اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا - زیارت مجازی

سه شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۵۰ ق.ظ

بسم الرب علی بن موسی الرضا(علیه السلام) ...

نمی دانم حرمش امده ای یا نه؟ اما  اگر نیامدی بیا تا با هم برویم.

این جا باب رضاست.نام زیبایش دل را به کنار ضریح میبرد. وارد شو.محل بازرسی است.پس از بازرسی ات خوش امد میگویند.

وارد که شدی چشمت به گنبد زرد طلایی و یا ابی فیروزه ایش افتاد دست بر سینه بگذار و سلام بده.

 السلام علیک یا علی بن موسی الرضا السلام علیک یا غریب الغربا

در اصل جواب میدهی چون هنگام ورود سلام کرد و خوش امدت گفت. همان هشتمین ستاره در اسمان امامت و تویی که جوابش را میدهی.

جلوتر که بروی کنار حوض اذن دخول است بخوان و اجازه بگیر زمزمه کن و تشکر را ازیاد مبر  اللهم انی وقفت علی باب....اجازه ورود گرفتی؟؟؟ زنگ در خانه را زدی در را باز کردند که وارد شدی؟؟؟ اگر صدای صاحبخانه رانشنیدی اینجا منتظر جواب باش فاذن لی یا مولای(ایا اقای من وارد شوم؟) ضجه بزن.اگر صدای لبیکش را نمیشنوی مشکل از توست و گناهان بیشمارت..

 اجازه را گرفتی به سمت ضریحش حرکت کن. اینجا صحن جمهوری اسلامی است بزرگترین صحنش همانی که دلان دریایی را در برمیگیرد.راستی کفشهایت را هنوز به پا داری؟؟ در خانه دوست با کفش حرکت نکن تو که نمیخواهی آلوده اش کنی پس کفش ها را در بیاور و عبور کن.

 وارد رواق امام خمینی شده ای جلوتر که بروی مرقد شیخ بهایی . استاد معماری است و رواق کناری مرقد استاد و بنیان گذار حوزه علمیه در مشهد سیده فاطمه خاموشی است که چون مادرش غریبانه خفته  است.

 وارد صحن مقابل شو سمت چپت محل رسیدن به یار است به سمت چپ بچرخ دستت را بر قلب و سینه بگذار و با تمام وجودت بگو  

 السلام علیک یا علی بن موسی الرضا السلام علیک یا غریب الغربا السلام علیک یاشمس الشموس السلام علیک یا..

 ضریح را  دیدی؟ قلبت آرامش گرفت ؟ بیماری های روحیت التیام یافت؟ اگر هنوز پز طلاتم و استرس داری آرامشت را بگیر. جلوتر برو خودت را به ضریح بچسبان صورتت را متبرک کن. اشکت را هدیه اش کن ( فقط یادت باشد اگر کسی از فشاری که برای رسیدن به یارت بر او وارد میکنی ناراحت شد که مسلما اذیت و ناراحت میشود همان یار با وفا ناراحت میشود چون حق الناس است و نا بخشودنی) وقتی رسیدی به ضریحش قلبت دیوانه وار میتپد و این نشان از آمدن یار است و نشان از اینکه متولد شده و از هر گناهی پاک ..

عاشق امام رضا نوشت: دل شکسته را بدون هدیه باز نمیگردانند پس اگر نگرفتی از کاهلی توست(گر گدا کاهل بود تقصیر صاحب خانه چیست؟؟)

عاشق امام رضا  نوشت : اگر دلت بشکند و برای زیارت معصومی پر بکشد فرشته ای از فرشتگان الهی با سیمای تو و بجایت ان امام معصوم را زیارت میکند. پس این دفعه که حرم رفتم منتظرم که ببینمت.

عاشق امام رضا نوشت: هرچند که میدانم زیارتش کردی اما امروز حرم بودم و برات دعا کردم و بجایت زیارتش کردم. فقط امیدوارم به دلیل دل پاکت زیارت من هم قبول باشه

دلــ نوشتــ : یعنیــ میشهــ منمــ یهــ روز بهــ ضریشــ بچسبمــ و متولد بشمــ و باهاشــ  تنــها باشمــ ؟؟؟

التماس دعای فرج

«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۴)

مامان میگه شب شده وقت خوابه
بچه ی خوب الان تو رختخوابه
می شینه باز کنارم عاشقونه
کتاب داستانو برام می خونه
می شینه با یه استکان چایی
قصه میگه برام چه قصه هایی
قصه ی امشبش چقد قشنگه
آب می کنه هرد لی رو که سنگه
قصه ای از بخت بد یه اهو
که تشنه بود اومده بود لب جو
آروم اومد نشست کنار برکه
تا بخوره از آب اون یه چکه
حیوونی از یه بچه ساده تر بود
از تله ها حسابی بی خبر بود
یه قطره آب خورد و دمی تکون داد
غافل که افتاده تو دام صیاد
نمی تونس که داد و فریاد کنه
یا خودشو از تله آزاد کنه
دیگه خودش فهمیده بود که دیره
فهمید ه بود قرار که بمیره
نه حتی یک نفس براش مونده بود
نه راه پیش و پس براش مونده بود
نشس میون دام و هی دعا کرد
دلش شکست رو به امام رضا (ع) کرد
گفت آقا جون من چن تا بچه دارم
اگه بمیرم پیش کی بذارم
چشم اونا به انتظار منه
عشق اونا دار و ندار منه
اگه کرم کنی به آه سردم
میرم ولی دوباره برمی گردم ...
درد دلش تموم نشد که دیدش
فرشته ی نجاتشم رسیدش
حاجت اون دل شکسته رو داد
ضامن آهو شد پیش صیاد
آهوی قصه رفت با ناز و اداش
اومد ولی تنها نه !... با بچه هاش
ورد لبش فقط شکر خدا بود
جونشو مدیون امام رضا (ع) بود
قصه تموم شد دیگه وقت خوابه
اما دلم مونده تو این کتابه
هنوز تو قلبم یه چیزایی مونده
که مادرم توی کتاب نخونده
می خوام که تو دلم نمونه حرفام
با قلب کوچیکم بگم به اقام
امام رضا (ع)! منم یه آهو دارم
شبا همیشه می خوابه کنارم
عروسک قشنگیه آقا جون !
خوشگل و رنگی رنگیه اقا جون !
فکر می کنم قلب اونم می زنه
اونم دلش یه وقتایی می شکنه ...
میخوام بهت نشون بد م باهوشم !
شبیه صیادا لباس می پوشم
برای آهو یه تله می ذارم
تا توی اون تله گیرش بیارم
شاید دلش شکست تو رو صدا کرد
اونم نشس رو به امام رضا (ع) کرد !
اون وقت اگه بیای تو رو می بینم
تا آرزوم نمونه توی سینم
دوست دارم قدر تموم دنیا
می بینمت شبا تو خواب و رویا
مامان می گه شب شد ه وقت خوابه
بچه ی خوب الان توی رختخوابه


این شعرو خواهرم بهم نشون داد خیلی ازش خوشم اومد
پاسخ:
السلام علیک یا انیس النفوس
داستان جالب و سوزناکی بود
ممنون که راهیم کردی حرمش
التماس دعا
پاسخ:
التماس دعای فرج..
سلام ممنون من مشهدم اما نمیتونم برم ببین من رو هم می بینی
التماس دعا برا مامان وبابام
سلام زیارت قبول التماس دعا
دلم رو آتیش زدید
خیلی دلم هوای مشهد کرده....
ممنون به خاطر پست زیباتون دلم حسابی هوایی شد...
التماس دعای فرج
پاسخ:
تا حیات خلوت خدا میروی برو... ولی مرا نیز از یاد مبر...
سلام دلنوشته ی قشنگی بود با این دلنوشته دلم پر زد سوی حرم رضا‏(علیه السلام‏)‏
پاسخ:
امیدوارم جواب نظر قبلیتون خونده باشید.
سلام.
اسلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع).
زیارت عالی بود.ان شاالله قبول باشه.
ممنون.
پاسخ:
التماس دعـــــــــــــــــــا...
  • علیرضا میلادی
  • رضا ما را بدین دربار خوانده
    به مشهد رحمتش ما را کشانده
    کسی را تا کنون از در نرانده
    زعشقش ریشه بر دلها نشانده
    سلام جالب بود منم آپم و منتظر حضور گرمتون
    سلام ..چیکارکردی دلمو داغون کردی بدجور داغون شدم همه چیم ریخت به هم پریشب که سر دیگ حلیم بودم ساعت دو یکی از دوستام بهم زنگ زد بهم گفت میدونی کجام گفتم نه گفتش پنج قدم با باب الرضا فاصله دارم بغضم ترکید گفتم گوشیو بگیر طرف گنبد گفتم آقا جان مگه من چیکار کردم دعوتم نکردی مگه من چیکار کردم که نگام نکردی گفتم الان که دلم شکست دعوتم کن توکه حاله منو خوب میدونی چرا..ممنون آبجی خداخیرت بده حسابی حال وهوام عوض شد التماس دعا یاعلی
    پاسخ:
    وظیفم بود.(به نیابتتون اقا زیارت کردم)
    لیاقت میخواد!!!
    سلام. خوبیییییییییییییییییی؟ تو چرا هر روز قالب عوض می کنی ؟!! هـــــی فکر می کنم اشتباه اومدم
    پاسخ:
    من تا بتونم براساس مناسبت ها تغییر قالب میدم. البته ان شالله.
    سلام فاطمه جوووووووون خودم.حالت خوبه؟ معلومه که خوبه ادم پیش اقا باشه و حالش بد باشه...من که دلم دیروز بدجوری هوای حرمو کرده بود..حیـــــــــــــــف که راه خیلی دوره ..از عوض منم هر وقت که میری حرم دعا کن.التمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاس دعــــــــــــــــــــــــــــــــــا..................
    سلام فاطمه جون. خیلی متن قشنگی بود. اگه زیارت رفتی منم دعا کن.
    سلام
    خوبین؟
    ببخشید خیلی دیر سر زدم آخه سیستم رایانه ای ام خراب شده بود.

    www.esgh313.blogfa.com
    پاسخ:
    التماس دعای فرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی