اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

خدا منتظر توست... پس در حالت انتظار نگذارش ...

دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۰، ۰۹:۵۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم...


یک خواهش دارم :

میشه لطفا قرآنتون رو باز کنید.... لطفا...

و اولین آیه ای که چشمتون بهش خورد رو برام بنویسید به همراه ترجمش ....البته اگر میشه...

پس لطفا برید قرآنتون رو بیارید...!!  

فاطمه نوشت: وقتی داغونم یا آرامشم از دست میدم قرآن بهترین همدممه.وقتی بازش میکنم انگار به قلبم آرامش پاشیده میشه...

معرفت نوشت: توی پست قبلی همه گفتن ان شالله هرچی به صلاحته انجام بشه اما فقط دو انسان بامعرفت (ریحانه جونم و یاس عزیزمـــ)بودند که برام ۱۰۰ صلوات نذر کردند (البته یاسم هم گفته ۲برام  رکعت نماز حاجت میخونه...پس خوشبحالم..).حالا منم اینجا به این  قول میدم این دفعه مخصوص مخصوص به نیابتشون برم زیارت امام رضا..

...


«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۷)

  • فاطمه (نویسنده همین وبلاگ)
  • قل هل من شرکائکم من یبدوا الخلق ثم یعیده قل الله یبدوا الخلق ثم یعیده فانی توفکون

    بگو: آیا هیچ یک از معبودهای شما آفرینش را آغاز میکند و سپس بازمیگرداند؟؟؟ بگو: تنها خدا آفرینش را آغاز کرده، سپس بازمیگرداند با این حال چرا (از حق) روی گردان میشوید؟؟

    قرآن کریم.سوره مبارکه یونس. آیه 34
    حضرت صاحب العصر و الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می فرمایند :



    (سَجْدَهُ الشُّکْرِ مِنْ أَلْزَمِ السُّنَنِ وَأَوْجَبِها ... فَإِنَّ فَضْلَ الدُّعاءِ وَالتَّسْبیحِ بَعْدَ الْفَرائِضِ

    عَلَى الدُّعاءِ بِعَقیبِ النَّوافِلِ، کَفَضْلِ الْفَرائِضِ عَلَى النَّوافِلِ، وَالسَّجْدَهُ دُعاءٌ وَتَسْبیحٌ)



    سجده ى شکر، از لازم ترین و واجب ترین مستحبات الهى است ...

    همانا، فضیلت دعا و تسبیح پس از واجبات بر دعاى بعد از نوافل، همانند فضیلت

    واجبات بر نوافل است. سجده، دعا و تسبیح است.


    بحارالأنوار، ج53، ص161،

    التماس دعا ........... یا علی مدد
    پاسخ:
    خداوندا توفیق به جا آوردن سجده شکر را به همه عطا فرما..... آمـــــــــــــــــــــــــین....
    من که بهت گفتم کدوم آیه اومد سوره یوسف آیه 16 تا 30
  • شهید گمنام
  • سلام گلم علاوه بر وبلاگ جالبت متن زیبایی تو نظر سنجی گذاشتی واقعا زیبا بود خیلی زیبا ممنونتم

    اللهم عجل ولیک الفرج
    خیلی ممنون اتفاقا چند روز پیش تو خواب دیدم تو حرم امام رضام اما نتونستم برم زیارت
  • یه نوکر شرمنده
  • سلام و عرض ادب..

    آیه 28 سوره نور

    و اگر به خانه ای کسی را نیافتید باز وارد نشوید تا اجازه یافته آنگه در آئید و چون به خانه ای در آمدید و گفتند بر گردید بزودی بازگردید که بر تنزیه و پاکی شما بهتر است و خدا بهر چه می کنید آگاه هست....

    یا علی
    salam!
    webloge jalebi darid!
    age ba tabado0le link movafegh hastid!
    baade in ke mano0 link kardid behem khbar bedid!
    mamno0n!
    با سلام و عرض ادب. وبلاگ عالیی داری. انشاءالله موفق و سربلند و استوار باشی. با افتخار لینک شدید.

    دیدند صلابت تو پا بر جت ماند انگشت تحیر به لب دنیا ماند

    والله به تاریخ نخواهند نوشت سید علی خامنه ای تنها ماند.
    به روزم...
    و ما کان صلاتهم عندالبیت الا مکاء و تصدیه فذوقوا العذاب بما کنتم تکفرون
    آیه 35 سوره انفال
    من یه قرآن خیلی خیلی کوچک جیبی دارم، تا متنتون خوندم بلافاصله بازش کردم و این آیه به چشمم خورد، متاسفانه قرآنم معنی نداره.
    سلام. خدا قوت ، ... اومد بگم منم آپ کردم. .
    راستی یادم رفت به به کنم. واقعا قالبتون قشنگه . لذت بردم..
    پاسخ:
    انها که مدعی بودند ما هم نماز داریم نمازشان نزد خانه کعبه چیزی جز سوت کشیدن و کف زدن نبود.پس بچشید عذاب الهی را به سبب آنچه انکار میکردید
    سلام راستش بخواین الان بیرونم (کافی نت) قرآن در دسترسم نیست ولی راست میگین منم یکی قرآن یکی حرم هروقت دلم گرفته یا حرمم یا هیئت
    راستی خوشحال میشم حتما یه سری بزنید منتظر حضور شما هستم
    یا علی مدد
    پاسخ:
    با دین آرامش را داریم....
  • یه نوکر شرمنده
  • سلام و عرض ادب...

    شما اعصاب خودتو بی خورد خورد نکن...

    بعدشم نمی دونم شما چند دفعه رفتی راهیان ولی من تا حالا نرفتم...

    البته نمی تونمم برم... مشکلاتی این وسط هست...
    همون بهشت رضا میریم راحت تریم...

    یا علی
    پاسخ:
    امیدوارم قسمتتون بشه برید اونوقت دیگه به بهشت رضا راضی نمیششد یادتون نره از خداوند و شهدا همیشه بیشترین چیزها بخواید نه چیزهای کم....
  • امام را دعا کنید
  • سوره هود...چون صبح شد فرمان قهر ما ان دیار را گرفت..
    امان از غضب الهی...
  • امام را دعا کنید
  • بیا به بال کبوتر ترانه بنویسیم

    بهار را غزلی عاشقانه بنویسیم

    به دشت روز، به دریا، به باوه ی خورشید

    چکامه ای ز شرنگ شبانه بنویسیم

    به روح باغ، به جنگل، به بی کرانه ی دشت

    حکایتی ز غمی بی کرانه بنویسیم

    به این بهانه که باری ز دوش برداریم

    گلایه ای به کسی بی نشانه بنویسیم

    به روی کاغذ دل با مرکب فریاد

    شکایتی به خدای یگانه بنویسیم

    بیا به آن که جهان در مدار قدرت اوست

    ز زخم های تن و تازیانه بنویسیم

    بیا حدیث غم تلخ خشک سالی را

    فقط به صاحب نبض زمانه بنویسیم

    در از نای شب بی فروغ هستی را

    به آفتاب بلند آشیانه بنویسیم

    به این امید که مهدی دوباره بر گردد

    بیا به بال کبوتر ترانه بنویسیم
    سلام عزیزم

    آیه 17 سوره نحل

    اگر بخواهید که نعمت های بی حدو حصر خدارا شماره کنید....هرگز نتوانید....که خدا در حق بندگان بسیار غفور و مهربان است
    «یبنی اسرائیل قد انجینکم من عدوکم و وعدنکم جانب الطور الیمن و نزلنا علیکم المن والسلوی»
    «ای بنی اسرائیل،ما شما را از چنگال دشمنانتان نجات دادیم ودر جانب کوه طور با شما وعده گذاردیم: و (منُ) و (سلوی)
    _______________________________________________________
    این ایه رو به نیت تو باز کردم.امیدوارم که مشکلت هر چی زودتر حل بشه.درسته عین ریحانه با معرفت نیستم ولی مطمئن باش که برات از صمیم قلب دعا کردم.هر وقت رفتی حرم یاد بی معرفتا هم باش.به قول اغاسی مگه ما بدا دل نداریم؟؟
    مراحمی گلم
    چند سال پیش
    یه بار که دلم گرفته بود٬ حسابی
    آوردم قرآن بخونم
    آخه از دوستم شنیده بودم می گفت وقتی می خواد با خدا حرف بزنه قرآنو باز می کنه و اولین آیه ی صفحه جواب خدا به اونه.
    منم امتحان کردم
    حرفم با خدا این بود که چرا به دادم نمیرسی
    قرآن رو باز کردم
    آیه اول: خداوند خیر و صلاح بندگانش را بهتر می داند
    گفتم دروغ می گویی خدا!
    آیه دوم: خداوند به همه امور آگاهست٬ شنوا و بیناست!
    گفتم دروغگو
    آیه سوم: و اینچنین به خدا نسبت دروغ می دهند!
    بدنم یخ کرد
    هاج و واج ایه را نگاه میکردم
    قرآن را بستم و
    حرفی نزدم
    ..............................................................................
    برای منی که هنوز خدا را نشناخته دعا کنید
    پاسخ:
    من هم هر وقت دلم میگیره قرآن باز میکنم و جواب میگیرم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی