اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

آمـدن یـا نـیـــــامـدنـــــــــت ؟!؟!؟!

پنجشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۰، ۰۹:۵۹ ب.ظ

بسم الرب المهدی(عج الله علیه و آله)...

دعـــــا پشـت دعـــــــا بـرای آمـدنـــــت


                                       
گـــنــــاه پشـت  گـنــــــاه بـرای نـیـامـدنــــــت


                                                                            
دل درگـیــــــــر مـیـــان ایـن دو انـتـخـــــــاب


کـدام آخــــــر ؟


                                        
آمـدنـت یـا نـیـــــامـدنـــــــــت

                                                                               اللهــم عجــل لولیـک الــفرج...



«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۱)

  • پسرپلسفیدی
  • سلام

    سر بزنید خوشحال میشم

    یا زهرا
    سلام
    عجب شعری
    احسنت...

    دعـــــا پشـت دعـــــــا بـرای آمـدنـــــت
    گـــنــــاه پشـت گـنــــــاه بـرای نـیـامـدنــــــت ...
    روزی خواهند نوشت:
    تعطیل رسمی بین المللی روز ظهور مهدی فاطمه‏(عج‏)است،
    و بعد در مدینه کنار ساختمان نیمه کاره ای تابلوی زیر را میبینیم:
    پروژه حرم مطهر بی بی دوعالم حضرت فاطمه‏(س‏)‏
    کارفرما:قائم آل محمد‏(عج‏)‏
    پیمانکار:یاران حضرت مهدی‏(عج‏)‏
    مساحت:به وسعت دل تمام شیعیان
    ‏(انشالله مرگ ما شهادت در رکاب مهدی زهراست‏)‏
    **اللّهمّ عجل لولیک الفرج**


    ..................
    ...........................
    ....................................
    .............................................
    ......................................................
    ..............اللهم عجل لولیک الفرج............
    ......................................................
    .............................................
    ....................................
    ...........................
    .................

    از دست فراقت گِله دارم، گله دارم

    هر روز همین مسأله دارم، گله دارم

    جا مانده ترین لاله ی باغ شهدایم

    دلتنگی صد قافله دارم، گله دارم

    من داغ برادر به جگر دارم و سوزم

    زین غم که از او فاصله دارم، گله دارم

    بی کربُ بلا، هیچ دم آرام نگیرم

    آقا، دل کم حوصله دارم، گله دارم

    از این که به پشت تو نخواندیم نمازی

    وقتی که به لب نافله دارم، گله دارم

    ما هر چه که خواندیم، فقط بارش زهراست

    گاهی که خیال صله دارم، گله دارم

    ای یک نامه نشد تا که برایت بنویسم

    صدها ورق باطله دارم، گله دارم
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    سلام
    خسته نباشی
    منتظر حضور گرم شما هستم
    پاسخ:
    کی خسته است؟؟؟ دشمن!!!
    مشکل ما اینه که هم خدارو میخوایم هم خرمارو !!!!!!!!!!!!
    سلام
    راهمون مشترکه بهم سر بزن
    آمدن آمدن آمدن
    تردیدی نیست !!!
    ازتاشهدا اومدم
    پاسخ:
    منظورتون از شهدا تا شهداست؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی