اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

بسم رب المهدی(عج الله علیه وآله)...

عصـــــرِ جمعہ اے

هوایے " تو " شدم ..........


یاد حرفهاے استاد مے افتم ،

/غروبهای جمعه که دل می گیرد، بخاطر دل گرفتگی مولاست/

تو مےخواستے بیایے ..

، اما ، خیلےها تو را نمےخواستند..

و دلت گرفتــــــــ ...
.
.
اُمیــــدِ جــــآن !!

جاے خالیت ......

تیر مےکشــــَد !




√√ سلـــام امام حسیــــن مهـــربون ..

 من دختـــرے کوچـــک هستم . پدرم جانبــــاز موجے است . الان که دارم برای شمـــا نامــــه مے نویسم پـــدرم خوابیـــده آروم ِ آروم ِ .

 وقتایے که خواب ِ میام کنـــــارش وباهـــاش حــــرف می زنم .

 امام حسیـــن شنیدم رقیـــه ے کوچولو شمــآ به آسمــــون ها رفت ِ..

مے خــــوام بهتون بگم ... من حاضـــــرم دخـــــترشـمـــــا بشم...

به جـــاش حـــال بابـــام رو خـــوب کنـــید ازشمـــا خــــواهش مــے کنم...

 مے دونم که خیلـے مهربونید امام حسیـــن ...



√√√و تو چه مے دانےهنـــوز «خیلــــےهـــــا» هستند که درد ِ شیمیـــــایے دارند ...




√√√√دلم گرفتـــه.. اے شهیــد..

 این سه نقطـــه هــا...   حکــــایت بے قــــرارے من است...مدتهـــاست سر این ســه نقطـــه ها گیر میکنم...

نقطـــه هاے دلتنگــــے ام بیشمــــار شده اند... انگـــار...

 چـــرا تـــو هستــے و مـــن گــــم شده ام...؟



 √√√√√بـــابـــا ... شوخے نکـــن... ببیــن مــامـــان بــاورش شده ...

 ببین داره گریـــــه میکنه..   من که مـــیدونم خودتے زدے به خــــواب(!!!) خب بســـه دیگه بلـــند شو بــریم بـــابـــا ... بـــابـــا ...

برگـــــرد تنـــــــها یک بغــــــل بـــابـــاے مــــن بــــــــاش ..


شرمنـــده نوشت:

دیگـــه کـــارمــون از گفتن شهـــدآ شرمنـــده ایم گذشته..


«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»


  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۸)

  • بگذار گمنام بمانم
  • سلام
    هم اومدم به خونه ات و هم لینکت کردم
    راضی شدی خواهرم؟
  • قرارگاه سایبری یاسین
  • سلام
    ممنون از حضورتان

    بله عکسا باز شد

    بازم مثل سابق حرف نداشت

    موفق و پیروز باشید
    سلام
    خدا قوت و خسته نباشید
    ممنون از حضورتون
    مطلب زیبا و پرمحتوایی بود
    انشالله به حق مادر شهدا عاقبت به خیر بشید
    شاد باشید و سربلند
    باز هم منتظرتون هستم
    ...
    بی قراری انگار با سه نقطه ها معنی می گیرد...
    دانشگاه که قبول شد
    همه گفتن با سهمیه قبول شد
    اما کسی نفهمید
    وقتی در کلاس اول معلم گفت: بابا آب داد
    یک هفته در تب سوخت
  • زهرا ترمه
  • سلام

    خیلی به دلم نشست ..

    خدا قوت ..
    عالــــــــــــــــــــــــــــــــ
    سلام همرزم

    از شما دعوت می شود به حلقه های 40 نفره منتظران برای دعا و روزه ی همگانی در روز پنج شنبه 4 آبان 1391 مصادف با روز عرفه (روز نیایش و تضرع)؛ با نیت تعجیل در ظهور امام زمان (عج) به آقا بپیوندید. برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ زبر مراجعه فرمایید. در صورت تمایل، حضور خودتان را با معرفی نام تان در بخش نظرات اعلام بفرمایید .

    ☼☼☼ عـصــر ظـهــور ☼☼☼
    http://albeyatolellah.blogfa.com

    انشاالله امام زمان (ع) شما را در صف سربازان و منتظران حقیقی خویش قرار دهد.
    به امید آمادگی دلها برای ظهور ... انشاء الله

    یا مهدی (عج)
  • گـــل استـم :)
  • نه حرفی دارم ؛ نه توانی برای تایپ کردن!
    فقط شرمندگی دارم...حسرت دارم...آه دارم...بغض دارم...دِین به شهـدا دارم...
    بس نیس؟؟؟
    آه
    پاسخ:
    دیگـــه کـــارمــون از گفتن شهـــدآ شرمنـــده ایم گذشته..
    سلام
    نمی شود فهمید اما می شود دانست که از سخت، سختر است وقتی برای مادری از فرزند برومندش تنها یک بند پوتین می آورند، وقتی تمام چشم انتظاری پدری یک پلاک می شود..وقتی آرزوهای شیرین دختری با یک برند بیوه تعویض می گردد، و بابا نان داد! غریبانه ترین جمله ی کتاب فارسی طفلی می شود که بابایش خون داد!...
    نمی شود فهمید اما می شود فراموش نکرد!!

    در سایه سار عنایت آفتاب دوازدهم باشید!
    التماس دعا!
    در پناه حق...
    پاسخ:
    ..!
    «اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»
    حرفی ندارم که بزنم
    فقط یه وبلاگ معرفی میکنم بهتون
    مثل شما از جان منویسن و بر جان مینشینه
    پاسخ:
    لطـــف می کنیِِد آدرسشون ُ ؟
    نمیدونم زهرایی یا فاطمه
    ولی خواهری خیلی قشنگ مینویسی
    خوشحالم تو این زمونه که اوضای فضای مجازی جالب نیس امثال شما هستن
    موفق باشی
    دعاگوئیم و محتاج دعا
    پاسخ:
    دعــــــآ کنیددستگیـــرمـــآن بـــآشند...
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • مثل همیشه زیبا بود....
    پاسخ:
    نظــر لطـف شمـــلست...
  • هنوز منتظریم...
  • به امــــــــید روزیــــــــ کهــ متـــن تـــمامــ کامــــــنتــــ هــــــا یــــکــ جمــــله باشد و آن : مـــــــــــهــــــــــدی فاطـــــمهــــــ آمــــــــد...

    سلام خواهر بزرگوار

    بسیار زیبا بود .

    وبلاگ بسیار زیبا و پرمحتوایی دارید . خدا قوت

    اگر با تبادل لینک موافقید ، لطفا اطلاع دهید .

    ممنون بابت حضور سبزتون توی وب این بنده حقیر

    موفق و سربلند باشید

    یا حق
    پاسخ:
    التمــــــآس دعـــــا شهــــــآدت + فــــرج ..
    سلام
    قلمتون حرف نداره
    ان شا ا.. همین طوری پیش برید حتما یه نویسنده موفق میشید،
    خوشحالیم از این بابته که این استعدادها داره تو راه صحیح و در راح حق صرف میشه.
    خیلی خسته نباشید.
    بازم بنویسید
    یاعلی
    پاسخ:
    التمــــــآس دعـــــا شهــــــآدت + فــــرج ..
    اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد

    واقعا ما مدیون شهدا و جانبازانیم

    حرفی ندارم که بزنم ...
    ممنون واسه مطالبت قشنگت ، درسته که کامپیوتر رو که خاموش کنیم همه چی یادمون میره ولی همین چند لحظه هم دلت به یاد شهدا بشکنه غنیمته...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی