اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

فعلا تعطیل است.....

يكشنبه, ۴ دی ۱۳۹۰، ۰۲:۴۲ ب.ظ

به نام خدایی که در این نزدیکی است....

 

 اطلاعیه...                                                                  اطلاعیه...

تعطیل..

سلام دوستان عزیزم...

امسال میخوام خوب درس بخونم (!!!!)به همین دلیل تا ۳۰ دی  توی این وب پستی گذاشته نمیشه اما هر هفته تقریبا ۱ یا ۲ بار به امید خدا برای تایید نظرات میام خیلی دوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتون دارم

و خیلی مشتاقم  افرادی که توی ای مدت میان وبلاگم و نظر میدن بشناسم..( اگه اینو بخونی و نظر ندی دعا میکنم ....... سانسور شد)

دلم برای بعضیا خیلی تنگ میشه....(مطمئنا خودشون میدونن )

یادتون نره برای موفقیت همه و به خصوص من دعا کنید فقط یکم غلظتش بیشتر از بقیه باشه ناسلامتی فاطمه ای گفتن....

به امید دیدار

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۳)

  • سید حسین
  • حیف شد که تا 1ماه دیگه پست نمیذارید
    ولی جهاد علمی هم خودش خیلی مهمه !!
    پاسخ:
    هِـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی روزگــــــــــار....
    دلم میتنگوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووله
    پاسخ:
    اگه برای منه که لیاقتش نـــــــــــــــــــدارم.
    مثلا یکیش من... عیبی نداره دل منم واست تنگ میشه اما کیه که اهمیت بده!!!!
    پاسخ:
    هــــــــــــــــــــــــــــــــــــان...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام
    انشاالله موفق باشید
    برای من هم دعا کنید...
    پاسخ:
    ممنــــــــــــــــــــــــــــون عزیــــــــــــــــــــزم
    سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــام.
    مرسی عزیز.واقعا دستت درد نکنه.بالاخره یاد گرفتم.فدات شمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ........

    پاسخ:
    جیگر وظفیـــــــــــــــــــــــــــــــم بود....
    سلام.خوبی فاطمه جوووووووون؟چه خبر از امتحانات و به قول دوستمون جهاد علمی؟خوش میگذره دیگه؟اگه دانشجویی که همون پاس کردن واحدا خودش خیلیه(دانشجو نیستم ولی بالاخره که میدونم)اگه هم که مدرسه ای که فک نمیکنم اینطور باشه امیدوارم با معدل خوبی قبول شی.برات دعا میکنم.تو هم منو دعا کن که خیـــــــــــــــــــلی محتاجم...
    ز خر خوانان عالم هر که را دیدم غمی دارد
    دلا رو کن به مشروطی که ان هم عالمی دارد.
    ایام امتحانات تسلیت باد.
  • حامد غفوری
  • سلام منم مثل خودت افسر جنگ نرم هستم البته نه به زور و نه به چماغ!!!
    پاسخ:
    ببخشید من کجا از زور و چماغ ستفاده کردم؟؟؟؟؟؟؟؟
    هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    آبجیم اومددددددد بالاخره
    سلام عزیزم امتحانات تموم شد؟
    آخی
    دووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم فراواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان ابجی خوشگله.
    باور نمی کنم که رسیدم کنار تو

    باور نمی کنم من و خاک دیار تو

    یک اربعین گذشته و من پیر تر شدم

    یک اربعین گذشت و شدم همجوار تو

    یک اربعین اسیر بلایم اسیر عشق

    یک اربعین دچار فراقم دچار تو

    یک اربعین دویده ام و زخم دیده ام

    دنبال ناله های یتیمان زار تو

    یک اربعین بجای همه سنگ خورده ام

    یک اربعین شده بدنم سنگ سار تو

    یک اربعین به گریه ی من خنده کرده اند
    مانده صدای حرمله در گوش من هنوز

    پستی که نیزه زد به سر شیرخوار تو

    حالا سرت کجاست که بالای سر روم

    گریم برای زخم تن بی شمار تو

    من نذر کرده ام که بخوانم در علقمه

    صد فاتحه برای یل تکسوار تو

    www.esgh313.blogfa.com
    چه خوشمله قالبت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی