اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

با زندگیت چه میکنی؟!؟!؟!

يكشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۰، ۰۲:۱۳ ب.ظ

به نام خدایی که در جسم بی ارزشمان روح خودش دمید تا ارزش گیرد...

 

مسئله این است؟؟؟

این روزها سئوالی ذهنم را در گیر کرده است...

در تشویشم...

کدامین انتخاب صحیح است؟؟؟؟

و سئوال من همین است؟؟؟

سئولی راحت اما در عین حال  بسیـــــــــار سخت...

دلــــ نوشتـــــ: کاشـــ میشــد کنسلـــ زد و رفتـــ تویـــ بازیــ ها  امـــا...  فقطــ کاشـــ میشد..

دلـــ نوشتــــ : خــدایا از زندگیـــ خستهـــ شدهــ امــ....    زندگیــــ نگهــــ دار میخوامـــ پیادهـــ شمــــ...

«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۷)

کــــــــــــاش میشد...
پاسخ:
ای کــــــــــــــاش....
من عذررررررررررررررررررررررر میخوام....................
سلام نوشته ی خوبی بود ولی آدمو ناامید میکنه.نه میخوام بگم بده نه.خوبه ولی.......
نبینم ابجی خوشگلم ناراحت باشه.چی شده ابجی جونم؟
سلام
من که خیلی وقته اززندگی خسته شدم اما همین طوری هم میشه زندگی کرد

کجایی خواهر نیستی

www.esgh313.blogfa.com

سلام فکر کنم نظرم راجب مطلبتون نرسید

حالا بی خیال قالب جدیدتون مبارک

www.esgh313.blogfa.com

پاسخ:
قالب شما هم مبارک.خیلی زیباست.
من هیچ کدومو انتخاب نمیکنم

تو از ندگی خسته شدی یا زندگی از تو؟


سلام
خوبین؟
حال شما؟
حالا ما سیستم مون
خراب شده بود
سر نمی زدیم
شما که...
الآن یه سر بزنید
ضرر نمی کنید...
www.esgh313.blogfa.com

خیلی با اون جمله حال کردم که نوشته بودید کنسل بزنیم و بریم داخل بازی ها ولی ......
البته خودم بعضی وقت ها مخصوصا زمانی که سیستمم هنگ میکنه دوست دارم یک عدد چوب یا چیزی به همون اندازه بردارم و دو دستی بکوبم داخل مانیتور
ولی جدا از شوخی مطلب خوبی بود.....
سئولی راحت اما در عین حال بسیـــــــــار سخت...
اتفاقا سوال سختیه و اسون نیست.
گاهی باید ترن اف شد خیلی وقتا ریاستارت و گاهی هم استندبای
ولی استندبای نباشیم بهتره

فکر کنم من هنگم.دعا کن خدا کمکم کنه
زندگی اینقدر محدود نیست که فقط سه تا گزینه داشته باشه دوستم
پاسخ:
میشه گزینه های دیگه ای هم نام ببری؟؟؟؟
سلام . یه کاری کردی که هر وقت می خوام کامپیوتر رو خاموش کنم نیم ساعت به این عکس نگاه میکنم و یاده نوشتت می افتم . من خیلی دلم می خواد زندگیم رو
ری استارتش کنم . کااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش می شد
برفها
کم کم آب می شود
شب ذره ذره آفتاب می شود
و دعای هرکسی
رفته رفته توی راه
مستجاب می شود

من گفتم محدود نیست زندگی
پس با چندتا گزینه محدودش نمیکنم....

درسته این سوال سخته
ولی هر سوال سختی که نباید جواب داده بشه
یا هر سوال سختی ارزش نداره ذهن ادمو مشغول کنه


زندگی ی روش نیست ...اگه اینطوری بود همه زندگیا شکل هم میشد


سعی کنیم شکل و نوع زندگیمون فرق بکنه با بقیه زندگیای تکراری



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی