اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

حاضری این کار بکنی؟؟؟؟؟!!!

شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۴۰ ب.ظ

بسم الرب شهدا و الصدیقین...

نیمه های شب راننده اتوبوس موسیقی مطرب روشن کرد. جلال خیلی با ادبانه رفت و بهش گفت: میشه خاموشش کنین؟ راننده با عصبانیت گفت : نه! خاموش نمی کنم. جلال باز هم با ادب همیشگی اش گفت: لااقل صداش رو کم کنین تا به گوش ما نرسه و ما به گناه نیفتیم. راننده با عصبانیت وسط بیابون ترمز کرد و با صدای بلند گفت: همینی که هست ، نمی خوای برو پایین. جلال وسایلش رو برداشت و پیاده شد. وسط بیابون ، نیمه شب و... راننده بعد از پیاده شدن جلال چند متر حرکت کرد و باز ایستاد. سرش رو از پنجره اتوبوس بیرون آورد و گفت: بیا سوار شو جوون! خاموشش کردم.

وقتی شهید جلال افشار به شهادت رسید ، آیت الله بهاءالدینی فرمودند: امام زمان عج از من یک سرباز خواست ، من هم شهید جلال افشار را به ایشان معرفی کردم.


«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۵)

خیلی سخته
پاسخ:
خیلی بیشتر از خیلی سخته....
سلام ممنون از حضورتون-امربه معروف و نهی از منکر احیا کننده دین است.
با " آیا تبرّک به آثار باقى مانده از اولیاء صحیح است؟ " به روزم.
تشریف بیاورید هیئت محبان الزهرا سلام الله علیها.
خوشحال میشیم.التماس دعا
حالا سوار ماشین بشی و به راننده اینطوری بگی نه تنها آبروتو میبره مسولان نظامو (مخصوصأ رهبری رو‏)زیر سوال میبرن.تا میخوای دفاع کنی؛میگن نکنه بسیجی هستی؛نکنه مغزتو شستن و .......
پاسخ:
به نظرم اول باید مودبانه با راننده صحبت کرد بعدش وارد عمل شدولی صبر هم درمورد این عمل راننده جواب میده.حتی شما میتونید از ماشین پیاده بشید سخت تر از کار ایشون که نیست.هست؟؟؟
دلم به وسعت یک بغض تنگ است
کاش اشکهایم را می دیدی

راستش این روزا خودمم نمی تونم خودمو پیش بینی کنم...
اما خیلی دوست دارم...
سلام
خوش به سعادتشون
چه ایمانی داشتن به خدا که اون موقع شب بخاطر گناه نکردن از اتوبوس پیاده شدن...

اللهم عجل ولیک الفرج
همیشه

توی زندگی آدم

بعضیا هستن

که هیچ وقت نیستن...

ولی انگار همیشه هستن!!
اللهم عجل لولیک الفرج ..
راجع به مطلبت : وقتی تو تاکسی میشینی و آهنگو تا تهش زیاد میکنه وقتی میری خونه اقوام و آهنگ میزارن و سر سفره ماهوارشونو روشن میکنن وقتی تو ماشین باباتی و داداشت آهنگو روشن میکنه و حاضر نیست خاموشش کنه !! وقتی تو اتاق نشستی و صدای آهنگ اتاق بغلی نمیزاره که گوش نکنی و هرچی گوشتو فشار میدی بازم صداش میاد و وقتی تو این دنیا هیچ کی درکت نمیکنه و .. چه طور میتونی همچین کاری رو بکنی !!! حالا تو تاکسی به راننده میگی خاموش کن و لی بقیه جاها چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه خسته شدم از این که میخوام خوب باشم شیطونم میزاره ولی اطرافیانت نمیزارن... شاید هرچی بگم بازم نتونی درکم کنی...پس ولش کن.. خوش باشی

باسلام
همیشه راننده های اتوبوس شب که میشه تمام مدت اهنگ میذارن مخصوصا اهنگی که زن میخونه
ولی خدا خیرش بده اخرین سفرم راننده شب تاصبح رادیوشو روشن کرد ...
اللهم صل علی محمد و ال محمد وعجل فرجهم واحشرنا معهم واهلک عدوهم اجمعین
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام واقعا سخته گلم واقعا
ببخشید دارم دیر جوابتو میدم چند وقته نت نداریم....
چشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم مواظبم
فعلا
گلم
سلام فاطمه جونم راست میگی ....
ولی میبینی که اثبات شده بازم بیشتر تحقیق میکنم اگه حرفت درست باشه حتما اینکارو میکنم
موفق باشی
التماس دعا
خداحافظ
سعی میکنم فقط نگم اول با راننده رفیق بشم بعد باهاش صحبت کنم


که فکر نکنن هر کی بچه مذهبی باشه دیگه یعنی گرینوف هست باید حال همه رو بگیره
پاسخ:
فکرنکنم ایشون هم بی ادبی کرده باشن!!!
الله اکبر . چی میشه گفت به این همه قوی بودن در مقابل هوی نفس . خیلی سخته واقعا ............
پاسخ:
همین گونه بودند که انتخاب شدند...
سلام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آپم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خودت یه بار امتحان کن صدای تلوزیونو بلنده بلند کن بعد سعی کن ذکر بگی یا گوش نکنی !!!! ببین میشه !!! ؟؟؟؟ اونم من که اگه صدای مورچه ام بیاد نمیتونم تمرکز کنم و درسمو بخونم!!
پاسخ:
یعنی نمیتونی حواست پرت کنی؟؟؟؟ خب ذکر بگو .چه جوری میتونی حرف بزنی ذکر نمیتونی بگی.
مو های تنم سیخ شد!
گریه ام گرفت! من کجام و ...
پاسخ:
اما من و تو هم میتونیم به درجه ایشون برسیم....
سلام دوست من
آخه راننده های الان پیادت میکنن ........... رفت !!!
اگر هم خواست برگرده بقیه مسافرا تا مقصد ..................خودتون میدونین دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی