اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

وقتی فاطمه متحول میشود..!!!!!

دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۰، ۰۶:۰۷ ق.ظ
به نام خدایی که توبه کنندهگان را بسیار دوست میدارد..

سلام عید گذشته همه مبارک

از اینکه این وبلاگ چند روز آپ نشد شرمندم هرچند که کسی نگران نمیشه و نخواهد شد(بالاخره این رسم دوستیهای مجازیه و صد رحمت به یک جو معرفت دوستای حقیقی)

هفته پیش و این چند روز میشه جز نقاط عتف زندگی من شمرد البته این داستان از وقتی که پست با زندگیت چه میکنی گذاشتم شروع شد و تونستم با کمک دوستان( مخصوصا مدیریت وبلاگ فقط خدا و  نمره ما پیش شهدا چنده؟ ) تصمیمایی بگیرم که سعادت رودر پیش داره

تصمیمایی که گرفتم خصوصیه و نمیتونم بگم فقط یکیش چون خیلی اصرار میکنید میگم( که از اول مقدمچینی براش کردم )یک حدیثی شنیدم که پیامبر میفرمایند:

هرکس با زن نامحرمی شوخی کند، برای هرکلمه که به اوگفته است، هزار سال درآتش دوزخ اورا زندانی می کنند( ثواب الاعمال، ص283 )

من وقتی این حدیث شنیدم با خودم حساب کردم پس چقدر توی جهنم باید به جای آب خنک مس و آهن گداخته بخورم و از همین جا تصمیم گرفتم مثل دنیای حقیقی با هیــــــــــــــــــــــــچ نامحرمی شوخی نکنم(درسته که با زن ها نامحرم نیستم اما آقایویوت چی؟؟).امیدوارم که موفق باشم.(شما که دعا نمیکنید مجبورم خودم برای خودم دعا کنم) این صرفا جهت اطلاع خودم بود و اینکه از این به بعد اگر شوخی در کار نبود کسی ناراحت نشه.

فاطمه نوشت: مطمئن باش هر وقت تصمیم خوبی بگیر شیطون جلوی پات سنگ میندازه پس اگر مشکلی داشتی مطمئن باش خدا پشتته و دشمن ناراحت

«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۸)

دوستم دوستای قدیم...
خب وقتی فامیلت یه جوری باشه که حتی به خاطر دست ندادن با پسر خالت مسخره ت کنن جواب نامحرم بزرگترو ندادنو هم بی احترامی تلقی کنن چیکار باید کرد
پاسخ:
(البته قبلشم نوشته میشد) پس ما که دین اسلام پذیرفتیم دست دادن با نامحرم جز حرام های الهی محسوب میشه و گناه داره اما متاسفانه هستند خانواده هایی که این حرام ها و حلال ها رعایت میکننن مسخره میکنن ولی مهیچ وقت نباید یادمون بره ما این دین پذیرفتیم و مسئولیم و اگر بخوایم با نظرات دیگران زندگی کنیم دیگه ما نیستیم بلکه دیگران هستیم. درسته خیلی سخته و کار بزرگی که در برابر صحبت های این افراد بی تفاوت بود اما اگر یادت باشه توی دین و زندگی اول خوندیم کارهای بزرگ نیازمند عزم بزرگ هستند و برای این عزم باید تصمیمی که گرفتی سریع عملی کنی یعنی نگی این دفعه نه دفعه بعد دیگه دست نمیدم هیچ وقت یادت نره خدا پشتته چون داری به خاطر اون سختی میکشی و باعث مباهات خدا به فرشته هاش میگی همچنین پاداش رزمنده شهید در راه خداوند از کسی که توان انجام گناه را دارد ولی پاکدامنی را برمیگزیند بیشتر نیست یعنیی اگر پاداشت کمتر نباشه کمتر نیست یعنی میشه گفت ریحانه = شهدای شلمچه و طلاییه و...حالا خودت قضاوت کن کدومش بهتره دست دادن با نامحرم که گناهان زیادی در پی داره(پیامبر میفرمایند:هرکس به نامحرمی دست بدهد گرفتار غضب الهی خواهد شد و روز قیامت دست بسته وارد محشر میشود و انگاه به آتش و خداوند او را بابت هر کلمه ای که گفته هزارسال حبس می کند)جهنم برده میشود یا دست ندادن برای خدا که پاداشش گفته شد؟؟؟ میدونم خیلی سخته اما من و تو از این تصمیم سخت تریم
ممنون


گویا که بوی تو پیچیده در کوچه های عشق *
گویا که نور تو تابیده بر دیوار خانه ها*
گویا دعای عهد گشته نجوای کل مومنان *
گویا دگر همه گشته اند منتظر*
گویا دگر رسیده است وقت دیدنت *
گویا فرشته ها دارند برای ظهورت تو دعا میکنند*
گویا تمام گلها از روی تو سفید گشته اند*
گویا تمام دنیا چترا را برای باران عشق تو بسته اند*
گویا هوای دلها بهاری شده است*
گو یا دگر غصه فراری شده است*
بر سر در قلب عاشقان مهدی نوشته اند : من حتی یک نفس بی مهدی فاطمه زنده نیستم*
گر زندگی بدون مهدی باشد برای من آن روز دگر من نیستم*


اللهم عجل لولیک الفرج*



پاسخ:
بر سر در قلب عاشقان مهدی نوشته اند : من حتی یک نفس بی مهدی فاطمه زنده نیستم*
دو تا گل بگیر دستت ، هر کدومو بگیر تو به دستت ،

اما من گل وسطی رو دوست دارم .


ان شا الله روز به روز موفق تر بشین و خدایی تر.
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم واحشرنا معهم واهلک عدوهم اجمعین
فاطمه جونم خیلی وقته دلم تشنه شنیدنه اما...
با اجازه لینکت می کنم .
از یه جا باید شروع کنم
پاسخ:
تشنه اگر آب نبیند سخت است... خب عزیزم شروع کن.از همین امروز روح تشنه خودت با مطالب پر بار سیراب کن.
نمیدانم چرا ترک این کار برایم سخت است.ارادم ضعیف شده
پاسخ:
به دنبالش باش جوابش پیدا میشه...
  • جناب بنده خدا(313)
  • سلام

    رسیدن به خیر خواهر

    عیدتون مبارک
    حیف که الآن جای بحث نیست چون الآن در جای مقدسی هستم...
    ولی خودتون گفتین تو پروفایلتون که اکثر مطالب رو خودتون می نویسین ولی اینایی که تو مطلب هاتون نوشتین جاهای دیگه خوندم

    مولا می فرمایند چیزی که برای خودت می پسندی برای خواهرت هم بپسند

    پس این ها هم تقدیم به شما






    پاسخ:
    فکر کنم شما اینترنت میچرخونید که همه مطالب خوندید!!! این مطالب اکثرا از سایتهای مختلف هستش.یعنی شما تمام این سایتها میرید؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی