اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

رحیم و رجیم... / دانستن و ندانستن..

جمعه, ۲۵ آذر ۱۳۹۰، ۱۱:۳۵ ق.ظ

به نام خداوندی که همه جا همراه ماست...

فرق رحیم و رجیم یک نقطه بیش نیست...

از نقطه ای بترس که شیطانی ات کند...!!!

 

الهی ...

تاتوانستم ندانستم و

 چون دانستم نتوانستم فرصتهای زندگی در گذرند ...

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۵)

به به...
خیلی زیبا بود...امین...
سلام خواهر گلم...
یه بخش جدید توی وبلاگم راه انداختم به نام تلنگر....
دوست دارم بیاین و نظرتون رو راجع به این بخش بگین...
خدا میدونه...که نظر همه برام خیلی مهمه...
منتظرما...دیر نیاین......
فرصت ها مانند ابر از آسمان زندگی می گذرند پس فرصت های نیک را غنیمت بشمارید
سلام
به طور اتفاقی با وبتون آشنا شدم وبلاگ جالبو پر محتوایی دارینو همچنین دل صافو ساده
امیدوارم زیارت ائمه در این دنیا و شفاعتشون در آخرت نصیبتون بشه
آپم وقت کردین تشریف بیارین
  • غریب آشنا
  • سلام
    وبلاگتان زیباست ومطالبتان زیباتر

    خوشحال میشم به من هم سر بزنید.
    امیدوارم ارتباط وبلاگی ادامه داری داشته باشیم
  • منتظران ظهور
  • بسم رب المهدی

    باسلام

    باآرزوی موفقیت برای شما
  • صدای بهشت
  • سلام از وبتون دیدن کردم خیلی زیبا و جالب بود
    دعا کنید همه گی آمده ی غزای سید الشهدا شویم
    التماس دعا
    سلام

    تشکر از محبتت زیبات
  • بوی گل یاس
  • سلام.
    وبلاگ خیلی خوبی داری فاطمه جان.

    من لینکت کردم....
  • صدای بهشت
  • پیامبر صلى الله علیه و آله:

    إذا أرادَ اللّه بِعَبدٍ خَیرا جَعَلَ لَهُ واعِظا مِن نَفسِهِ یَمُرُهُ وَیَنهاهُ؛

    هرگاه خداوند خیر بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برایش قرار مى دهد که او را به کار نیک وادارد و از کار بد باز دارد.

    (نهج الفصاحه، ح154)
    ممنون از تذکرتون لینک و به پست تبدیل کردم وب شما رو هم لینک کردم
    ما رو از دعای خیر خودتون محروم نفرمایید



    خوشا به حالتون که واعظی نصیبتون شد....

    از لطفتون ممنونم...
  • منتظران مهدی
  • باسلام و عرض احترام به ساحت مقدس اهل بیت (ع)
    و با سلام به شما
    این و همه ی پست های شما عالیه (کور شود هرآنکه نتواند دید)
    ممنونم از اطلاع رسانی شما
    با تشکراز شما و وبلاگ زیبایتان

    (شب اول قبرم نکنم خوف و هراس) (که در آن لحظه حسین است که مهمان من است)
  • کسی که آدم نمیشه
  • سلام خوشحال شدم به من سر زدید ...
    و خوشحال میشم بیشتر بهم سر بزنید...
  • لبخند ماه
  • سلام
    همیشه شاد و موفق باشید
  • مدیون شهدا
  • چه ساختن هایی که مرا سوخت

    و چه سوختن هایی که مرا ساخت

    خدای من ، مرا فهمی عطا کن که از مقصد

    سوختنم ، ساختنی آباد به جا ماند
    از نقطه ای بترس که شیطانی ات کند...!!!

    پناه برخدا....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی