اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

بی معرفتا ...

پنجشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۰، ۱۱:۳۹ ق.ظ

به نام خدا....

فقط اومدم بگم قبلنا ادمای بلگفا با معرفت بودن اما حالا دیگه نیستن خیلی بی معرفتین دلم از همتون گرفت ( یعنی شما چطور تونستین دل همچین ادم پاک و نانازی بشکنین؟؟؟؟؟ اعتماد به نفس حال میکنین!!!!)

 

خب بابا بسه دیگه اینقدر اصرار نکنین با این که دلم گرفته فقط فقط یکم میبخشمتون یکم یکم   ....          

ولی خداحافظ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چیه چرا فقط میخونی اگه با معرفتی و میخوای این حرف نغز کنی از خودت دفاع کن توی قسمت نظرات..

چیه هنوز که معطلی فهمیدم خیلی به معرفتی...

123

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۵)

سلام .وبلاگ جالبیه اگه دوست داشتین به وبلاگ من سر بزنید
  • مدیون شهدا
  • سلام فاطمه جون خوندم خیالت راحت
    آره از خودمه گلم

    خداوند تو را میبیند تو را دوست دارد ٬ و بهترین مخلوقاتش را در کنار تو قرار داده
    پس تو هم دوست بدار همراهانت را که سوغات خداوند هستند . . .
    آخی چرا گریه میکنی خودم میام برات نظر میدم
    پاسخ:
    یکی بیاد کمک...
    ما بیشتر مخلصیم
    پاسخ:
    حال میکنی خوب ضایع میشی ناناز زهرا جـــــــــــــان ....!!!!
  • سلام برفاطمه
  • آمار وبت را نگاه کن حداقل 50 درصد بازیدش مال منه .

    پاسخ:
    بعدشم تقصیر من نیست که اینقدر محبوبم !!!!!!
  • سلام برفاطمه
  • این ایمیلی که در صفحه اول نوشتی یه آدرس اشتباه است چون یک ایمیل برات فرستادم چند ثانیه بعد برگشت خورد .

  • سلام برفاطمه
  • lمگه این عکسس خودتون نیست که دارید گریه می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    اشتباه گرفتید....
    سلام
    خیلی شرمنده ام بخدا
    نبودم چندروز اصن.وگرنه حتمن نمیذاشتم شما واسه کاری به ای باعظمت اینجوری بنویسید تو وبتون
    جان من ای جمله رو پاک کنید:«بی معرفتا...»
    من بی معرفت نیستم

    ما گوشه نشینان غم فاطمه ایم...
    سلام
    خداقوت
    با یه طرح از خودم و یه مطلب کوتاه از محرم بروزم
    خوشحال میشم نظرتونو دربارش بدونم

    ما گوشه نشینان غم فاطمه ایم...
    پاسخ:
    زیبا بود..
  • سلام بر فاطمه
  • اگه ایمیل مال شما نیست پس توی وبلاگتون ..... چبکار میکنه
    اگه گذاشتید که چیزی توش نذاریم پس برای چه گذاشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خوب پیس برش دارید . ببخشید ها زحمت شماست
    سلام خوبی؟ عقل کل جان منظورم داستان هایی که قبل میزاشتی بود نه الان! یعنی من اون قد خنگ شدم که فرق داستان و مناجاتونفهمم!!!
    من اومدم نغز کنم حرفاتو

    نغز شد؟


    پاسخ:
    همین که گفتی نغز شد بامعرفت من...


    بابا تواضع
    خوب منم میگم وبت خوب بود.البته خوب بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی