اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

محجبـــه هــآ فرشتـــه اند...

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۲۷ ب.ظ

به نام خدایی که بهترین ها را برای بهترین ها میخواهد...

http://up.deltangekhodam.ir/images/zstylj2iuvwyac1s4ulg.jpg

تو میتوانی روسری نصفه نیمه ات را هی برداری و دوباره بذاری..

میتوانی گاهی بادبزنش کنی...

میتوانی مانتوی سفید کوتاه نازک چسبان بپوشی تا گرمت نشود...

میتوانی شلواری بپوشی که دمپایش تا صندل ات 20 سانتیمتر فاصله داشته باشد..

میتوانی جوراب هم نپوشی...

لاک هم لابد خنک کننده است...

بستنی هم لیس بزن روی نیمکت پارک...

بوی ادکلنت هم میتواند تا ده متر پشت سرت تعقیبت کند...

فرض کن اینها بلد نیستند مثل تو باشند...

فرض کن اینها عادت کرده اند به این پارچه ی سیاه در این گرما...

فرض کن گرمشان نمیشود...

فرض کن تو روشنفکری و اینها امل...

آخر تو چه میدانی چادر ترنم عطر یاس در فضای غبار آلود دنیاست...

آخر تو چه میدانی حجاب خنکا و زیبایی به وجود هر دختر مینشاند...

تو میتوانی خوش باشی به عرق نکردن در دنیا...


من نمیدانم

خنکای بهشت گوارایتان دختران چادری ...

ملائک چطور میخواهد حساب کند ثواب چادری های رمضان مرداد را 

منبع : http://aql.blogfa.com/

فاطمه نوشت: من به شخصه به چادرم عادت کردم و بهش عشق میورزم حالا چه توی آفتاب داغ چه توی سرما

 

 ++ شاعر نیستم ولی ؛
تقدیم به مردم مسلمان میانمار!


جرم من چست؟
تنها مسلمانی!!!

کشتنم را مباح میدانی؟

من از این سوختن هراسم نیست
تو خودت را چه میخوانی؟

سوختنم را نظاره گر باشید
این نشانه های ویرانیست ...!

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۳۱)

سلام
در آغوش خداست که می شود خنکای آرامش را نه فقط احساس که زندگی کرد!

آفرین...زیبا بود و زیبا بود و زیبا!

خوشحالم که هستید..لحظه هاتون آسمانی و دقایقتون ملکوتی!


التماس دعا
در پناه حق...
پاسخ:
چقدر خوب است دوستانی داشتن...چون برگ گل...
سکوتــ ــــــــــ ـــــــ


پاسخ:
چیزی فـــرآ تر از سکـــــــــــــوت...
  • یه نوکره شرمنده
  • دورود
    می خواست حالام تشریف نیارین




    طاعات و عباداتتون قبول


    سلام .
    تو وبلاگم ختم قرآن گذاشتم .
    خوشحال میشم بیای و شرکت کنی ...
    پاسخ:
    از مـــآ که گذشت....
  • از همین نزدیکی ها
  • سلام دوست خوبم
    خیلی خیلی خیلی متن ها و شعرهای خوبی داشتی
    فقط متن وصیت نامه شهدات رو یک رنگ دیگه کن

    پاسخ:
    چه رنـــگی ؟؟؟
  • از همین نزدیکی ها
  • سلام
    فاطمه جون من لینکت کردم
    اگه دوست داشتی لینکم کن
    پاسخ:
    من مدتی نمیخوام کسی لینک کنم....
    سلام
    شما بزرگوارید
    و حضورتان حتی گذری، افتخاریست برای من!

    میانمار ننگ است برای آنها که حمایت از حقوق بشر را فریاد می زنند!
    خبرش حسابی مرا بهم ریخت!
    شاید قرائت 10 آیه ی اول سوره ی بروج آرامتان کند!
    آرامم کرد!

    طاعاتتان قبول درگاه بلند خداوندی!
    در پناه حق...
    پاسخ:
    میـــآنمـــآر نگو که جگــر آتش میگیرد...
    چند درجه حرارت بیشتر پختـه ترت مـی‌کند..!

    هــوا ممنونم!
    گرم که می‌شوی
    تازه می‌فهمم لذت حجاب را…
    لذت بندگی را…
    پاسخ:
    و من عــآشقآنه این لذت را دوست میدآرم...
    سلام فاطمه جون.طاعات و عبادات قبول درگاه احدیت انشاالله!
    یادمه وقتی راهنمایی بودم رسما چادری شدم به خاطر علاقه ای که به یه دوست چادری داشتم! اما امروز اون از چشمم افتاده و به خاطر علاقه به مادر تموم عالم به امید خدا تا عمر دارم حفظش میکنم.
    محتاج دعای خیرتان هستم
    اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری
  • شیعیون (پیمان فرد)
  • بسوز ای دل

    شاید زبان حال حضرت زینب (س) با سیدالشهدا(ع)
    با دقت بخونید

    نسیمی آشنا از سوی گیسوی تو می آید
    نفس هایم گواهی می دهد بوی تو می آید

    شکوه تو زمین را با قیامت آشنا کرده
    و رقص باد با گیسوی تو محشر به پا کرده

    زمین را غرق در خون خدا کردی خبر داری؟
    تو اسرار خدا را بر ملا کردی خبر داری-

    جهان را زیر و رو کرده است گیسوی پریشانت
    از این عالم چه می خواهی همه عالم به قربانت

    مرا از فیض رستاخیز چشمانت مکن محروم
    جهان را جان بده، پلکی بزن، یا حی یا قیوم

    خبر دارم که سر از دیر نصرانی در آوردی
    و عیسی را به آیین مسلمانی در آوردی

    خبر دارم چه راهی را بر اوج نیزه طی کردی
    از آن وقتی که اسب شوق را مردانه هی کردی

    تو می رفتی و می دیدم که چشمم تیره شد کم کم
    به صحرایی سراسر از تو خالی خیره شد کم کم

    تو را تا لحظه ی آخر نگاه من صدا می زد
    چراغی شعله شعله زیر باران دست و پا می زد

    حدود ساعت سه ، جان من می رفت آهسته
    برای غرق در دریا شدن می رفت آهسته

    بخوان! آهسته از این جا به بعد ماجرا با من
    خیالت جمع ای دریای غیرت خیمه ها با من

    تمام راه بر پا داشتم بزم عزا در خود
    ولی از پا نیفتادم ، شکستم بی صدا در خود

    شکستم بی صدا در خود که باید بی تو برگردم
    قدم خم شد ولیکن خم به ابرویم نیاوردم

    نسیمی آشنا از سوی گیسوی تو می آید
    نفس هایم گواهی می دهد بوی تو می آید


    سید حمید رضا برقعی
    طاعات مقبول حق جلی
  • خادم الرضا(ع)
  • سلام
    خسته نباشی
    با مطالب:
    ( امام خامنه ای: سکوت در قبال کشتار مسلمین میانمار نمونه دروغ حقوق بشری غرب است)
    ( سوار کاری مختلط در اصفهان!!!+عکس)
    ( تصاویر قتل عام در میانمار (+18))
    (مسلمان کشی در میانمار (+18))
    (انفجار در ساختمان اطلاعات عربستان)
    و..........
    بروزم
    التماس دعا
    یاعلی(ع)باسیدعلی
  • گل همیشه بهار
  • سلام دوست خوبم

    ای کاش همه درک میکردند و میفهمیدند حجاب چیه گاهی اوقات در بعضی خیابون های شلوغ شهر بهشت فقط میشه تک و توک چادری دید آخه من موندم اینا
    از ولی نعمتشون آقا علی بن موسی الرضا خجالت نمیکشن!!!
    نمی دونم شاید از دید اونا خودشون خیالی می فهمن و ما ها اصلا آدم نیستیم ولی حداقلش اینه که ما اگه املم باشیم، اگه نفهمم باشیم حرمت اون صحن و سرای ملکوتی با اون گنبد طلا رو نگهمیداریم.
    این گل رو تقدیم می کنم به تمام مرواریدان صدف پوشی که نه تنها زشت نیستند بلکه زیباترین ها هستند...
    راستی پیش منم بیا
    لینکت هم کردم
    سلام چه جالب نوشتید. شعرتون هم خوب بود موفق باشید.

    "التماس دعای فرج"
    پاسخ:
    تشکــــر...
    وظیفه ما برای نزدیک شدن ظهور چیست؟

    ظهور امام زمان علیه السلام وابسته به شرایط و مصالح خاصی است ولی آن چه که مربوط به شیعیان حضرت می شود این است که:

    اولا: خود را اصلاح نموده وباشرایط حکومت و عصر ظهور حضرت وفق دهیم.

    ثانیا: درجامعه برای ظهور حضرت زمینه سازی کنیم و درصدد اصلاح مردم درحد توان خود برآییم تا شرایط فراهم شود و به دست توانای حضرت موانع کلی برطرف شده و شرایط اساسی برای حکومت عدل جهانی ایجاد گردد. لذا فرموده اند: «منتظران مصلح خود افرادی صالح اند.»

    ثالثا: هرگز دعا و استغاثه به درگاه الهی را فراموش نکنیم که درظهور حضرت _ مطابق روایات _ تاثیر بسزایی دارد.

    موعودشناسی وپاسخ به شبهات

    "اللهم عجل لولیک الفرج"
  • امام را دعا کنید
  • یامهدی
    رو سیاهم!روز قیامت به جای من
    بنشین و با خدا،تو حساب و کتاب کن
    سلام دوست خوبم......
    افتخار دارم تا شما رو با میهمانی خدا همراهی کنم.....
    منتظر نظراتت گرمتون هستم....
    التماس دعا
    پاسخ:
    ممنون دوست مـــــــــن...!
  • دلتنگ شش گوشه
  • سلام...
    اگر نظرتون با تبادل لینک مثبته خبر بدید و بگید با چه اسمی لینکتون کنم...

    به نام عشق فاطمه: یاعلی مدد
    پاسخ:
    تصمیم دارم مدتی کسی لینک نکنم...
    باید به چادر عشق ورزید. تو این دنیایی که سیلاب فساد را افتاده، خلاف جهت آب شنا کردن هنره!
    ایشالا موفق باشی
    پاسخ:
    و چه لذت بخش است این حرکت زیبــــآ...
  • یـ‗_‗ـک قـ‗_‗ـدم تـ‗_‗ـا خـ‗_‗ـدا
  • .

    اللًّهُـ‗_‗ـمَ صَّـ‗_‗ـلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَد و عَجِّـ‗_‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_‗ـم



    بخت امســــال برایــــــــــــم یـــــار است

    عطشت را عطشــــم غمخــــــــوار است

    " بــفداى لب عطشــــــان حسیــــــــن "

    اولیـــــــــن ذکر پس از افــــــــطار است


    ــــــــــــــــــــ ســـلام .

    طاعات و عبادات قبــول ِ درگاه ِ حضـرت ِ دوست .

    پاسخ:
    " بــفداى لب عطشــــــان حسیــــــــن "
    به علی (ع) بگویید :

    قلع و قمع مسلمانان میانمار تکانمان نداد

    چه برسد دق کنیم از کندن خلخال پای پیرزن یهودی

    هرکس رویش میشود به علی (ع) بگوید . . .
    پاسخ:
    من شرمم میشود... شمـــآ را نمی دانم...
  • شهید گمنام
  • "هوالمحبوب"

    یه وقتایی از یادم میره یه وقتایی هم دیگه تحمل نبودشو ندارم....

    میدونم تقصیر کار خودمم ولی خودشم میدونه ......

    حاضرم جونیمو براش بدم تا بیاد .......

    خدایا ازت میخوام لیاقت اینو به ما بدی که سربازش باشیم .....

    آمین...

    پاسخ:
    می گویم جـــآن برای تو امـــآ موقع عمل نمیدانم باز هم جـــآنم را برایش می دهم یـــآ نه...؟
  • حقایق را بیابید
  • هر چند من پسر هستم
    ولی
    از بی حجابی یا بد حجابی متنفرم
    پرس تی وی را می دیدم اروپایی ها مانتو هاشون بهتر از بعضی از دختران ایرانی بود
    واقعا
    جای شرمساری است ما خودمان را مسلمان و شیعه می دانیم آن وقت دستورات دینمان را عمل نمی کنیم
    چون
    گرم است!
    البته فقط مربوط به ایران نیست.
    ما که دلمان به حال اسلام می سوزد چگونه باید با این ناهنجاری برخورد کنیم؟ یکی از بحث هایی که من دوست دارم در وبلاگم قرار دهم همین است. یعنی ما تحصیل کرده های مذهبی نمی توانیم یک راهی برای کم کردن این ناهنجاری پیدا کنیم؟
    اما بعد
    خدا مردم مسلمان و مظلوم میانمار را نجات دهد.
    پاسخ:
    و البته توریستها هم از ایرانی ها با حجاب ترند..(چرا؟)
  • حقایق را بیابید
  • ((فرض کن تو روشنفکری و اینها امل...))
    من اگر فرد بی حجابی این را بگوید خیلی شاکی می شوم.
    واقعا تو(بی حجاب ها) چند کتاب خواندی که به این نتیجه رسیدی که حجاب ....
    اتفاقا به نظر من
    این ها که بی حجاب هستند از لحاظ علم و ایمان پایین هستند(نتیجه بحث هایی هست که کردم)
    کدام
    کتاب با قرآن برابری می کند؟!!
    در قرآن حجاب صراحتا تشریح شده
    و این جدا از هزاران دلیل علمی و روانشناسی است.
    پاسخ:
    کیست که بفهمـــــــد؟؟؟!
  • شهید گمنام
  • امشب سر مهربان نخلی خم شد
    در کیسه نان به جای خرما غم شد
    در خانه ی دور بیوه ای شیون کرد
    همبازی کودک یتیمی گم شد
    *************************
    سلام همسنگر آپم با>>شبـــــــــ های قدر تو این شبای بی همتا منه حقیرو یادت نره

    پاسخ:
    خوآهم آمدتـــآن...
    سلام..
    روزی شخصی از خدا پرسید: خدایا اگر تو سرنوشت را مینویسی...چرا آرزو کنم؟؟
    خدا گفت: شاید نوشته باشم "هرچه تو آرزو کنی

    ----------------------------------------------------------------------
    بسم الله الرحمن الرحیم

    اینجانب سید حکیم موسوی ن‍ژاد حادثه ی دلخراش استان های آذربایجان شرقی وغربی واردبیل رابه همه ی مردمان ایران زمین تسلیت می گویم وهمدردی خود را درمصیبت بازماندگان این حادثه ی عظیم ابرازمی دارم.امیددارم خداوند متعال برای آنان صبرمسئلت دارد.

    من اله التوفیق
    پاسخ:
    من نیز تسلیتتـــآن گویم...
    چه سرها که به تاراج نرفت؛ چه دل ها که به خاکستر ننشست؛ چه قدم ها که در گل نماند؛ چون تاب عدالت تو را نداشتند. تنها خفاشان اند که تاب آفتاب نیمروز را ندارند. مرنج... که «عین» علی ، با «عین» عدالت یکی است؛ عدالت، عین علی است.آمدم فاطمه مظلوم من ؛ آمدم یا رسول الله؛ خسته و بی تاب؛ خسته و دلزده از خاک؛ با سی سال غربت و تنهایی آمدم.آه که دنیا، چه گذرگاه سختی ست.آه که کوچک ترین زخم دنیا، شمشیری بود که بر فرقم نشاند؛ که غم های این سالیانِ مجبور، سهمگین تر بود. بگذار اهالی روزگار، پایان زمزمه های شبانه را به عزا بنشینند. بگذار داغ عدالت، بر دل های شبزده بماند . دیگر کسی نجوا نمی کند: «مَوْلایَ یا مَوْلایَ أَنْتَ الْمَوْلی وَ أَنَا الْعَبْد...»
    برخیز «هل أتی»ی معصوم . نگذار که بی تو، «یُؤتُونَ الزَّکوةَ وَ هُمْ راکِعُونَ»، بی مصداق بماند.نگذار که بی تو، عدل در زمین مدفون شود.
    ..............................................................
    اللهم عجل لولیک الفرج مولانا صاحب العصر و الزمان...
    دلهایتان شوریده نینوا ... یازهرا...
    اللهم صل علی محمد و آل محمد
    فرمایشات آیت الله بهجت«قدّس سرّه»
    روایت است:
    گاهى مؤمن به غصّه و اندوه مبتلا مى شود و سبب آن را نمى داند. سبب آن ابتلا مؤمن دیگرى است به بلایى در اقصى نقطه هاى عالم. و گاهى رفع بلا از او، موجب شادى مؤمنین دیگر است. و گاهى یک مؤمن موجب رحمت و برکات براى مؤمنین دیگر مى شود. آیا با این همه بلاها که براى مسلمانان به خصوص براى شیعه وارد مى شود، ما نباید هیچ غم و اندوه داشته باشیم؟ آیا باید بى تفاوت باشیم؟! یا باید حال ما در نگرانى و ناراحتى مثل این باشد که بلا بر سر خود ما مى بارد؟! یکى از علایم آخرالزّمان و قیام و ظهور حضرت مهدى ـ عجّل اللّه تعالى فرجه الشّریف ـ آن است که: «عِنْدَ قَسْوَةِ الْقُلُوبِ» هنگام سنگدلى مردم. (2)

    در تمام موارد گذشته در توقیع شریف به نقل از حضرت حجّت ـ عجّل اللّه تعالى فرجه الشّریف ـ به این صورت آمده است: «وَ ذلِکَ بَعْدَ طُولِ الاْءَمَدِ وَ قَسْوَةِ الْقُلوُبِ وَامْتِلاءِ الاْءَرْضِ جَوْرا.»؛ (ظهور بعد از گذشت زمان طولانى و سنگدل شدن مردم و پُر شدن زمین از ستم، خواهد بود.) در هر حال، با ما اتمام حجّت کرده اند که اگر در این زمان تکلیف خود را بدانیم و بدان عمل نماییم، باید از خوشحالى کلاهمان را به هوا بیندازیم، و در مواردى که اصالت برائت جارى نیست ـ مثل موارد دِماء و اموال خطیره و اَعْراض، و اسلام و ضروریات دین ـ به احتیاط عمل کنیم.
  • رزم آور نور
  • سلام فاطمه خانوم
    آخیییییییییییییییییششششششششششش
    دمت گرم
    خیلی نوشته ی باحالی بود
    جیگرم حال اومد
    ممنون
    دئست داشتی منت بذار رو سرمون و تو نظر سنجی وبلاگم با موضوع خدا چیست شرکت کن
    بازم دمت گرم از پست قشنگت
    بدروود
    پاسخ:
    حتمـــآ...
  • *ستاره سفید*
  • وااای متنت درباره چادر عاااالی بووود
    عااالییی بوووددد
    خیلی ی یییییی
    پاسخ:
    نظر لطف شماست بــــآنو...
    دستان خالیمان رو به آسمان است شما رو فراموش نکرده ایم ....
    پاسخ:
    ممنون...
    چادر ارثیه ی مادری من است...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی