اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

تولدم مبارک+ صندلی داغ...

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۱، ۱۱:۵۸ ب.ظ

به نام خدایی که موجود نازنینی مثل من آفرید...

این هم هدیه دوستم:

موجودی دو پا که 163 سانتی مترش رو زمینه و 4 مترش زیر زمین!!!! بارز ترین ویژگی این موجودناشناخته ، یک دندگی و لجباز بودن و غــد بودنشه!!!!!!! تا حالا دنیا یه همچین آدم لجبازی رو به خودش ندیده بود تا این که این وروجک به دنیا اومد! به گفته دوستانش ۲۴ فروردین نحس ترین روزساله !!


دریاچـه نمک قم رو میبینی؟ ایــــن از اون شور تره!!!! البته خانوادگی نمک دارن! من موندم اینا چطوری فشار خونشون ۱۰۰ نیست!! برای همین یه خورده زیادی نمک نشناسه این موجود.

مر مووووووووووز بودنشو که دیگه نمیشه پوشوندش !!!من که چهار ساله دوستشم هنوز نمیتونم بفهمم توی ذهن روان پریشش چی میگذره!

ماشالله یه زبون داره به طـــــول اتوبان مشهد- تهران

اعتماد به نفسشم که از خودم به ارث برده و بنابر این ۱۰ به توان ۱۲۰ ته!!!

یکی از عجایب هفتگانه جهان اینه که این با این نخود مغزیش چطوری نمراتش خیلی بالا میشه!!اینم یکی از اون نقطه های کوریه که تو ذهن دوستاش مثل من شکل گرفته که با دندونم باز نمیشه!!

گاهی وقتا یه کاری میکنه که به عقل جنم نمیرسه چه برسه به منو شما!

این موجود خیلی خطرناکه اگه اذیتش کنی تا گازت نگیره ول کن نیست!!!!!! بی کله و خل و چله!از آدم دیوونه هم هر کاری به دور از انتظار نیست

با این که چهار مشت استخونه ولی یه جونی داره که تا ندهره!!! نمونش همین چند روز پیش تصادف کرده بود من گفتم کتلت شده کف خیابون ولی وقتی دیدمش کبودم نشده بود چه برسه به این که استخوناش پودر شده باشه!

از همه جالب تر اینه که دوستای صمیمی شو بیشتر اذیت میکنه و شما نمیدونید ما چی میکشیم از دستش! من خودم الان قبل از اینکه اینا رو بنویسم وصیت ناممو نوشتم چون میدونم زنده نیستم بعد از این!!!!
در عین این همه دیوونگیش هر یه سال یه بار ساعت ۹ شب روز ۲۴ فروردین مهربون میشه که میتونید به وبلاگش بیاید و این صحنه رو از دست ندید چون مجبورید مثل دیدن ستاره سهیل ۲۴ هزارسال دیگه صبر کنید!!

حسنات این موجود عجیب الخلقه به این سادگی ها تموم نمیشه و باید واسش کتاب نوشت توی 1000جلد!!!
پس هیچ وقت به خودتون همچین جسارتی رو ندید که بگید من فاطمه رو خوب میشناسم چون یه دروغ گنده گفتید و دماغتون دراز میشه !!



حالا خوب منو شناختید؟؟؟

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۳۲)

چقدر وبلاگ زیبایی داری که تو یه جمله نمیشه توصیفش کرد موفق باشید
سلام
به نام خدایی که موجود نازنینی مثل تو را آفرید...
ببخشید که دیر رسیدم!

سبزه و شکوفه همراهت
غنچه های لبخند برلبانت
توفیق الهی رفیق راهت
میلادت مبارک!

دست خدا ـ همان که بالای همه دست هاست ـ پناه لحظه های زندگی تون!

تنتون سالم...دلتون شاد
در کنار خانواده آرامش یاد خدا قرین لحظه هاتون!

ببخشید دست خالی اومدم...فقط چند دعای خیر بود ارمغان من برای شما که بودنتان را جشن گرفته اید...
در پناه حق...
جمشید کیه ؟؟؟؟

تولدت مبارک خانومی . انشاالله صد ساله بشی تا بتونم دندونای کج و کوله ات رو ببینم و کلی بهت بخندم .
اینم کادوی من ...
  • یه نوکره شرمنده
  • سلام و عرض ادب

    السلام علیک یا فاطمة الزهرا...

    1-کدام مزار شهدا بیشتر تشریف می برین
    2- هر چند وقت یه بار؟
    3- با شهید خاصی انس دارید؟
    4- نظرتون در مورد شهدای گمنام؟
    6- در سفر راهیان زائر بودید یا خادم؟
    7-در کدام منطقه احساس بهتری داشتید و خوش گذشت؟
    8- تا حالا تنهایی رفتید مزار شهدا؟
    9- تنهایی برید مزار شهدا بهتره یا گروهی؟
    10- چه کار کنیم مدیون شهدا نباشیم؟
    11- رشته تحصیلی تون؟

    فعلا" همینا

    موفق باشید.
    خب من یه سوال میکنم تو جواب بده !!
    منظور از بهترین دوستات کیا بودن !! ؟؟؟
    راستی سوسن (یکی از دوستا وبم هم تولدتو تبریک گفت )
    و یه چیز دیگه خداییش واست کادو خریده بودم ولی تو خونه بود!! آخه فکر میکردم 28 تولدته حالا این دفعه بهت نمیدم تا دلت بشوژه
    چه شکسته نفسی میکنی تو !!!!!!!!
    به نام خدایی که موجود نازنینی مثل منو آفرید!!!!!!!!!!!!!!!!!
    یه وقت خفه نشی زیر این همه اعتماد به نفس
    یه سوال دیگه :
    منو چن تا دوست داری کوچولو ؟؟؟
    همه رو چن تا دوست داری ؟؟
    سلام

    اول تولدت مبارک وبلاگ قشنگی داری یه جورایی تقریبا مثل منی مطالبت قشنگه
    دوست داشتی و افتخار دادی به وبلاگ منم سری بزن

    یا حق
    موفق باشی
    پاسخ:
    حتما میام....
    سوالای من :
    از چه رفتار من ناراحت میشی ؟!
    کی رو توی این دنیا از همه بیشتر دوست داری ؟
    دلت میخواست چندتا خواهر برادر داشتی ؟
    و یک سوال فنی :
    تو چرا اینقدر درس میخونی !!!؟؟؟؟؟

    سلام...
    با این همه تعریف که دوستتون از شما کرده دیگه جای هیچ سوالی نمونده...
    ناراحت نشید شوخی بود....


    تولدتون مبارک .انشا ا... سالهای سال زنده باشی و

    از یاوران مولا باشی.....

    التماس دعا
  • زهرا تقوی راد
  • سلام عزیز جان
    تولدت مبارک خانمی
    در سالروز تولدت دنیا را برایت شاد شاد و شادی را برایت دنیا دنیا آرزو دارم در پناه حق و سایه ی ائمه اطهار عمری با عزت داشته باشی .(راستی دوست نداشتی مرا لینک کنی ؟)
    سلام عزیزم
    تولدت مبارک ان شاالله که عاقبت به خیر شی
    چندتا از خصوصیاتت به خودم برده
    بلاخره هرچی باشه من اندازه ماموت سن دارم
    اعتماد به نفست از داداش من که توی دانشگاه به خودخفن بین ترین دانشجو معروفه بیشتره خدا کمش نکنه
    همینجوری گفتم بابا اون بچه است اونم پسر خوبیه چشم و گوش بسته است به هیچ وجه تو باغ نیست خیالت راحت
    من که دختر خوب، مودب، کار کن ،کدبانو با غذاهایی نیم سوخته یا خام ،پر رو ، لات منش، در بچگی با پسرا فوتبال میزدیم و مهارتمون رو در بالا کشیدن از دیوار به رخ هم می کشیدیم و البته فقط مهارت و هیچ وقت ازش استفاده نمی کردیم، مرموز ،هیچ استادی از دست اذیت های من در امان نیست به چالش میکشونمش، بسه یا بازم بگم
    شما خانومید فاطمه خانم اصلا قصد جسارت نداشتم عزیزم
    نمیدونم باید آمادش کنم هنوز نشده
    پاسخ:
    امروز جمعست. پس زودتر بنویسش.
    نمیتونم داریم میریم جایی
  • زهرا تقوی راد
  • سلام
    دوباره من را با تعریفات شرمنده کردی
    از کجا فهمیدی من زیبا هستم
    سلام
    خوندم...
    بنظر من قابل تحسینید
    البته دلیل خوبی هم دارم!!!
    بازم بابت تاخیر تبریک عذر می خوام
    سربلند و پیروز باشید
    در پناه حق...
  • یاس....رد پای خدا
  • سلام بازم تفلد عید شما مبارک

    سوال ندارم چون خـــــــــــــــــــــــــــــودم یه سری چیزا رو میدونم ، دلت بسوزه ....(مثلا نه اینکه تو نمیدونی)


    فقط یه سوال از خدا داشتم.....خدایا هدفت از آفرینش این کچل چی بود؟
    سلام
    اولا دشمنتون شرمنده
    دلایلم قابل شما رو نداره
    در واقع شما خودتون هستید و این خیلی خوبه
    آدم اگه خیلی هم خوب باشه اما خودش نباشه میشه وجود مکرر
    دو تا آدم اگه با ویژگی یکسان با افکار، عقاید و ارزشهای مشترک باشند و در هیچ موضوعی اختلاف نظر نداشته باشند؛ بنظرم حتما یکیشون اضافیه!
    و شما اضافی نیستید و این از نظر من قابل تحسینه
    در صحت عقل عرض کردما!
    موفق و سربلند باشید
    در پناه حق...
    پرواز آسمانی او را مَلک نداشت
    ماهی که در اطاعت خورشید شک نداشت

    سنگش زدند و دست ز افشای شب نَشُست
    آن نور ناب واهمه ای از محک نداشت

    مهتاب زیر سیلی شب بود و آفتاب
    حتی دو دست باز برای کمک نداشت

    این بود دستمزد رسالت؟ زمینیان!
    ای خلق خیره! دست محمد نمک نداشت؟

    سلام ، کاملا تصادفی به وب شما رسیدم . بسیار عالی و جذابه آمار بازدیدتون تایید میکنه حرف منو. خوشحال میشم بهم سر بزنید.
    یاعلی
    راستی یادم رفت بگم با اجازه لینکتون کردم. دوست داشتید لینک بدید با نام رد خون
    متشکرم.
    پاسخ:
    و شما نیز...
    سلام تولدتون مبارک ان شاءالله هرسال بهتر از پارسال باشه واستون.
    حال کردی چطوری توصیفت کردم !!! آدم مستربینو میبینی یادتو میوفته!!!!


    چه حیف که ما افتخار دوستی با شما موجود نازنین رو از دست دادیم

    منم لینکت کردم
    پاسخ:
    من هم...
    سلام سلام سلام...

    صبحتون بخیر

    شما از خواننده های خوب وبلاگم هستید

    به همین خاطر خواستم شخصا برای عضویت در گروه آرامش و دنیای خوب من و کوله پشتی دنیام و دل شکستگان..دعوت کنم


    برا عضویت فرمش کنار وبلاگم گذاشته شده

    که قسمت اول نام
    قسمت دوم ایمبتون وارد میکنید

    از برنامه های مدنظرمن

    ارسال کارهای خیر بدون هزینه مالی
    ارسال برنامه شب های دعا
    کد اهنگ های مخصوص و...

    خوشحال میشم که باشید باعث افتخاره
    و در صورت تمایل برای همکاری اطلاع بدید..
    خدا وکیلی عین حقیقته ...
  • امام را دعا کنید
  • حضرت زهرا(س)-شهادت(زبان حال امیرالمومنین(ع))




    زهراست یادگاری نور خدای من

    خورشید صبح و ظهر و غروب سرای من

    پرواز می کنیم از این خانه تا خدا

    من با دعای فاطمه او با دعای من

    محو تجلیات خداوندی همیم

    من با خدای اویم و او با خدای من

    یک طور حرف می زند انگار بوده است

    در ابتدای خلقت و در ابتدای من

    من افتخار می کنم این که در عالمین

    زهراست مادر همه بچه های من

    کاری که کرد فاطمه کار امام بود

    زهراست پس علیّ من و مرتضی من

    ما یک سپر برای جهازش فروختیم

    چیزی نبود تا که بمیرد برای من

    هر شب دلم به گفتن یک فاطمه خوش است

    از من مگیر دل خوشی ام را خدای من
    سلام راستی تولدت مبارک مطلبی که نوشتی تازه خوندم عزیزم شکست نفسی نکن شماخوبی منوببینی چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوال که زیاددارم اما مهماشوفعلامیپرسم
    1-چندسالته؟2-چی شدکه انقدعاشق شهدا شدی وباهاشون انس گرفتی؟فعلاهمین دوتاروبگوبقیش پیش کش مورداولی هم اگه دوس نداری بقیه بدونن تووب خودم بگو
    پاسخ:
    در یک جمله خواست خدا + خودشون + خانوادم + خودم + خودشون + خدا + خدا...
  • سکوت دردناک
  • سلام اپم بیایدخوشحال میشم
    پاسخ:
    بـــه روی چشـــ م
  • گل همیشه بهار
  • واقعا که جز عجایبی با وجود همه ی کمبودهای این متن یه چیزش خیلی کمه

    باید می نوشت در کنار رک بودنت یه نمه زبون فلفلی هم داری...!

    راستی اینم نگفته بود شبیه نخودی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                            

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی