اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

گفتگو من با خدا ...

سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۰، ۰۳:۱۵ ب.ظ

با خود فکر می کردم تحقق رویاهایم غیر ممکن است، اما خدا گفت :

«هر چیزی ممکن است.»

گم شده بودم، گیج بودم، فکر می کردم هیچ وقت جوابی پیدا نخواهم کرد. اما خدا گفت :

«من هدایتت خواهم کرد.»

خود را باختم، فکر کردم نمی توانم، از عهدش برنمی آیم اما خدا گفت :

«تو از عهده ی هر کاری برمی آیی.»

غمگین بودم احساس کردم زیر کوهی از ناامیدی گیر افتادم، اما خدا گفت :

«غمهایت را روی شانه های من بریز.»

فکر می کردم نمی توانم ، من آنقدر باهوش نیستم. اما خدا گفت :

«من به تو خرد لازم را می دهم.»

بار گناهانم رنجم می داد برای کارهای بدی که کرده بودم از خود عصبانی بودم اما خدا گفت :

«من تو را می بخشم.»

از خودم بدم می آمد فکر می کردم هیچ کس مرا دوست ندارد، اما خدا گفت :

«من به تو عشق می ورزم.»

گریه می کردم زیرا تنها بودم اما خدا گفت :

«من همیشه با تو هستم.»

 .....

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۲)

خدا جونم دوست دارم. کمکم کن.
  • دختر آسمانی
  • عزیزم بحث محرم بودن نیست .... من تصمیم دارم رمز رو به هیچ کدوم از کسایی که توی مشهد زندگی می کنن و منو می شناسن یا حتی احتمال داره بعدا باهام آشنا بشن ندم ...البته جر استاد پزشکی که وبلاگم برای ایشونه .... دلیل اینکارم هم اینه که یه چیزایی درباره ی خودم می نویسم که دوست ندارم کسی بدونه ... فقط همین ...اسم لینکت رو هم عوض کردم
    راستی هر موقع مطلب جدیدی میزاری می خونم وبت یه وب فوق العاده است
    پاسخ:
    نظر لطفته گـــــــــــــــــــــــــــــلم تو هم وبلاگ قشنگی داری !!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی