از سر ما ؟

    مدتی هست نگشوده ست به رویم در را .
    به گمانم مرا ترک نموده ست تنها .

    اگهی بر سر هر کوچه زدم لیک هنوز
    خبرم نا مده است زان هنوز ......


    ماذا وجد من فقدک و ما الذی فقد من وجدک...

    خدایا آن کس که تو را گم کرده چه بدست آورده و آنکه تو را یافته چه از دست داده


    بارالها
    چگونه بخوانمت؟ چگونه یادت کنم؟

    که شرمسارم از اینکه چون تو خدایی و چون ما بندگانی چون تو مهربان وبنده نواز وبخشنده و چون بندگانی بی رحم و متجاوز





    آه خدایا.....
    خدایا چون تو حاضری چه جویم و چون تو ناظری چه گویم




    آسمان آبی
    پر مرغان صداقت آبیست
    دیده در آیینه ی صبح تو را می بیند
    از گریبان تو صبح صادق
    می گشاید پر و بال
    تو گل سرخ منی
    تو گل یاس منی
    تو چنان شبنم پاک سحری
    نه
    از آن پاک تری
    تو بهاری؟

    ای بهین باغ و بهارانم تو...

    چه حلاوتی دارد این تنگنای وصال و رسیدن...آن طرف سختی ها معشوقه ای در انتظار ماست...

    دلم می لرزد به هر بهانه ای این روزها...



    می چکاند قطره ای بر دفتر دل ...

    می دانی ؟!! ذهن پریشانم نیاز به آرامشی دارد از جنس ابدی...

    و دلم یخبندانی است از فراموشی ها...

    گویا گرمای وجوت را محتاج است...

    این وجود دم آدم فریاد نیاز سر میدهند و من اینجا هستم و می خواهمت...

    فقط می خواهمت... ای خداااااااااا

    و مشکل همین جاست...


    اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ‏

    خدایا معصیتهاى بسیار مرا ببخش و طاعت اندک مرا بپذیر



    دستان خالی ام دخیلتان ...مرا نیز یاد کنید...





    بـــرادر کوچکــــــ شما : " یــــاسر " .... التماس دعـــا .... یا علی مـــدد
    سلام
    سفر بی خطر
    محتاجیم به دعا
    سالی پر از معنویت و موفقیت داشته باشید
    در پناه حق...
    خدای خوب و مهربانم ...!

    تنها تکیه گاه زمین و آسمانم ...!

    می دانی که وقتی می گویم ...* تنها تکیه گاه زمین و آسمانم...! * با چه سوزی...با چه امیدی...از اعماق وجودم و از صمیم قلبم می گویم...؟!...



    پاسخ:
    آینــ ـــیکـــ ـــمدتـــ ـــمثلـــ ـــهمیشهــ لطفآ ـــهوآمو دآشتهـــ ـــبآشــــ ــــلطفا...
    خدای من تو هستی...!

    در جان لحظاتم...

    خدای من تو هستی....!

    در نفس نفس زدن هایم ...


    خدای من تو هستی....!

    در اعماق جان و وجودم...

    در بیداری ام و در خوابم ...

    خدای من ...!

    آنقدر در تو و مهرت محو شدم ...در تو و لطف و کرم ات...که فقط می خواهم تنها تو تکیه گاه زمین و آسمان من باشی...

    تنها تو پناه من باشی....

    تنها تو امید و تکیه گاهم باشی...
    تنها بود...

    خانه اش کوچک بود...و...پس اندازش کم...

    قلبش وسیع بود... مهربانی و پاکی قلبش حد و نهایتی نداشت...

    خانه ی کوچکش از گرمای محبت قلب رئوفش همیشه گرم بود و گیرا و دوست داشتنی...!


    اما...

    کسی نبود و قلبی نبود که به او محبت کند....

    و دیر زمانی ست که تشنه ی محبتی عمیق بود ... محبت و مهری از جنس پاکی قلبش ...!

    محبت و مهری که به او بفهماند و به او بگوید که تو را تنها برای خاطر قلبت دوست میدارم....

    نه بخاطر ظاهر زیبایت ...نه بخاطر اصالت خانوادگی ات.... نه به خاطر موقعیت ات...نه به خاطر تحصیلاتت...

    وچقدر سخت است...

    تنها زندگی کردن... بی محبت ... و ... بی عشق ....

    و غم انگیز تر از آن......

    اینکه ....

    دیر زمانی ست اشک مهمان خانه ی آن دو چشم زیبا و جذابش شده ....

    اما...

    گاهی با خود می گفت...

    در این خانه همیشه باید احساس آرامش کنم...حتی اگر تنهایی ام عمیق باشد...حتی اگر کسی نیست تا...نگرانم باشد...تا...محبت کند....تا....دل بسوزاند....

    چون ایمان داشت و یقینی ژرف که !....

    که خدایی دارد ...قدرتمند و متعال ! ... و چقدر به خود می بالید که خدا را دارد ! چرا که می دانست ...

    خدایش جانشین تمام نداشته هایش است !


    امام صادق علیه ‏السلام :

    إذا کانَ یَومُ النَّیروزِ فَاغْتَسِل وَ البَسْ أنظَفَ ثِیابِکَ؛

    هرگاه نوروز فرار رسید، غسل کن و پاکیزه‏ترین لباس‏هایت را بپوش.


    وسائل الشیعه: ج5 ، ص288
    سلام
    سال نو داره میاد
    یعنی میشه امام زمان خونمون بیاد عید دیدنی ؟
    منتظر حضورتون
    سلام فاطمه جون
    ممنون توی این چند وقت که من نبودم بهم سر زدی ...
    و ببخشید که من نیومدم بهت سر بزنم نتونستم ...
    خوش بحالت که میری راهیان نور منم میخواستم برم ولی نشد حیلی دوست داشتم برم ...
    راستی عیدتم مبارک
    پاسخ:
    عید بر شما هم مبارک...
    یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ

    یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

    حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

    ای تغییر دهنده دلها و دیده‏ها * ای مدبر شب و روز * ای گرداننده سال و حالت ها * بگردان حال ما را به نیکوترین حال



    آقا و مولای من ..... مهدی فاطمه



    سلام به روح بلندت. بر صبرت که اندازه ندارد

    یکسال دیگر بی تو گذشت ........با چشمی اشکبار تورا میخوانم...

    زیر باران میروم

    بی چتر

    بی تو.. یا صاحب الامر والزمان (عج الله تعالی فرجه شریف)

    من بغض میکنم، آسمان گریه میکند..

    لا اله الا الله الحلیم الکریم لااله الا الله العلی العظیم سبحان الله رب السماوات السبع

    و رب الارضین السبع و ما فیهن

    وما بینهن و رب العرش العظیم و الحمدلله رب العالمین




    ... مهدی جان ...

    یوسف زهرا ............



    می دانم که صدای چشمانم و نجوای غریبانه ام را از پس بغضی که توان ترک

    برداشتن برای فریادی برایش نمانده را می شنوی...


    حالا که سهم آسمان با تو بودن نیست

    بگذار در کنج قفس بی بال و پر باشم

    با هرم چشمانت بسوزان تار و پودم را

    آتش بزن تا گر بگیرم، شعله ور باشم

    طاقت نمی آرد دل دیوانه ام بی تو

    دیگر مخواه از حال و روزت بی خبر باشم.


    خوش به حال سال شمسی که ماه دوازدهمش هم آمدورفت...
    ولی...
    ولی.. ماه دوازدهم ما هنوز نیامده...


    روحی فداک یا حجه ابن الحسن...

    تاکی منتظر بمانیم آقا...




    اللهم عجل لولیک الفرج



    آمین یا رب العالمین............

    یا علی مدد .....التماس دعا
  • محب الزهرا سلام الله علیها
  • سلام
    بهار طبیعت و عید باستانی بر شما مبارک
    با " پیام رهبری و سالی دیگر بدون ظهور صاحب الزمان(عج)" به روزم.
    تشریف بیاورید هیئت محبان الزهرا سلام الله علیها.
    خوشحال میشیم.التماس دعا
    بار الهی ...

    چه بگویم که می دانم تو خوب از حال دل من آگاهی...

    خدایا !.......

    عاجزانه و ملتمسانه از صمیم قلب و روحم از اعماق وجودم از تو تمنا می کنم خودت بهترین تقدیر را برای من رقم بزن ای قدرتمند متعال

    تو را قسم به این روزهای عزیز و بزرگ... که قدرت نمایی میکنی با بهار زیبایت

    خدای مهربانم...

    خودت همراه همیشگی من باش در لحظه لحظه ی زندگی ام....


    خدایا ! تو را به خدایی ات قسم تو تصمیم گیرنده ی زندگی من باش ...تو بهترین ها را به من هدیه بده...ای مهربان نازنین .

    من بی صبرانه در انتظار رحمت بی حد و حساب توام خدا.......

    من آرامش و شادی قلبی را و خوشبخت شدن را تنها از دستان قدرتمند و مهربان تو می خواهم...

    حسبی الله ... توکلت علی الله ...

    و الله خیر الحافظین

    خدایا !.......میدانم گناهکارم ...خواهش می کنم بدان تنها پناه و امید و تکیه گاه زمین و آسمان من تویی خدا .

    من ایمان دارم تو زندگی خیلی عالی و خوب و سرشار از خوشختی و آرامش و شادی را به من هدیه خواهی کرد !

    همه امید و توکلم رحمت بی نهایت توست ای مهربان بی کران !

    تو را قسم به تنهایی جاویدانت روح مرا جانی تازه ببخش ..!

    یا الهی ...

    من لی غیرک .....

    من لی غیرک.....

    من لی غیرک ....




    التماس دعا .....یا علی مدد

    عیـــــدتـــــــــــــــون مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    پاسخ:
    گاهی اوقات افرادی به خاطر بعضی از کارهایی که انجام دادن واسطه بین خدا و بنده ای میشن که یک خبر به یک نفر برسه درست مثل الان که منتظر بودم و انتظارم پایان یافت...
    سلام خوب همه رو به خط کردیا
    راستی سلام عید هم مبارک راستش سرم شلوغ بود نفهمیدم چرا بهت میگن التماس دعا کجا رفتی مگه
    پاسخ:
    همین امروز صبح از راهیان نور برگشتم... و دارم فردا دوباره میرم....
    سلام
    خداقوت
    عیدتون مبارک
    ایشالا دیگه امسال میاد...
    چه زیبا و متفاوت درمورد عید نوشتید
    احسنت

    ما گوشه نشینان غم فاطمه ایم...
    سلام احسنت ارونده شنبه باز میریم شما نرفتین امسال ؟
    پاسخ:
    سلام همونطور که گفتم من امروز ساعت 8 صبح رسیدم مشهد و فردا ظهر ساعت 2 دوباره ان شالله اگر شهدا بطلبن میرم راهیان نور.
    سلام خدمت شما بزرگوار ... وبلاگ زیبایی دارید و پر محتوا تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق باشید در این راه...............

    یا علی
    سلام خوبی مشهد یه روزه رفتی ؟
  • ··••● آوای بــــــــارون ●••··
  • سلام مرسی بهم سرزدی عید شما هم مبارک
    سال خوبی داشته باشین
  • محب الزهرا سلام الله علیها
  • سلام - بهار طبیعت و نوروز باستانی مبارک
    با " رهبر معظم انقلاب اسلامی: جمهوری اسلامی مانند شیر از حقوق ملت ایران دفاع می کند.- - و پرسش(13): عید نوروز از دیدگاه دینی چه جایگاهی دارد ؟" به روزم.
    تشریف بیاورید هیئت محبان الزهرا سلام الله علیها.
    خوشحال میشیم.التماس دعا
    سلام
    وبت قشنگه ولی برای کسایی مث من که چشاشون ضعیفه یه خورده چشم اذیت میشه چون قالبش سیاهه.یعنی من نتونستم خیلی استفاده کنم ولی سعی میکنم هرروز سر بزنم.
    خیلی دوست دارم باهات تبادل لینک داشته باشم.
    مرسی
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی