اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

لهوف ...

يكشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۰، ۰۳:۵۵ ب.ظ

بسم الرب الحسین....

سلام دوستان محرم دیگه واقعا رسید .

اللهم الرزقنا زیاره الحسین والشفاعه الحسین..

چقدر تاسف اوره که اگر مسخره و مزخرفترین رمان توی اینترنت سرچ کنی هزاران سایت که رمان تایپ کردن میاد امام وقتی کتابی مثل لهوف سرچ میکنی اکثر سایت ها کد پستی میخوان تا کتاب برات بفرستن پس از کلی گشتن بالاخره کتاب لهوف تایپ شد پیدا کردم ( اول تصمیم گرفتم توی وبم بذارمش اما دیدم خیلی زیاده)

اینم ادرسش برای رفتن به سایت لهوف تایپ شده اینجا کلیک کنید

التماس دعا

 

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۶)

با سلام و عرض تسلیت فرا رسیدن ماه محرم به شما دوست گرامی . وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری . داشتم وبگردی می کردم که به وبلاگ شما رسیدم .

منم چنتایی وب دارم که قسمت تبادل لینکشون رو وارد کردم . خوشحال میشم که بهم سر بزنی و اگر دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم.

لطفا بعد از لینک کردن از طریق ایمیل به بنده خبر دهید تا سریعا لینک شما را در سایت قرار دهم


ممنون از توجه شما
پاسخ:
کو ادرس وبتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • :··••● آوای تــنـــهـــایـــــی ●••··
  • سلام
    وبلاگ خوبی دارین
    میشه یک بار دیگه این طرح قرآن و بزارین
    این بار بگین توی دهی اول محرم ختم قرآن
    خبرم کنین ممنون
    با افتخار لینکتون میکنم
  • مدیون شهدا
  • سلام
    فاطمه جون چرا نشه؟
    آدم باید خیلی خودخواه باشه که خدارو فقط برا خودش بخواد
    پاسخ:
    ممنون عزیزم...
  • مدیون شهدا
  • سلام عزیزم
    آپم بدو بیا

    یه دربست گرفتم اومدمـــــــــــ...
    آیت الله اراکی میفرمودند:

    شبی خواب امیرکبیر را دیدم، جایگاهی متفاوت و رفیعی داشت

    پرسیدم:چون شهیدی و مظلوم کشته شدی این مرتبت نصیبت گردید؟

    با لبخند گفت خیر.

    سؤال کردم چون چندین فرقه ضاله را نابود کردی؟

    گفت: نه

    با تعجب پرسیدم پس راز این مقام چیست؟

    جواب داد: هدیه مولایم حسین است!

    گفتم چطور؟ با اشک گفت:

    آنگاه که رگ دو دستم را در حمام فین کاشان زدند؛ چون خون از بدنم میرفت تشنگی بر من غلبه

    کرد،سر چرخاندم تا بگویم قدری آبم دهید؛ ناگهان به خود گفتم میرزا تقی خان! 2 تا رگ بریدند این همه

    تشنگی!!!پس چه کشید پسر فاطمه؟

    او که از سر تا به پایش زخم شمشیر و نیزه و تیر بود!

    از عطش حسین علیه السلام حیا کردم ، لب به آب خواستن باز نکردم و اشک در دیدگانم جمع شد.

    آن لحظه که صورتم را بر خاک گذاشتم امام حسین علیه السلام آمد و فرمود: به یاد تشنگی ما ادب

    کردی و اشک ریختی و آب ننوشیدی؛ این هدیه ما در برزخ ،باشد تا در قیامت جبران کنیم.

    منبع: کتاب آخرین گفتارها
    پاسخ:
    ممنون استفاده کردم...
    سلام فاطمه خانم من قبل همه ازت جز قران خواستم اما قابل ندونستیم
    پاسخ:
    همون طور که میخواستید نصف اخر جز 9 به نامتون ثبت کردم.
    سلام با عرض تسلیت ایلم سوگواری امام حسین (ع) مطالب وبلاگتو خواندم خیلی جالب بود به من سر بزن ممنون میشم اگه دوست داشتی به من سر بزن
    سلام این عبارات دل آدمو میسوزونه انشاالله این عبارات ادامه داشته باشه.

    یا حق
    پاسخ:
    امین....
    سلام فاطمه جان وب خیلی زیبا و ارامش بخشی داری با افتخار لینکت کردم خوشحال میشوم که لینکم کنی(ظهور نزدیک است) به وبم سر بزن ابجی
    حسین بیشتر از آب تشنه لبیک بود...
    افسوس که به جای افکارش زخمهای تنش را نشانمان میدهند و بزرگترین دردش را بی آبی معرفی میکنن!
    دعامیکنم لبیک گوی واقعی سالارشهیدان باشیم.
    حسین بیشتر از آب تشنه لبیک بود....
    لهوف یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نمیدونم عربیه.
    با آب طلا نام حسین قاب کنید

    با نام حسین یادی از آب کنید

    خواهید مه سربلند و جاوید شوید

    تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید

    فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد

    سلام و عرض ارادت
    التماس دعای فراوان در این ماه ناله و مویه .
    با بوی سیب در خدمتتون هستم.
    قدم رنجه فرموده و ضیافت حسینی را نورانی کنی .
    سپاس.
    سلام فاطمه جون
    مثل اینکه من دیر رسیدم نه؟
    اجرتون با امام حسین ...
    این ایام رو تسلیت میگم
    منم آپم منتظرتم
    واسم دعا کن خیلی
    آفرین
    سلام وبلاگ قشنگی دارین. لینکتون کردم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید.
    موفق باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی