اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

»» میلاد پـُر نور مردِ مردان مبارکــ ..

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳ ب.ظ

" بسم رب شهدا و الصدیقین "



پدر آدم _ سایبونِ سرشه  / پدر آدم _ تکیه گاه بی کسی هاشه /

حالا اگـه پدر کنارت نباشه، حس ه بغض و تنهایی تمام ه وجودتو پُـر می کنه /.../

حس ه بی کسی امونِ تو می بـُره

حالا که پدر عزیزمون / حضرت عشق، حجت خدا / غایب از نظر هستند،

ما ( اما ) دلخوشیم بـه شما ،/ به شما بابای انقلابی مون /

شما بعد از ولی ، پدر تمامِ امت انقلابی هستید ..



http://enghelabi2.persiangig.com/03.jpg



+ من دوست دارم مثل شما انقلابی باشم _ مثل خودتان _

از وسعت نگاهتان که بر دلم پهن است، امیدی در من جوانه می زند( همیشه )،

من از روزنه ی چشمانِ شما می نگرم _ چشمانی که نور چشم انقلاب مان است/

چشمانی که پیرو عدالت علی وار بوده و هست /

شما پدر انقلابی ما هستید _ شما ستونِ این خانواده ی انقلابی هستید _

دستانتان بر سرمان مستدام باد! دستانی که نشان از علمدار حسینی دارد _

سایه ی فاطمی شما (سید فاطمی) بر روح و دلمان برقرار !

که زیر سایه ی فاطمی بودن برای دل های زخم خورده مان مَرحَم است /

اقتدار شما بر جانم /اعتماد/ و بر گام هایم /توان و استواری/ می بخشد _

من می خواهم انقلابی باشم _ مثل خودتان _

من دوست دارم پای همه ی آرمان هایَم مقاومت کنم _

* بابای انقلابی من /با این دستانِ خالی/ بگذار ساده بگویَم _ روزَتــــ مـُبـارکــــ _

»» میلاد پـُر نور مردِ مردان مبارکــ ..


التمــــــآس دعـــــا شهــــــآدت + فــــرج ..

«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۴)

پدرم قلب خسته خودش را روی میز گذاشت تا کمی استراحت کنه؛ وقتی به اون نگاه کردم دیدم انقدر بزرگ و زیباست که همیشه آرزوی داشتن اون رو خواهم داشت؛ اما از شدت خستگی انقدر تند تند می تپید که انگار دیگر در سینه اش جا نمیشده و به این کالبد کوچک دنیوی تعلق نداره!!!
+پدر، بزرگ واژه حیات و عشق بشریت است!
آمده ام برای دست بوسی همه پدرهای عالم که حتی پینه دستهایشان هم مانع فرزندنوازیشان نمی شود
+ با مطالب جدید بروز هستم و منتظر تابش همیشگی انوار خدایی بندگان خوب خدا 
  • حامیان دکترسعید جلیلی
  • سریعا به ما سربزنید
    معیار...........

    م.ق

    ا.ر.م

    هاشمی

    .

    .

    .

    .

    باز این ذهن عاشق من با دل دیوانه ام روی هم ریخته اند

    و دستم را مجبور به نوشتن کردن

     

    شما هم یاری کنید بخونید

    منتظرتون هستم

     

    راستی...........سلام

     

    شاید...........

  • امام را دعاکنیم
  • برای حفظ ولایت شهید باید شد

    که همچنان شهدا بی قرار دیداریم

    کلام سید علی بر زمین نخواهد نماند

    که در رکاب علی از تبار عماریم


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی