اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

عهدنامه

شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۰، ۰۶:۳۲ ب.ظ

بسم الرب الحسین....

بازم ماه محرمه و دلهای همه سیاه پوش آقا  

سید الشهدا... 

خدایا ازت میخوام که تو این ماه ما رو عزادار واقعی

 ارباب عالم قرار بدی

 از همین امشب میخوام یه خورده تو خودم

تغییر ایجاد کنم و رابطمو باهات بهتر کنم خودت کمکم

کن که پیمان نشکنم بازم مثل همیشه دستامو بگیر

به امید خودت با یه لعنت بر شیطون راه جدیدو شروع میکنم

 چندتا از عهدامو مینویسم که نتونم انکارش کنم:

۱- دائم الوضو بودن

۲- خوندن روزانه قرآن 

۳-  رعایت حجاب بیش از پیش

۴- کنترل نگاه

۵- احترام به پدر و مادر ، خانواده ، دوستان و دیگران

۶- عدم دروغ گفتن حتی اگه به ضررم تموم شه

۷-خوندن نماز اول وقت

جریمه واسه انجام ندادن هرکدوم از این کارا:

گفتن ۳۱۳ صلوات

۳۱۳ استغفرالله

بازم مثل همیشه میگم:

مهربونم عاشقتم...

هرکسی خواست خوشحال میشم باهام پیمان ببنده مثل من که با مدیر وب زندگی با شهدا( توی لینکامه) عهد بستم...

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۰)

انشاالله این ها رو انجام میدیم با توسل گرفتن از امام حسین‏(ع‏)‏ ولی سختی هایش رو داره‏&‏ ما رو تو این شبها خیلی دعا کنید‏@یا علی‏@‏
پاسخ:
میشه ازتون خواهش کنم ادرس وبتون بذارید؟؟؟
باز باران، با ترانه می خورد بر بام خانه

یادم آمد کربلا را دشت پر شور و بلا را

گردش یک ظهر غمگین، گرم و خونین

لرزش طفلان نالان، زیر تیغ و نیزه هارا

با صدای گریه های کودکانه

واندرین صحرای سوزان

می دوید طفلی سه ساله

پر ز ناله، دلشکسته، پای خسته

باز باران

قطره قطره، می چکد از چوب محمل

خاکهای چادر زینب، به آرامی شود گل

آه باران

کی بباری برتن عطشان یاران

تر کنند از آن گلو را

آه باران! ...
پاسخ:
کلک از کجا میدونستی من میخوام اینو توی وبم بذارم که توی نظرات گذاشتی که دیگه نتونم بذارم؟؟؟؟
سلام مداحی از هلالی علیمی و غیره نمیذارید فکر کنم استقبال میشه ازتون‏&با تشکر
پاسخ:
خواهشــــــــــــــــــــا ادرستون بذارید....
سلام من وب ندارم ففط تو سایت ها وبگردی میکنم البته تو سایت های مذهبی & با تشکر‏&التماس دعای فراوان و مخصوص
سلام تو یکی از سایت ها بودم حالا اسمشو یادم نیست از اونجا اومدم و دیدم مطالب حسینی قشنگ زدید اومدم و وبتون رو سیو کردم و اله هر سایتی رو نمیرم‏&التماس دعا توی این شبهای پایانی محرم‏&‏
پاسخ:
اگر سایت یا وب خوبی پیدا کردین ممنون میشم به منم خبر بدید
سایت های خوبی که من میریم 1‏_تارنمای فرهنگ عشق 2‏_مبارز کلیپ 3‏_ردپا کلیپ 4‏_سایت ذاکرین 5‏_وبلاگ عشق علیه السلام 6‏_کلیپهای والاترین 7‏_عملیات سایبری کربلای5 8‏_بهشت دانلود 9‏_حزب الله313 &اینها سایتهای خوبین یک سری بهشون بزنید و دعاگوی ما باشید‏&‏
پاسخ:
اما من زیاد به سایت های مختلف نمیرم بیشتر وبگردی میکنم و به نظرم وبلاگ http://hosein528.blogfa.com ( **اللّهمّ عجل لولیک الفرج** ) مطالب مفیدی داره.
چون شما گفتید معرفی کردم حالا حرف ما زمین نمونه یک سری بزنید بعد بگید خوب بودن یا نه؟
پاسخ:
شرمنده..
تو خود گوگل اگه اینها رو سرچ کنید میان و آخر اغلب این سایتاir هست.ممنون که خواسته ی ما رو اجابت کردهد‏&یا حسین
تازه یک مطلبی خوندم که نوشته بود درخت چنار روز عاشورا خون گریه میکند آدمو تحت ثاتیر قرار میده &&&اگه میخوای خبر رو ببیند برید تو سایت شیعه آنلاین:shia-online.ir به نظرم اگه بزارید تو وبلاگ خیلی خیلی خوبه‏@باتشکر
پاسخ:
چیزی با این مورد پیدا نکردم اما یه پست از شیعه انلاین گذاشتم
سلام شما اول برید تو گوگل بعد عبارت سایت شیعه آنلاین رو سیرچ کنید وقتی سیرچ کردید اولین نوشته اینه پایگاه خبری تحلیلی شیعه آنلاین رو بزنید‏@چون این سایت که گذاشتید شبیه شیعه آنلاین ولی خودش نیست+التماس دعا
پاسخ:
تشکــــــــــــــــــر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی