اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

ما را چہ مے شود ؟!

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۱، ۰۴:۲۹ ب.ظ

هـــــو دوســـت...

+ ما را چہ مے شود؟

تا گردن
در نسیان فرو رفتیم...

دل چند مادر و همسر و کودک ریش شد
...
تا ریشہ مان حفظ شود...

چند نوجوان و جوان و تازه داماد تمام تنشان ریش شد تا نشود این کہ الان
هست...

تا ریش نشود شلوارهامان
...
تا نشود 2 متر پارچہ ے شلوار 1 متر و نیم پاره !


تازه من فہمیدم در لباس چیزے به عنوان آستین وجود نداشتہ
...!
و این من در آوردے یه مشت خشکہ مذهب ست ...
که قصد داشتند تیشہ بزنند بر ریشہ تمدن و تجدد...
آخر در شہر ما ...

در شہر متمدن ما !


مانتو ها آستین ندارند
...
و اُمُل ها باید شہر را زیر پا بگذارند تا مانتوےآستین دار پیدا کنند !

+وااای بـر مـــآ!!!



++ ܓ دلـــــم لـــک زده اســـت بــــرای یـــک ثانیـــه ســــرگذاشـــتن روی…

ضــــریحـــــت " ح س ی ن "



+++ سال هــــــــآست دارم حســـآب مے کنم، چگونه مـــن به اضافه ” تــــو “، شـــد مـــن؟!!


                                                                                         یـــــآ ایهــــــآ العـــــــزیز...


++++ رو به راهم !... رو به راهی که رفته ای ... رو به راهی که مانده ام ... !



«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»

/span
  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۲)

سلام

این که این دوباره هست، خوب است!

انشام دوباره بیست-بابای گلم
موضوع:(کسی که نیست)-بابای گلم
دیشب زن همسایه به من گفت یتیم
معنای یتیم چیست بابای گلم

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

در خواب و خیال هم نرفتیم به جنگ
بی رنج و ملال هم نرفتیم به جنگ
ما نسل سپیدبخت سوم بودیم
از راه شمال هم نرفتیم به جنگ

+شاعر:میلاد عرفان پور
مسلک حیوانات دارد می شود معنای تجدد! برهنگی این روزها بیداد می کند!
فکر کنم می شود... می شود با این آب و آتش زدن ها، آتش نگاه های هرز را به جان خرید!
و نیز می شود پاک بود و با اندیشه هایی بزرگ، احترام دلهای روشن و ضمیرهای درست را داشت!
انتخاب با ماست!!

دوباره خواندنش.. لازم بود!!
ممنونم
در پناه حق...
پاسخ:
مسلک حیوانات دارد می شود معنای تجدد!!!!
سلام،
احسنتم
خیلی زیبا بود،
واقعا هم همینطوره،الان دیگه انجام خیلی از واجبات هم امل بازی محسوب میشه،
برا همین تو دعای عهد امام زمان(عج)رو این طور توصیف میکنیم: و مجددا لما عطل من احکام کتابک،و تجدید کننده ی احکامی از شریعت تو که کلا تعطیل شده اند!!!
اجرکم الله،
ان شا ا... بتونید با همین قدرت ادامه بدید.
یاعلی
  • قرارگاه سایبری یاسین
  • سلام من برگشتم...

    در مورد مطلبتون

    باید بگم

    وقتی جوون ندونه برای چی به پارک میره
    وقتی ندونه
    برای چی به دانشگاه میره
    یعنی میدونه
    ولی عمل نمی کنه

    بعد وقتی فرهنگ سازی نشه
    با بگیر و ببند هیچ چیز حل که نمیشه بدتر هم میشه

    الان همه کارامون شده عصای دست دشمن

    پدر و مادرا فقط فکر پر کردن شکم بچه هاشون هستن
    خوب نتیجه میشه این دیگه

    تا وقتی دین در گوشه مساجد باشه
    نتیجه میشه این

    وظیفه منه نوعی هست برم تو جمع جوونا دستشون رو بگیرم ببرمشون خونه شهید محلشون بشینن پای صحبت مادر شهید
    وظیفه روحانی مسجده بره تو جمع جوونا
    نه اینکه سرشو مثل کبک بکنه تو برف...

    همه باید دغدغه داشته باشیم

    همین دیروز با یه خواهر محجبه که داشت از من سوال درسی می پرسید
    گفت یه چند تا پسر مزاحمشون بودن و اون همراه دوستش بوده
    گفتم حتما دوستت بی حجاب بود آره
    گفت آره
    گفتم خوب چی شد؟

    پایان صفحه 1
  • قرارگاه سایبری یاسین
  • گفت هیچی
    ما که کاری نمی تونستیم بکنیم
    پسرا کی تیکه می انداختن

    بعدش یهو دیدیم گشت پلیس دااره رد می شه
    من رفتم گفتم اینا مزاحمن
    بعد پلیسه رفت همشون رو سوار کرد برد
    من و دوستم دلمون خنک شد

    گفتم خوب بعدش شما به دوستت نگفتی همه این چیزا یه بخشیش بر می گرده به حجاب بد تو؟

    گفت نه بهش نگفتم

    گفتم خوب پس منتظر مزاحمت های بعدی باشید

    فاطمه خانم
    گفتم بازم می گم
    حجاب جز شعائر دین ماست
    مهم اینه
    کسی که چادر می پوشه
    با اون چادر تبلیغ کنه دینش رو
    اول از دوروبری هامون شروع کنیم

    باور کن
    اگه اون دوستش
    بد حجابه
    این خواهر محجبه هم تو گناهش شریکه...

    بسیجی به قول حضرت آقا باید مثل شمعی باشه و بقیه مثل پروانه دورش بگردن...

    وقتی جوونا با فکر شهدا آشنا بشن نه شخصیت شهدا
    نه رفتیم تانک زدیم
    فلان عملیات رو کردیم
    نه
    اینا بدرد جوونا نمی خوره
    بیاییم فکر شهدا رو ترویج بدیم

    فیلم های دفاع مقدس مثل اخراجی ها
    جنگ رو درشت معرفی کرده ولی درست معرفی نکرده

    فیلم شهید بابایی دیدین دیگه
    چقدر عالی بود
    چرا؟
    چون فکر شهید بابایی زندگی شهید بابایی
    براساس واقعیت درست شد
    جوونا کیف کردن

    پس منو شما
    همه همه شروع کنیم
    از دوستامون
    از فامیلمون
    از هیچ چیز نترسیم

    شهدا ناظر عملکرد ما هستن

    یا علی
    در ضمن ما لینکتون کردیم.
    پاسخ:
    و من نیز...
    خوب و زیب می نویسی دختر همنام مادرم فاطمه!
    سلام

    با اهالی آسمان همچنان به روی ماه خدا سلام کن .

    فاطمه ی گل ، نمیدانند اگر برهنگی نشانه ی تمدن است ،حیوانات از ما متمدن ترند .

    یا علی
    التماس دعا
    همدردیم
    پاسخ:
    سیده بـــآنو دعــآ کن دردمـــآن دوآ شود...
    خیلی قشنگ شده وبت
    پاسخ:
    ...!
    با سلام و درود فراوان
    می خواستم دعوتتون کنم که در یک هم اندیشی بزرگ شرکت کنین؟ خیلی برام مهمه که از دور اندیشی و زکاوتِ افسران بی نام و نشان جنگ نرم استفاده کنم. زیاد وقتتون رو نمی گیره؛ یه سؤال بیشتر نیست اما اهمیت بسیار بالایی داره. منتظر قدوم مبارکتون هستیم. به امید دیدار
    پاسخ:
    حتمــــآ...
    آماده ی تبادل لینک با وبلاگ بسیار زیبا و ارزشیتون هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی