اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

منمشتعلعشقعلیمچهکنم...!

شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۰، ۰۶:۳۴ ب.ظ

بسم الرب علی(علیه السلام)...

می دیدیم که پشت کامیون ها نوشته :‏

منمشتعلعشقعلیمچهکنم

مسابقه می گذاشتیم برای خواندنش و فسفر می سوزاندیم.

ذوق می کردیم که کشف کردیم و توانستیم بخوانیم،

ولی نه می فهمیدیم "من"یعنی کی ، نه "مشتعل"یعنی چی ، نه"چه کنم"یعنی چی ،

فقط "علی"اش برای مان آشنا بود.

حالا چه زود بلدیم بخوانیمش،چه خوب می فهمیم "من" را ، "مشتعل"بودن را
،"چه کنم"را ،

فقط "علی"را نمی دانیم یعنی کی...‏

دلــ نوشتــ: دلمـــ برایــ رفتنـــ بهــ حرمشــ دارهـــ پر میکشهـــ

دلـــ نوشتـــ: 8 اسفند یکیـــ دیگهــ از بهترین دوستامــ دارهــ میرهــ راهیانـــنور. البتهــ ایشونـــ برایــ خدمتــ بهــ شهدا میرنـــ.خوشـــ بهـــ سعادتشونــــ

پســـ منـــ چیـــ؟؟؟؟ مگهـــ منــ دلــــ ندارمـــ شهدا ؟؟؟

«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۲)

  • یه نوکر شرمنده
  • سلام و عرض ادب...

    احساس می کنم هنوزم از من دلخورید...

    دم عیدیه دلخوری ها رو بزارید کنار...

    خیلی داغونم...

    نه راهیان نمی تونم برم و نه حتی بهشت رضا...

    داغونم...

    التماس دعا...
    سلام
    خداقوت
    خب شمام برو جنوب.اینکه دیگه گریه نداره
    البته ببخشید اینجوری میگما

    ما گوشه نشینان غم فاطمه ایم...
    پاسخ:
    به قول آقای ماندگاری شما نمیرید جنوب بلکه شهدا دلشون برای شما تنگ میشه و دعوتتون میکنن.اونجا جاییه که بی دعوت نمیشه رفت وقتی که دعوت نشدم چه طوری برم؟؟؟؟؟
  • امام را دعا کنید
  • یامهدی
    ای چشمه نور، انشعاباتت کو..؟
    ای خانه ات آباد،خراباتت کو..؟
    در شهر نشانه ای زتبلیغ تو نیست..!
    ای عشق،ستاد انتخاباتت کو..؟
    پاسخ:
    آیا ما هم مثل زمان جدش پیغمبر باید در زمان سال دعوت پنهانی باششیم؟؟؟
    خنده بازار . . . یا گریه بازار . . .

    نظر شما چیه؟
    پاسخ:
    و به راستی کدام یک؟؟؟؟
    منممشتعلعشقعلیمچهکنم







    چیه بازم می خوای برو پایین


















    چیه من که با تو تعارف ندارم اگه حرفی داشتم همون بالا مینوشتم























    عجب رویی داری ولی من از تو پر رو ترم
















































    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    /

















    چون تا اینجا اومدی
    پاسخ:
    باز چیه لجت در اومده خانم کوچولو؟؟؟؟ برای من دهن کجی میکنی؟؟؟؟ حالا صبر کن...
    سلام .کارتون درسته(منظورم قوانین)
    خوشحالم که حرفاتون.مطالب تون بو وعطر خدایی داره
    التماس دعا
    پاسخ:
    و امیدوارم همین طور خدایی بمونه وبمونم...
  • افسران جوان جنگ نرم
  • سلام

    الهی بمیرم ... این درده همه س ... شهدا عاشق میکنن اما دل عاشقو نمیشکونن ... دعات میکنم توهم منو آبجیمو همه اونایی که آرزو دارنو دعا کن که دوباره این توفیقو پیدا کنیم

    سرفراز باشی
    یا زینب
    پاسخ:
    عاشق میکنن اما دل عاشق نمیشکونن....چه جمله ی زیبایی...
    هو یا امیرالمومنین علیه السلام

    اجرکم عند الله
    با سلام
    وب زیبایی دارید با تشکر از حضورتان
    سلام فاطمه جون
    پستای بالایی هر کاری کردم نظر بذارم نشد که نشد.این کامیوتر با من بدبخت سر جنگ داره.به قول دبیر شیمی مون جنگ جنگ تا پیروزی.
    ________________________________________________________

    راستی ابجی خوشگل من واسه چی ناراحته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ایشالا که هیچ وقت ناراحت نباشی.من که تا بحال قسمت نشده برم کربلا و ارزوووووووووووووووووووووووووووووووومه که برم و بشینم درست تو بین الحرمین.وسطِ وسط.
    تو یکی از وبلاگا نوشته بود که «امیدوارم تو زندگیتون به جز یه جا تو دوراهی نمونین. و اون دوراهی بین الحرمین باشه که ندونین برین حرم سید الشهدا یا قمر بنی هاشم حضرت ابولفضل»
    ____________________________________________________--
    ایشالا که یکی از یاران واقعی امام زمان باشیم و بتونیم تا رکابش باشیم
    اللهم عجل لولیک الفرج.
    سلام
    عجب جمله ای

    من مشتعل عشق علی ام چه کنم!!!!!!!!!!!

    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    هر آنکه گفته است چه زیبا سروده است.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی