اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

خـــودتـــآن عنوآن دهیـــدم...!!

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۱، ۰۷:۱۶ ق.ظ

بسم رب شهدا و الصدیقین..

من آنروز یک عشق داشتم ؛ پیروزی یا شهادت ، بعضی ها امروز  هر ساعت ، عاشق و معشوق  آدم های غریبه می شوند  و به سادگی دل می دهند و دل ربایی می کنند!

 

من آنروز از گل و لای و خاک سنگرها  بر لباسهای ساده ام  لذت می بردم و بعضی ها امروز از شلوارهای لی  خاک نما و پاره پوره خارجی !

 

من آنروز در جبهه زیر آفتاب داغ ، چفیه بر سر می انداختم تا نسوزم ، بعضی ها امروز رو سری از سر انداخته اند که موی سر به نامحرم نشان داده  و بسوزند ودیگران راهم بسوزانند !

 

من در شب قبل از عملیات بر دستانم  حنا می زدم  تا در جشن پیروزی  یا شهادت شرکت کنم ، بعضی ها امروز  بر چهره شان  هفت قلم مواد آرایشی خارجی می زنند  تا به نامحرم بگویند : من   های  کلاسم ،  نگاهم کنید !

 

من آنروز در وصیت نامه ام می نوشتم : خواهرم حجاب تو بر علیه دشمن از خون من موثر تر است ، بعضی ها امروز حتی در پروفایل شان می نویسند : همیشه به روز هستم ، دوره و زمانه  عوض شده  و عشق من مد گرایی و تقلید از غربی هاست !چادر را تجربه نکرده ام ، قدیمی است !

 

من آنروز در بیسیم از بچه های پشتیبان می خواستم از طرفم برای دشمن نخود و آجر و سنگ ( آتش) بفرستند ،  بعضی ها امروز به هر ناشناسی می گویند : برایم  شارژ بفرست !

 

من آنروز مشامم از بوی  دود و باروت پر بود و برای رسیدن به هدفم ، از آن لذت می بردم ، بعضی ها امروز از بوی الکل در انواع ادکلن های خارجی !

 

من آنروز خشاب و اسلحه ام را برای نابودی دشمن در بغل گرفته بودم و بعضی ها امروز سگ های نجس تزئینی گران قیمت را !

 

من آنروز در جبهه ، اوقات فراغتم را در چاله هایی ، قرآن و دعا می خواندم ، اسغفار می کردم و لذت می بردم ،  بعضی ها امروز در چت رو م ها  به دنبال عشق ناشناس و گمشده ساعتها به بطالت ، پرسه می زنند و روم عوض می کنند !

 

من آنروز در هنگام عملیات ، در گوشی  بیسیم ، یا زهرا(س) و یا حسین(ع)  می گفتم و بعضی ها امروز در گوشی خود ،از نفس ، عشق ، ناز و فدایت شوم به نامحرم و ناشناس!

 

  من آنروز در خط ، یک دست لباس خاکی داشتم وبا آن احساس غرور ، زیبایی و عزت کرده و شکر خدا می گفتم ،  بعضی ها امروز لباس های رنگارنگ خارجی و صورتی تزئین شده اما  خود انگاره ای زشت  که هیچگاه با تغییر مد ،از خودشان راضی نمی شوند !


من آنروز با ذکر استغفرالله وقت می گذراندم و بعضی ها امروز  با دگمه های بیجان موبایل برای اس ام اس های عاشقانه جدید  و یا کلیدهای کیبورد برای ارسال پی ام های عمومی دعوت به دوستی با نامحرمان در چت روم ها !


 و این دآستـــآن همچنـــآن ادامه دآرد...


«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۶)

  • دلتنگ شش گوشه
  • شعرتون خیلی قشنگ بود...
    یاعلی مدد
    پاسخ:
    شعر نبـــــود...دآستـــــآن تلخی گفتم....
  • فدایی ولایت
  • دنیا مشتش را باز کرد،

    شهدا "گل" بودند و ما "پوچ".

    خدا آنها را برد و زمان ما را...

    باید شهید شد و گرنه می‌میریم…
    پاسخ:
    وگرنه میــــــمیــــــــریم...
  • *ستاره سفید*
  • خیلی جالب زمان جنگ و با زمان الان هماهنگ کردی
    عالی بود
    منبع داشت؟یا از خودت بود؟
    پاسخ:
    منبعش رآ نمیدآنم.. مدت هـــآ پیش از جــآیی کپی اش کردم..!
  • حقایق را بیابید
  • به نام خدا
    سلام

    باید خیلی مواظب باشیم که حق شهدا را ضایع نکنیم.
    پاسخ:
    البته بیــــــــش از این ضایع نکنیم...
    سلام
    ممنونم
    زیارت قبول
    سلام
    چقدر زیبا بود و به دلم نشست!

    یاد زیبا سخنان مردی افتادم بزرگ

    قسمتی از وصیت نامه شهیدشوشتری:
    دیروز ازهرچه بودگذشتیم-امروزازهرچه بودیم گذشتیم. آنجاپشت خاکریزبودیم و اینجادرپناه میز. دیروزدنبال گمنامی بودیم و امروزمواظبیم ناممان گم نشود. جبهه بوی ایمان میداد و اینجاایمانمان بومیدهد. آنجا بر درب اتاقمان مینوشتیم یاحسین فرماندهی ازان توست؛ الان مینویسیم بدون هماهنگی واردنشوید. الهی نصیرمان باش تابصیرگردیم، بصیرمان کن تاازمسیربرنگردیم. آزادمان کن تا اسیرنگردیم.

    اما شما باز جوانانه ترش کردین!
    مرحبا!


    زنده باشید
    در پناه حق...
    پاسخ:
    عـــــــــآشقـآنه دوست دارم این وصیت نــآمه پر مغهوم رآ...
  • گمنام مثل حضرت مادر (س)
  • چشمان پر فروغ شهیدان...
    شرمنـــــــــــــــــــــده ام
    http://www.aparat.com/v/f37fd1f00b888551a88522a850b3e263259712
    پاسخ:
    تشکــــــــر...
    از این سیاهی به خدا
    شهدا شرمنده ایم

    خالی شده جای شما
    شهدا شرمنده ایم ...


    سلام
    ممنون از حضورت...20

    من در مورد نظری که گذاشتید در مورد دوست دختر شهید این می خواستم بگم من نظرمبر این نبود که بخوام بگم این شهید هستش و این هم دوست دختر شهیده شما اگه دنبال مطالب که من در وبلاگم گذاشتم رو دیده باشید به راحتی میتونید بدونید که من چه دیدگاهی دارم و من باید بگم که این مطلب را گذاشتم تا بگم که کسانی که روز عاشورای حسینی اینگونه کردند شهید نیستند... و بگم به اونهایی که به این افراد میکن شهید....من به شهدا توهین نکرده و نخواهم کرد...
    خوشحال شدم نظرت را گفتی دوباره هم به من سر بزن خوشحال میشوم
    موفق و پیروز و سربلند در تمام مراحل زندگی
    پاسخ:
    متــــوجه منظورتون شدم...
  • زمزمه باران
  • شهدا شرمنده ایـــــــــــــــــــــم
    پاسخ:
    بسیــــــــــــــــــــــآر...
    حقیقت این است که هرچه بگوییم خسته شده ایم و بریده ایم. اسلام دست از سر ما بر نمی دارد. ماباید بمانیم و کاری را که می خواهیم. انجام بدهیم. همیشه باید مشغول یک کلمه باشیم.و آن (( عشق)) است. اگر عاشقانه با کار پیش بیایی به طور قطع بریدن و عمل زدگی و خستگی برایت مفهومی پیدا نمی کند...

    شهید محمدابراهیم همت


    پاسخ:
    دلم تنگ است برای جزیزه مجنــــونت...
    سلام فاطمه خانم خوبید؟؟؟؟؟؟مرسی ازحضورتون ونظرلطفتون
    بازهم بیایدجداخوشحال میشم درپناه حق
    یامهدی
    پاسخ:
    خدمت میرســـم...
    آری حــاج همت!

    تفاوت من و تو در این است که...

    تو سردارترین «بی سر» وطن هستی!!!

    و من!

    بی سر و پا ترین «سر» دار وطن!!!

    اللّهم الرزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک..
    پاسخ:
    اللّهــــــــــم الرزقنـــــــــــــــــآ ...
    حکایت همچنان باقی ست ..
    پاسخ:
    ....!
    سلام...

    مدتی نبودید خوشحالم که مجددا اومدید....

    حکایتی تلخ ولی واقعی بود....البته قبلا من نوشته بودمش...

    التماس دعا
    پاسخ:
    نظر لطـــف شمــآست...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی