اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

کسی میتونه کمــــــکــــــــــم کنه؟؟؟؟؟!!!!!

چهارشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۲۳ ب.ظ

به نام او که نوری در اوج ظلمت است...

سلام دوستان میدونم قرار بود نیام اما موضوع اضطراری بود.و داستانش طولانیه اما من خلاصش براتون میگم فقط یادتون نره کمک کنید

کلاس تموم شده بود داشتم میومدم بیرون که استاد صدام زد:خانم فلانی. گفتم: بله؟  بدون مقدمه گفت: میدونم شما کنفرانستون دادید اما من یه کنفرانس با موضوع موسیقی براتون گذاشتم( خودش که نگفت اما من میدونم دلیلش اینه که هیچ وقت نمیتونه بحثا جمع کنه و همیشه میگه من دکترام برای همین ما هم سنگ اندازی میکنیم حالا ادامه حرفش گوش کن)با این کنفرانس باید تمام بچه ها(!!!!!!!) قانع بشن که موسیقی ضرر داره(حالا منم اینجوریولی اینجوریمجبور بودم خودم شاد نشون بدم) میدونم موفق میشید چون کنفرانستون عالی بود( این منم راستی موضوعش تفاوتهای زن و مرد بود که این مشکل الان توی  دانشگاها فراوونه و خداروشکر تمام به های کلاسمون قانع شدن که هیچ مشکلی نیست) گفت اولین جلسه باید موضوعتون ارائه بدید و بعدشم لبخند زد و زد و رفت حالا شما بهم کمک کنید و لطفا به سئوالم جواب بدید

شما چه نوع موسیقی گوش میدی(راک، پاپ ویا ...)چون من زیاد وارد نیستم خصوصیاتش بگید و بگید اکثرا از چه خواننده ای گوش میدید.

پ.ن.۱: من خودم الان آهنگ گوش نمیــــــــــــــــــــــــــــدم فقط قبلنا توی دوران جاهلیت که بودیم(الان دیگه بزرگ شدم خانم شدم!!!!) تیتراژای سریالایی چون میوه ممنوعه(از احسان خواجه امیری) اسمان همیشه ابری نیست(از محسن یگانه) و فاصله ها و دلنوازان و (از علی لهراسبی) و همه چی ارومه (از نمیدونم) گوش میدادم اما الان فقط تیتراژ شیدایی و آهنگای سامی یوسف (عاشق اهنگاشم چون به 3 زبان عربی انگلیسی و فارسی میخونه) گوش میدم.

پ.ن.2: دوستان عزیز من بیشتر از اینکه به توضیحاتتون درمورد موسیقیهای مختلف نیاز دارم نیازمند اینم که ببینم جوونا چه موسیقی هایی گوش میدن. ازکمکاتون خیلی ممنیــــــــــــــــــــــــــونم

پ.ن.3: بدبختی ماها به کجا رسیده که کتاب زبانامون شده منبع ابتذال مثلا یه فصل کتاب ما شناخت و تشخیص انواع موسیقیی هاست. برامون اهنگ میذارن ما باید تشخیص بدیم چه نوعیه  اونم از افتضاع ترین نوع ها

پ.ن.4: توی این مدت اگر به چیزهای جلبی برخورد که حتما برمیخورم براتون میذارم اگرم تونستم براتون کنفرانسم که اماده شد میذارم.(تشکر لازم نیستاعتماد به نفس حال میکنی؟؟؟)

«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»


 

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۲۹)

سلام وبتون خیلی قشنگه جدی میگم عنوانش منو کشوند به اینجا خوش حال میشم به منم سربزنین

در ضمن خب الان منم که بقول شما تو دوران جاهلیتم بیشتر رپ های تو ای اف ام و تی ام بکس رو دوست دارم و عاشق آهنگ های مجید خراطها که پاپ میخونه

تی ام بکس و تو ای اف ام رپ میخونن اما با این تفاوت که تی ام بکس غمی نداره همیشه شاده اما تو ای اف ام غمه عالمو میاره تو ذهن ادم

مجید خراطها هم سلطان احساس فک کنم خودتون بشناسین
پاسخ:
اما از اینکه جواب سئوالم دادید خیلی ممنونم
  • مدیون شهدا
  • سلام عزیزم
    موسیقی راک و متال موسیقیه که شیطان پرستا گوش میدن وحشتناکم سنگینه طوری که ما گوش میدیم سردرد میگیریم البته مناسفانه تو ایران پر طرفدار شده
    موسیقی پاپ: همون سبکیه که تیتراژ فیلمهاست و معمولا آرومه
    رپ که در اصل برای انتقاد از وضع جامعه بوجود اومده اما الان برا مسخره بازی استفاده میشه فکر کنم تو ایران تنها رپری که میخونه و انتقادیه یاس باشه که ازش متنفرم
    کلاسیک هم موسیقی سنتی ایران
    اما تمام این موسیقی ها رو مغز انسان تاثیر میذاره و باعث کم شدن حافظه میشه
    انسانو عصبی میکنه و کنترل اعصابشو از دست میده
    حتی اگه آروم باشه
  • مدیون شهدا
  • فاطمه جان این آدرس یه سر بزن شاید کمکت کنه
    http://antisatanism666.parsiblog.com/Posts/14/%D8%AD%D8%B1%D9%81+%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%87%D9%85/
    پاسخ:
    خیلی ممنون گلم خیلی کمک کرد.
  • زهرا خانم
  • دییوونه میدونی چند تا خواننده داریم ...
    . من الان تو ترکم ... از وقتی محرم شده آهنگ گوش نمیدم ولی بزار بهت بگم .. اگه کسی تو مایه های غم باشه آهنگای محسن یگانه گوش میده اگه تو مایه ی عشق و عاشقی باشه ماشالله خواننده در این مورد فراوونه حتی از موهای سر منم بیشتر ولی بیشتر رپ ها این جوریه این روزا آهنگ ملودی آرش خیلی روبورسه!!! آهنگش رقصیه !!!! من تو کل این خواننده ها آهنگای محسن چاووشی رو دوست داشتم البته نه همش بعضیاش خیلی با معنیه .. یک آهنگ واسه امام رضا خونده که خیلی قدیمیه ولی عاشقشم مثلا یه جاش میگه :
    من که توی سیاهیا از همه رو سیا ترم
    میون این کبوترا با چه رویی بپرم
    در کل من به این نتیجه رسیدم آهنگ آدمو از حالت طبیعی خارج میکنه اونم چه جووووووووووووووووووووووووووور !!!!! یه جمله هس که میگه دیگه به ساعت زمان احتیاج ندارم وقتی یه آهنگ منو پرت میکنه به اون زمانا !!!
    طبق تحقیقات به عمل آمده ی من پژوهشگرا میگن حتی آهنگای خارجی هم که معنیشو نمیدونیم رو قسمت نا خداگاه مغز آثار وحشتناکی میزارن چه برسه به آهنگایی که معنیشو میفهمیم و همش پر از یاس و ناامیدی و افسردگی و دلشکستگیه !!!!!!!! خواستی یه قرار ملاقات بزار خودم میام هرچی میخوای راجع به آهنگ واست میگم از قدیم گفتن تجربه های یه آدم شکست خورده با ارزش تر از موفقیت های یک آدم موفقه
    راستی.....
    هیچی!!!!!!!
    پاسخ:
    در کل ممنـــــــــــــــــون
  • مظلوم مقتدر
  • سلام . من الان فقط قرآن و مداحی گوش می دم. ولی قبلا(چند سال پیش ها) آهنگ های ابی و سیاوش قمیشی و بنیامین و اسمش چی بود؟نمی دونم. اون قد کوتاهه. ریش بزی داره. آهنگش این بود"من کاری ندارم با اشک های تو"

    یه آهنگ هم بود" دوباره دل هوای با تو بدون کرده" نمی دونم کی خواننده اش.

    ولی حالا عبد الباسط (بهترین قاری)
    حاج منصور (بهترین مداح)
    پاسخ:
    حقیقتش من فقط تصویر چندتا از خواننده ها از دیدم اونم دوران جاهلیت الان این جناب نشناختم و دومین اهنگی که گفتین هم نشنیدم.
    سلام.
    در مورد موسیقی باید بگم من که خودم بیشتر تو مایه مذهبی و البته سنتی گوش میدم .ولی اغلب جوانهای امروزی موسیقی پاپ گوش میدن مثلا محسن یگانه ‘مجید خراطها ‘ بنیامین‘و... این خواننده های جدید یه نوع حس آرام بخشی یا شادی کاذب را با نوع اشعار جدیدشون به جوونها القا میکنن.
    اگه نیاز بود در موردش بعدا بیشتر واستون مطلب مینویسم.فعلا بای.
  • دختر ماه
  • سلام عزیزم. من بیشتر آهنگای آروم گوش میدم.
    هم اینور آبی و هم اونور آبی.
    بیشتر آهنگ و متنش برام مهمه.
    ولی از آهنگای بی محتوا هم خوشم نمیاد.
    سلام .
    ممنون از حضورتون . خوشحال میشم بازم سری بزنید به بنده .
    راستش من قرآن گوش میدم .
    زیاد با خواننده ها و سبک هایی که دارن آشنا نیستم .
    بهتون پیشنهاد میکنم تلاوت های محمود شهات انور پسر دوم شهات انور رو حتما گوش بدید . البته خود شهات انور که بینهایت زیبا میخونه .
    تلاوت های این پدر و پسر فوق العاده است .
    یه تلاوت داره محمود شهات که در حضور مقام معظم رهبری خونده . سوره انسان رو تلاوت کرده . عاشق اون تلاوتم . اگه تونستی حتما برو دنبالش . ضرر نمیکنی .
    پاسخ:
    خیلی مممنون از حضورتون
    یه چیزی فراموش کردم بگم .
    وبلاگت فوق العاده است .
    و یه پیشنهاد دارم .
    بذار اول یه سوال بپرسم ؟
    چرا اکثر وبلاگ های مذهبی قالب مشکی رو انتخاب می کنن ؟
    پاسخ:
    راستش نمیدونم اما من این قالب به خاطر محرم و صفر گذاشتم بعد این ایام قالبم تغییر میدم.
  • ببوسم خاک پای بازماندگان شهدا را
  • سلام و عرض ادب...

    تو سایت شهید آوینی در قسمت صوتی...

    در مورد موسیقی به طور کارشناسانه بحث شده ...
    اینم لینک
    http://aviny.com/Voice/mobahese/javan-va-musighi/javan-musighi.aspx
    البته این پایینی هم بد نیست...
    http://aviny.com/Voice/mobahese/javan-va-shadi/javan-va-shadi.aspx

    موفق باشید
    پاسخ:
    اجرکم عندالله...
  • سید یونس
  • سلام
    شرمنده من تا حالا به این اراجیف گوش ندادم...من بیشترش مداحی گوش میدم...بی کلام هم گوش میدم اما کم...
    این دانشگاه هم شده برا ما قوز بالا قوز/با این استاداش...
    به هر حال اگه در مورد مداحی کنفرانس خواستید بدید حتما خبرم کنین...
    چه خوبه که شما اومدین تو خط ولائی...
    تبریک میگم...
    یا علی
    سلام
    منم آهنگ کلا گوش نمیدم چون تو خط مداحی ام نه مداحی ناجور که آدم باهاش برقصه نه مداحی خیلی سنگین که حوصله رو سر ببره

    شما میتونید مثال خالق هستی و طراح انسان رو بیان کنید که همه مثالش رو بلدن
    اما اگه قانع نشدند میتونید بگید وقتی ما یه دینی رو قبول کردیم یعنی باید همه چیزش رو قبول داشته باشیم

    www.esgh313.blogfa.com

    پاسخ:
    لا اکراه فی دین گفته است اما در صورتیکه دینی را نپذیرفته باشی هروقت پذیرفتی تمام قوانین را رعایت باید بکنی و درصورت انجام ندادن مجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــازات در انتظار داری.
    در این مورد تخصص چندانی ندارم.من که خودم مثل تو عاشق اهنگای سامی یوسفم و از ترانه های علی لهراسبی هم خوشم میاد.دوستای خودم که بیشتر اهنگای غمگین مال محسن یگانه و شادمهر و از این چرت و پرتا گوش میدن.ولی اکثر جوونا بیشتر اهنگای پاپ گوش میدن تو دور اطرافم منظور فامیلا و دوستا اکثرا مثل خودمن .در کل زیاد به موسیقی گوش نمیدم.به نظرم اگه این کنفرانسو از جنبه ی علمی بگی بعدشم واسه هر مطلب علمی هم یه حدیثی یا یه ایه ای بیاری تاثیرش بیشتر میشه و امکانش زیاده که قانع بشن.ولی جوونای امروزی (از جمله خودم)خیلی کله شق تشریف دارن و باید اونقدر دلیل قانع کننده بیاری تا قانع بشن.امیدوارم که مثل کنفرانس قبلیت عالی شه..
    پاسخ:
    درست مثل کنفرانس قبلیم که رفته بودم با یکی از استادای دانشگاه فامیلمون صحبت کردم و کمکم کرد تا بچه هاراضی کردم.
    سلام استادتون عجب آدمیه!!!!!!!!!!!!!!کی گفته موسیقی مضره؟اولا برا بالا بردن هوش موسیقیه مورد علاقه ی فرد خیلی خوبه ثانیا برا بالا بردن تمرکز خوبه ثالثا تو هیچ کتاب مذهبی نیومده موسیقی حرامه حتی پیامبر هم که میخواست حضرت فاطمه رو بفرسته خونه ی بخت گفته بزنین و بزقصین اما نه از نوع حرومش رابعا شما چرا این کنفرانسو قبول کردی؟
    خامسا من خودم بیشتر به آهنگای سامی یوسف احسان خواجه امیری و علی لهراسبی گوش میدم...سامی یوسف به زبان ترکی هم میخونه.......اما جوونای امروزی بیشتر به آهنگهای مزخرف گوش میدن یعنی رپ...البته بعضی از رپها خوبن یعنی اجتماعین مثل یاس(یاسر محمودی)زیاد به آهنگاش گوش نمیدم ولی پیشنهاد میکنم برا کنفرانست هم که شده یه بار بهشون گوش بدی میتونی از وبسایتrap40.persiangig.comدانلود کنی(کلی گشتم تا این وبسایت رو براتون پیدا کردم)و در آخر امیدوارم از حرفام ناراحت نشده باشی به وبلاگ منم سر بزن.....

    یاحق
    خداحافظ
  • سید زهرا طباطبایی
  • واقعا موندم چی بگم
    نمیدونم بخدا چه جوری کمکت کنم من اصلا تو کار آهنگ نیستم
    شرمندتم انشاا.. که موفق میشی. بهم خبر بده یا علی
  • گمنام مثل پدرم
  • سلام دوست خوبم ممنون از حضورتون
    من خودم اهنگای علی لهراسبی و اصفهانی و محسن یگانه گوش میدم ودفاع مقدس
    ان شاءالله که موفق میشید
    در این جهان فنا تا که جان به جان من است
    همیشه نام حسین زینت زبان من است
    چه گویمش که رسول خدا به شانش گفت
    که من ار آن حسین حسین از آن من است

    اربعین سرور و سالار شهیدان تسلیت باد .
    التماس دعا
  • کهف الشهدا
  • سلام...
    ممنون که تشریف اوردید به:::کهف الشهدا:::منور کردین...خداییش خیلی منتظرتون بودم...
    من کسی نیستم که بخواهم نظری بدهم ولی اخیرا به یه پنل کاربری در اپارات برخوردم که ریورسreverse اهنگای مختلف رو قرار میده...
    (....) ....reverse...خیلیا به معنی برگردان معنی کردند....ولی در اصل در ادبیات پارسی معادلی ندارد....
    اگر مایل بودین که اینا رو ببینید که من پیشنهاد نمیکنم....خبرم کنید...
    ++++
    شاخص حلال یا حرام بودن اهنگها رو خود افراد تبیین میکنن...یعنی ممکنه یه موفع یک اهنگ حلال برای شما ایرادی نداره...ولی در همون حال که همون اهنگ حلاله برای شما..میتونه برای من حـــــــــــــــــــــــــــــــــرام باشه...

    فکر کنم استاد رائفی رو میشناسید؟؟؟درسته؟؟؟
    ...در یکی از سخنرانی هاشون تاکید میکنند که:
    رسول الله ص فرمودند:
    گوش فرا دادن به صدا لهو گناه است،نشستن در مجلس ان فسق،و لذت بردن از ان کفر میباشد...
    ××××××××
    اگر کلیپهایی مثله این خواستید خبرم کنید....
    در پناه مادرم فاطمه الزهرا س...در اسمان علم همچون خورشید بدرخشید...
    یا علی مددی
    پاسخ:
    خیلی ممنون که کمک کردید ولی حقیقتش حرفتون قبول ندارم. با مدرک بقیه حرفام میگم فعلا به چنین مطلبی نرسیدم
    چون آهنگ گوش نمیدم که بعضی ها به خاطر این عمل ما رو مسخره میکنن/چون فقط مداحی گوش میدم ببخشید که نمیتونم شما رو کمک کنم
  • کهف الشهدا
  • سلام عیلکم...
    خیلی خوشحال شدم...
    کدوم قسمت حرفای این حقیرو قبول نکردین؟؟؟...من که گفتم کسی نیستم...
    راستی قوانین بلاگتون رو تازه مطالعه کردم!
    ببخشید فکر کنم همش تقصیر منه...شرمنده...
    ولی بازهم عذر خواهی میکنم...
    ببخشید....
    شما چه رشته ایی هستین؟؟؟....زبان انگلیسی هستین؟...
    ...برای مادرم دعا کنید...
    انانکه خاک را در نظر کیمیا کنند...
    حق با شماست ...من خودم بین خوب وخوبتر خوبتر و انتخاب میکنم و ترجیح میدم آیات صوتی قرآن رو دانلود کنم و گوش بدم...در مورد مسئله دوم هم من غلط میکنم رسالت ایشون رو زیر سوال ببرم نباید بدون مدرک تاریخی حرفی میزدم این حرفو که سلمان فارسی جلو اسب حضرت فاطمه رقصید رو از یکی از معلمهای دینی شنیده بودم اما باید دنبالش میرفتم که ببینم درسته یا نه اما اینکارو نکردم و ندانسته اینو به یکی دیگه هم انتقال دادم من از شما معذرت میخوام و از خداوند هم طلب آمرزش میکنم...در مورد اینکه موسیقی هوش رو زیاد میکنه من نگفتم هر موسیقی موسیقی های بتهوون و باخ وبعضی از خواننده های پاپ مثل سامی یوسف که خودم عاشقشم در مورد اینکه گوش بدم به موسیقی های که پراز اراجیف هستن یه بار کردم واسه هفت پشتم بس بود چون علاوه بر گناهش واقعا تو زندگی انسان تاثیر میذاره...آدم رو از کاروزندگی میندازه و اون موسیقی ها یه جوری ملکه ی ذهن میشن...شاید فکر کنین الان دارم شعار میدم اما نظرات و گفته های شما واقعا رو من تاثیر گذاشت و من فهمیدم بدون اینکه صحت و سقم یه چیزی رو نفهمم نباید اونو به یکی دیگه انتقال بدم....ممنون به خاطر اینکه اینطور واضح با من صحبت کردین....در ضمن من خودم آدم معتقدی هستم شاید اگه نبودم این حرفاتون رو من اثری نداشت باز هم ممنون و از این به بعد سعی میکنم به جای گوش دادن به موسیقی قرآن بخونم....
    یاحق
    خداحافظ

    1_ سلام
    2_ در باب حرمت موسیقی گروهی از فقها بر حرمتش فتوا دادند و گروهی هم مانند امام خامنه ای با شروط موسیقی رو حلال دونستند این طور که من از حرفای آقا فهمیدم موسیقی ای حلاله که:
    الف) موسیقی نباید شخص رو به گناه بندازه مثلا نباید اونو یاد مجالس گناه بندازه.
    ب) در موسیقی نباید کلمات رکیک و توهین به مقدسات باشه
    ج) موسیقی نباید برای مجالس فساد نواخته شده باشه
    د) در عرف نباید به عنوان موسیقی فساد انگیز شناخته بشه
    البته این مشخصه ها به ترتیبی اولویت دارند که نوشتم. مثلا ممکنه برای مجالس لهو و لعب ساخته نشده باشه و در اون از کلمات رکیک استفاده نشده باشه و در عرف مردم هم زشت نباشه اما مستمع رو به گناه بندازه پس حرامه
    از نظر امام خامنه ای گوش دادن به موسیقی با این اوصاف مشکل نداره ولی ترویج موسیقی به هر صورتی که باشه حرامه
    3_ در مورد مضرات موسیقی هم فقط همینو می دونم که با هر بلندی و ولومی که گوش کنی برای گوش ضرر داره چون تمام آوا های موسیقی در محدوده ی دردناکی گوشه. برای دلیل هم رجوع شود به فیزیک هالیدی ترجمه ی بهاری و پاشایی راد و خرمی-جلد دوم ص168 شکل 4. فصل امواج صوت. انتشارات مرکز نشر دانشگاهی
    4_ ولی انصافا برای پر کردن اوقات فراغت عالیه. یه وقتایی حالت خیلی بد ولی با چند تا آهنگ آروم میشی. موسیقی حتی میتونه نقش یه دوست رو برات بازی کنه چون یه وقتایی حرف دلتو می زنه. ولی یه وقتایی هم میشه که حال بدتو بدتر می کنه ولی حتی اون موقع هم آدم دلش نمی خواد دست ازش برداره
    5_ من سنتی گوش می کنم. صدای شجریان رو دوست داشتم. ولی بعد از موضع گیریش تو فتنه ی 88 گذاشتمش کنار. دافعش بیشتر از جاذبه ی صداش شده بود الان هم خیلی موسیقی گوش نمی کنم ولی بدم نمیاد صدای ناظری یا سراج رو بشنوم. در ضمن آهنگ بی کلام و پاپ هم گوش می کنم. مخصوصا محسن یگانه
    6_ همه چی آرومه رو حمید طالب زاده می خونه.100000 بار گوشش کردم
    7_ منتظرم با فرهنگ 1
    پاسخ:
    یکی از عوامل حرام بودن موسیقی خارج کردن انسان از حالت طبیعیه حالاچه خیلی شاد بشه طرف چه خیلی غمگین. برای پرکردن اوقات فراغت راههای دیگه ای هم هست اینطور نیست؟؟
    مرسی از اینکه اینطور منطقی حرف منو قبول کردین به خاطر اون مسئله واقعا شرمنده ام امروز هم تا حد امکان سعی کردم به موسیقی گوش ندم...آشنایی زیاد جالبی نبود ولی من بعد از اینکه عقایدتونو فهمیدم مشتاق شدم باهاتون دوست بشم که با این سابقه ی خرابم فکر نکنم شما علاقه ای داشته باشین مرسی ممنون بازهم
    یاحق
    خداحافظ
    سلام. من که گفتم خیلی وقته که دیگه موسیقی گوش نمی دم. اگر هم گوش بدم بی کلام. اون هم خیلی کم! بعدشم همه ی موسیقی ها که آدمو تو حال خیلی شاد یا غمگین که فرو نمی بره. بعضیهاش نرماله.
    امروز تو کلاس برای درس دین و زندگی قرآن گذاشته بودیم گوش میکردیم باورت نمیشه اگه بگم وقتی شنیدم ته دلم یه جوری شد نمیدونم تجربه کردی تا حالا یانه ولی به یه آرامشی رسیدم که حتی خودم هم باورم نمیشد به نظر من موسیقیو ول کن برو درباره اثرات قرآن روی روح آدم تحقیق کن موسیقی چیه همچین میخونن انگار دارن سیب زمینی تو دهنشون میجون اصلا آدم نمیفهمه چی دارن میگن من امروز واقعا طعم رسیدن به آرامش با قرآنو چشیدم
  • روز حسرت
  • سلام . خوبید ؟ نظری که برام گذاشتی چقدر به دلم نشست .
    واقعا ممنونتم . جواب سوالی رو بهم دادی که چند روزه دارم از خدا میپرسم
  • کهف الشهدا
  • سلام...
    اومدم یه پیشنهاد بدم...
    دیدم که "ریحانه" خانوم همونی رو که من میخوام بگم رو بیان کردند...
    اگر وقت بذارید برای قران و اثراتش ...مردم قران رو بهتر میشناسن...یا کم کمش...بچه های کلاستون!
    ++++
    روزی مردی با خودش فکر کرد که خوبی های علی ع بالاتره یا بدی های عمر!
    با خودش گفت اول از خوبی های امیرالمومنین ع شروع میکنم بعد میرم سراغ بدی های دومی(لعنت خدا بر قوم ظالم!)...
    شاید باورتون نشه...
    عمرش تمام شد ولی همچنان خوبی های امیرالمومنین ع تمام نشده بود!...
    امیرالمومنین در جریان قران سر نیزه های معاویه میفرمایند:
    تمام قران در سوره حمد...تمام سوره حمد در بسم الله الرجمن الرحیم....
    تمام بسم الله الرحمن الرحیم در"ب" ان است....نقطه زیر "ب" منم...
    ++++++++
    قران ناطق اهل بیت عصمت و طهارتند...
    ممنون از حضورتون...
    شما لینک شدید...
    امکانش هست؟ که لوگوی ما را در بلاگ خودتون درج کنید؟
    یا حیــــــــــــــــــــــــــــدر کرار ع
  • کهف الشهدا
  • سلام...
    خوش اومدین!
    شما اگر یه سری به زیارت عاشورا بزنید ...
    متوجه جریان اینکه حسین ابن علی ابن ابی طالب علیهم السلام خون خداست یا نه! ...قرار میگیرید...
    یا علی...ع......
    پاسخ:
    حرف شما درست اما تفسیرش اینه که امام حسین خون خدا نیست بلکه خدا خواستار خون سید الشهداست و چون این توفیق خیلی بالاییه میگن امام حسین خون خداست..
  • کهف الشهدا
  • از کهف الشهدا به فاطمه:
    سلام و عرض ادب....ممنون که تشریف اوردین به"کهف الشهدا"
    خیلی خوبه که مضرات و بدی های موسیقی رو بدونید و دیگران هم مطلع کنید...
    ولی گفتم که...اگر مزایای قران حکیم خداوند متعال رو بیان کنید البته به شیوه های مختلف و جذاب...دیگه فکر نکنم کسی دنبال موسیقی بره...!
    البته یه عده همیشه هستن که منکر حقیقت میشن...
    در این امری که شما در موردش کنفرانس دارید...همه باید دست به دست هم بدیم که فرهنگ درست ایجاد بشه...از صدا و سیما بگیرید تا مجلس شورای اسلامی...
    گاو نر میخواهد و مرد کهن...
    امیدوارم که سخنانتون موثر واقع بشه بحق شهدای گمنام...اگر صلاح است...
    یا حیـــــــــــــــــــــــــــــــــدر کرار علیه السلام...
    ...
    منتظر حضور سازنده شما هستــــــــــــــــیم...
    انانکه خاک را در نظر کیمیا کنند...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی