اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

ملجئــے برای درماندگــــآن ...

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۱۷ ب.ظ

بسم رب عــــلی بــن موســـی الرضــآ ..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ


دستم به سمت تلفن رفت ...اصلا حال خوبے نداشتم..دیگر به بن بســــت رسیده بودم...

خسته بودم از این دنیــــآ و آدمهــــآیش...(!)

دنبال ملجئــے برای درماندگــــآن بودم اما کجـــا؟؟نــا کجـــا آباد؟َ

دستم شمـــاره میگرفت و ذهنم به دنبال نا کجا آباد بود...(!)

┘◄

200

آه... خسته شدم.. دیگر حتی قلـــم نیز به دستم نمـــی آید...(!)


دو شماره بعد..

20033

و من رو به دستم گویم: با که کار دای دستـــک.؟


دوشمـــاره آخر..

2003334


صــدا آمد..

زائــــر گـــرامے بعد از سلــــآم به محضر مولـــآ عــــلی بــن موســـی الرضــآ به روضـــه منوره مرتبـــط میشـــویم...

و صـــدای گریـــه ادامـــه دهنده صحبت خـــآدمش بود...

بوے گلــآب و عطر گلهــــآی ضریح در خـــآنه مــآن پیچید...


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ



«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۹)

  • خدا خیلی مهربونه

  • سلام
    خیلی ..........
    ممنونم از زحماتتون
    خیلی التماس دعا...
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا...
    ابتکار جالب برای اتوبوس‌های تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس
    دلم هوای طواف دور مرقدش دارد
    دلم هوای زیارت به مشهدش دارد
    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
  • حقایق را بیابید
  • به نام خدا
    سلام
    السلام علیک یا علی بن موسی
  • امام را دعا کنید
  • شهدا..
    هیچ عکاس عاقلی جز من

    دل به این عکس ها نمی بندد

    تازه آن هم به عکس ساده ی تو

    که سیاه و سفید می خندد
    .
    .
    .
    .
    سلام
    ایشون وبلاگو حذف کردن و رفتن....همین!
    دوباره لینک شدید
  • Goli JinGueSsss Jj
  • slm aziz

    age ba zekre manba' bashe iradi nadare

    سلام
    ولادت امام رضا(علیه السلام)مبارک....

    بروزم با مطالب:
    خسارت ۲۱۰ میلیون دلاری به گوگل
    سؤال بی پاسخ شیعه از اهل سنت
    گناهان یک شهید 16ساله
    خنده های حلال و..
    موفق باشید
    یا حق
    سلام

    دست ارادت بر سینه...رو بشرق خوبی ها...السلام علیک یا علی بن موسی الرضاالمرتضی(ع)...
    عید است! این را رایحه ی یاس های معطر بشارت داده اند...
    عیدتان مبارک




    در پناه حق...
    سلام!
    ممنون از مطالب زیبا و مفیدتون
    خییییییییییییییییییییییلی خوشم اومد
    موضوع وبلاگ من خیلی با شما فرق میکنه
    اگه دوس داشتی سر بزن
    با سلام
    وب خوبی داریدبهتون تبریک می گم

    http://khossein.mihanblog.com/
  • شهیــد گمنامــــــــ
  • ای پسر فاطمه، نور هدی
    سبزترین باغ بهار خدا
    با تو دل از غصه رها می شود
    پاکتر از آینه ها می شود
    ای گل گلزار خدا، یا رضا
    آینه ی قبله نما یا رضا
    به رووووووووووووووزم خدا قوت میلاد مبارک
  • امام را دعا کنید
  • امام رضا

    بسته به چشم های تو شد سرنوشت ما

    یک خنده‌ ی رضایتت آقا بهشت ما


    اسعدالله ایامکم..
    به روزم...
    یاعلی بن موسی الرضا
    بسیار زیبا
  • منتظر روسیاه
  • سلام
    وبلاگ زیبایی داری با مطالب بسیار خوب
    پست اولی که گذاشته بودی تموم حرفت رو توش زدی زیاد کشش نمی دم
    شما رو لینک کردم بدون قصد و غرض چون اصلا نمی شناسمت فقط به خاطر اینکه وبت خوبه لینکت کردم تو هم دوست داشتی لینک کن دوست هم نداشتی یا علی
    پاسخ:
    ...!!!!
    سلام

    پست قبلیتونو خوندم،اما جای نظر ندیدم یعنی این منو رو این بود که اینجا نظر دادم
    خیلی خوب بووود آفرین واقعا کلا اولین باری هم که وبلاگتون رو اتفاقی دیدم خیلی خوشم اومد از مطالبش
    در ضمن اینجا خیلی هم معطره حتی اگه یه بازدید کننده هم نداشته باشه به خاطر مطالبش میگم
    وضع قوانینتون هم جالب بود
    موفق باشید
    بدرووود
    میخواستم یه گل بعد بدروود بزارم به پاس تشکر از مطالبتون گفتم شاید خوشتون نیاد
    پس همون
    بدروود
  • امیر حسین
  • همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی
    چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی؟!
    به کسی جمال خود را ننموده‏یی و بینم
    همه جا به هر زبانی، بود از تو گفت و گویی!
    غم و درد و رنج و محنت همه مستعد قتلم
    تو بِبُر سر از تنِ من، بِبَر از میانه، گویی!
    به ره تو بس که نالم، ز غم تو بس که مویم
    شده‏ام ز ناله، نالی، شده‏ام ز مویه، مویی
    همه خوشدل این که مطرب بزند به تار، چنگی
    من از آن خوشم که چنگی بزنم به تار مویی!
    چه شود که راه یابد سوی آب، تشنه کامی؟
    چه شود که کام جوید ز لب تو، کامجویی؟
    شود این که از ترحّم، دمی ای سحاب رحمت!
    من خشک لب هم آخر ز تو تَر کنم گلویی؟!
    بشکست اگر دل من، به فدای چشم مستت!
    سر خُمّ می سلامت، شکند اگر سبویی
    همه موسم تفرّج، به چمن روند و صحرا
    تو قدم به چشم من نه، بنشین کنار جویی!
    نه به باغ ره دهندم، که گلی به کام بویم
    نه دماغ این که از گل شنوم به کام، بویی
    ز چه شیخ پاکدامن، سوی مسجدم بخواند؟!
    رخ شیخ و سجده‏گاهی، سر ما و خاک کویی
    بنموده تیره روزم، ستم سیاه چشمی
    بنموده مو سپیدم، صنم سپیدرویی!
    نظری به سویِ (رضوانیِ) دردمند مسکین
    که به جز درت، امیدش نبود به هیچ سویی‏
    سلام.وبلاگ قشنگی دارید.اگه تمایل دارید باهم تبادل لینک کنیم
    اگه تمایل به تبادل لینک داشتید منو با عنوان وبلاگم لینک کنید شما هم بگید تا با چه اسمی لینک تون کنم
  • سیدعلی انتظار
  • ز این دوری شده ام هدف طعنه و رسوایی ، اِـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی آقا!

    همچنان از منتظرانم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی