اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

بابی انت و امی زهراجان...

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۱، ۰۱:۵۱ ب.ظ

بسم رب الزهرا (سلام الله علیها)...

شب عملیات نوجوانی بسیجی بدنبال پیشانی بند می گشت.

گفتم: این همه پیشانی بند اینجاست ، یکی را بردار ، مگه چه فرقی می کنه؟

گفت: بله! ولی من پیشانی بندی می خوام که روش نوشته باشه یا زهرا سلام الله علیها .

گفتم: چرا؟

سرش رو پایین انداخت و گفتـ: آخه من مادر ندارم...


دلـــ نوشتـ: به ابیــ انتــ و امیـــ زهرا جانـــ

دلمـــ یکــ روضهـــ میخواد با فضاییـــ کاملا تاریکـــ مثل چند شبـــ پیش + صدای کسی که با سوز دلشـــ هیـــ میگفتـــ مـــــــــادر... مـــــــــــادر...

«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۲۸)

سلام
زیبا بود...شنیده بودم...شهیدشد!
خداش رحمت کند!
راستی حالتون خوبه؟بابت تصادف پرسیدم...خدارحم کرد
مراقب خودتون باشید
راستی کوتاه...بروزم
در پناه حق...
پاسخ:
به چشــــــــــــم....
... با کی بودی؟؟؟
پاسخ:
(متن فوق چند تا "خودم" داره؟؟)
خیلی قشنگ بود.. راستی با مشکی نوشتی دیده نمیشه ها
یاعلی
پاسخ:
ممنون .... تصحیح شد....
سوال هوشی میپرسی نامرد .... نمیدونم فکر کنم بی نهایت (خودم) داره متن فوق !!! اگع دقیقشو میخوای دوروز وقت بده فکر کنم روش
  • جناب بنده خدا(313)
  • سلام

    اینجاست که شاعر (حاج سعید خودمون) می فرماید:


    شب حمله همهمه بود

    توی دلها واهمه بود

    دعوا سر سر بند یا فاطمه بود
  • جناب بنده خدا(313)
  • سلام

    راهیان نور همش اشک بود و عشق .فقط توی همین وبلاگ سه بار عرض کردم

    خیلی بد تصادف کردیم

    از بد یه کم ...

    استراحت و کمپوت به قیمت دونیم ملیون تومن موتور و بالای 5 ملیون عمل جراحی و بیمارستا

    خوبه برنامه ریزی داشتم درسهام رو خوندم و گرنه من که تا خرداد هم خوب نمیشم

    خیر چراغ قرمز بود و خیلی مونده بود سبز شه من مقصر نبودم

    چهار راه پارک وی جایی که از بزرگراه چمران که همه با سرعت جت میرن میرسه به چراغ قرمز بعد هم میره طرف تجریش

    بنده دو سال که این موتورم رو دارم ریا نباشه اولین تصادف و احتمالا آخرین تصادفه که ما یا به شهادت آرزوی دیرنمون میرسیم یا اینکه مطمئنا دیگه هیچ کس برام موتور نمی خره

    عمل جراحی دومم هفته ی پیش بود که دو هفته ی بعد عمل سوم هست و بعدش طول میکشه خوب میشم که ان شاءالله نشم

    فقط واسه ی هیات ها

    ممنون از توجهتون هم صراط

    در پناه مهدی فاطمه
    پاسخ:
    (حالا انگار من مامانشم)
    اسم وبلاگ ت خیلی دوست داشتنیه :)

    عرض تسلیت ایام فاطمیه
    پاسخ:
    و به همچنین...
    سلام ای گفتی دلم خیلی براش تنگ شده امسال فاطمیه مثل سالهای قبل نبود شهر بوی فاطمیه رو نمی داد
    راستی ازت ممنون که اون کار رو برام انجام دادی
    تبادل لینک
    پاسخ:
    با افتخــــــــــــار...
    دقیقا همینطوره !! سربند یا زهرا در بین رزمندگان

    حس عجیبی داشت.... رزمندگان علاقه خاصی به بی بی داشتند....

    التماس دعا
    پاسخ:
    بیش از یک علاقه خاص...
  • امام را دعا کنید
  • امام زمان(عج


    آقا بیا دعای مرا مستجاب کن

    ما را برای نوکریت انتخاب کن

    قلبم شبیه سنگ شد از کثرت گنه

    امشب بیا و سنگ دلم را تو آب کن

    تأثیر جرم و معصیت اشک مرا گرفت

    دستی بکش به روی دلم فتح باب کن

    تا کی به لب دعای فرج، تا کی انتظار؟!

    آقا به حقّ فاطمه پا در رکاب کن

    ای منتقم بیا که دلم سخت زخمی است

    رحمی نما بر این دل زارم شتاب کن

    ای روضه خوان فاطمیه روضه ای بخوان

    امشب میان سینۀ ما انقلاب کن

    ما در پی تلافی سیلی کوچه ایم

    یعنی به روی غیرت ما هم حساب کن ...
    دلم یک حسینیه میخواهد

    یک صدای خسته و گرفته

    یک نــَفـَس ِ حق از جنس همان که شب آخر در حرم ساقی خواند . . .

    روضه بخواند

    فرقی ندارد از کجا و از که

    فقط بخواند . . .

    بلکه بشکندش . . .
  • یک نفر از خویش دلگیر
  • همیشه فرزند از مادر یتیم می شود / بمیرم الهی ..
    نوای وبلاگ این حقیر را گوش کرده اید .. ؟ شاید روضه ی دلتان باشد .
    تو هم با کوفه هم دستی مدینه
    نمک خوردی ولی پستی مدینه
    کسی بر بازوی زهرا نمی زد
    اگر دستم نمی بستی مدینه
    آخییییییییی
    با نام "خداجونم سلام" لینک شدین
    اگه خواستین تغییر می دم
    این شعر کنار وبلاگ خیلی زیباست
    التماس دعا
    یاحق
    پاسخ:
    هرچیز درمورد بی بی پهلو شکسته باشد مگر میشود زیبا نباشد...؟؟
  • امام را دعا کنید
  • حضرت زهرا(س)

    آتش فتاده است به جان در بهشت

    می سوزد از شراره زبانِ در بهشت

    باید اقامه کرد نمازی کبود رنگ

    نیلی شده است چون که اذان در بهشت

    این دود چیست می رود از خانۀ علی؟

    سر بسته داده ایم نشان در بهشت

    با لاله ای به سینه و نیلوفری به دست

    حوریه ای فتاده میان در بهشت

    این که جهنمی صفتان آتشش زنند

    هرگز نمی رسید گمان در بهشت

    افتاد روی پهلوی حوریه و شکست

    چون بیش از این نبود توان در بهشت
  • خلدون سواری پور
  • بیچاره و درمانده ام هرجایی ام من

    هرچند ناچـیـزم ولی زهـــرایـیـم من
    پاسخ:
    آمــــــــــــــــــین...
    بسمه تعالی

    حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود

    خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود

    ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه

    گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود

    سلام خیلی خوب بود.
    پاسخ:
    تشــــکر...
  • یه نوکره شرمنده
  • سلام و عرض ادب...

    ایام فاطمیه رو تسلیت عرض می کنم...

    بنده همیشه شرمنده شما هستم چون دیر خدمت میرسم....
    به بزرگواری خودتون ببخشید...

    ضمنا" بروزم...

    امیدوارم سفر راهیان خوش گذشته باشه
    دعا کنید
    ما هم زائر سرزمین نور باشیم
    یازهرا
    پاسخ:
    آمـــــــــــــــین...
    سلام دوست خوبم فاطمه جان.
    قدری زخاکـــــــــ ِ چــــــــــــادر ِ زهـــــــــــرا به دل نشست
    اذنــــــــم بده صدا بزنم وای مـــادرم مـــادرم مـــــــــــــادرم ...

    وای مــــــــن و وای مــــــــن و وای مــــــــن
    میــــــــخ در و سینــــــــه ی زهـــــــــــرای(سلام الله علیها) مــــــــن ...
    به روزم منتظرتم افتخار بدید بیایید به منم سری بزنید.
    ★☆★☆★☆★☆★☆★☆
    چه دعایی کنمت بهتر ازین...؟
    که کنار پسر فاطمه هنگام اذان سحر جمعه ای از سال جدید
    پشت دیوار بقیع......
    قامتت قد بکشد به دو رکعت به نمازی که نثار حرم و گنبد برپاشده ی حضرت زهرا(س)بکنی....!
  • افسران جوان جنگ نرم
  • پیغمبری که عمری غمخوار امتش بود

    روی کبود زهرا (س) اجر نبوتش بود؟

    ....................................................
    سلام
    ایام تسلیت...
    حضرت زهرا مادر همه ی دردمندان و یتیمان و مسلمانان است ...

    من همیشه میومدم وبلاگت ولی نظر نمی دادم .
    بعدشم منظورم از دلتنگی برا ندیدن وبلاگت نبود . (مگه تو تهران اینترنت نیست ؟؟؟؟)
    اگه دیگه خودتو نبینم دلتنگ میشم . تا حالا حداقل سالی یکبار همدیگر رو می دیدیم .
    آرزویی کن
    گوشهای خدا پر از ارزوست
    و دست هایش پر از معجزه
    ارزویی کن شاید
    کوچک ترین معجزه اش بزرگترین ارزوی تو باشد


    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام فاطمه جووووووووووووووووووووووووووونم
    خوبی آبجی گلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من تا حالا یه نی نی ندیده بودم که قبل از متولد شدنش تصادف کنه
    بهتری؟


    فاطمه جونم..... تولدت مبارک عزیزم
    ایشالا خدا تو تک تک لحظه هات باشه
















    آبجی گلم تو ایام فاطمیه به دنیا اومدددددددددددددددددده
    السلام خواهر عزیز
    خوش حال می شوم در نظر سنجی ما شرکت کنین
    شهدا امامزادگان راه عشقندکه مزارشان زیارتگاه اهل یقین است (امام خمینی)
    پاسخ:
    و چه زیبا فرموده است این پیر جماران....
  • خلدون سواری پور
  • مادری پشت در افتاد لگد سنگین بود!!!

    تلخی کام علی برچه کسی شیرین بود؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی