اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

صدای زهــــــرا از سامرا می آید..

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۳۰ ق.ظ

بسم الرب الهادی(علیه السلام)...

+ پرسیدم: امام هادی(علیه السلام) چگونه شهید شدند؟

جوابم را با سکوت داد گفت: فقط میدانم شهید شدند اما چگونگیش را نـ ـ ـه

و اینجا بود که به غربـ ـ ـ ـــت دهمین ستاره پی بردم...چرا که فقط ما میدانیم او هادی دهمین امام شیعیان است و مرقدش در سامراست و سیره اش را نـ ـ ـ ـــه


 ++ میگفت جمجمه از مغز محافظت میکند و دنده ها از قفسه سینه و مانده بود با این استقامت استخوان ها چگونه سینه مــــادرش شکسـ ـ ـ ــته شد... شام غـ ـ ــ ـریبان انقدر محکم سینه زده بود که استقامت استخوانش را بسنجد اما هنوز در تعجب بود...


+++ همش میخواند" آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد" اما من میخواندم" نیـ ـ ـــآ نیـ ـ ـــآ گل نرگس جهان که جای تو نیست.... دوصد ناله یکی برای تو نیســـــت"


فاطمه نوشت:                         وقتی مــی گویـــمـــ :برایـــمــ دعــا کــــنید ،

یـــعنـــی کـــمـــ آورده امـــ . . .

یــعنــــی دیــگـــر کـــاری از دستـــ خـــودمـــ بــرای خـــودمـــ بـــر نــمــی آیــــد !


برایـــمــ دعــا کــــن .ویاریمـ کنید  در اتمـــــــام ختـــــــــم قــــــــرآن..(فقط 5 جزء)

 فاطمه نوشت:دلـــــم تنـــــگ بویـــــ گـــــلزار کبوترانـــــ استـــــ.. آنـــــ همـــــ از نوعـــــ بیـــــ نامـــــ و نشانشـــــانـــــ..

                                    «اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۶)

این عکس کجاست ؟؟؟؟؟؟؟
سلام ..
جانم فدای امام هادی علیه السلام ..
چه جزءهایی مونده برای اتمام ختمتون ؟ اگه وقتش محدود نیست هر پنج تا رو بدین به من ..
پاسخ:
میخونید که بهتون 4تاش بدم؟!
  • یه نوکره شرمنده
  • دورود بیکران

    بنده قبلا" گفته بودم یه جز بمن بدید
    نمی دونم دادید یا نه
    چون اطلاع هم ندادید

    اگه جزئی برای من در نظر نگرفتید

    الان یه جز بدید

    ممنون

    من اصلا" میونه خوبی با قالب مشکی ندارم...
    اگه ممکنه عوضش کنید
    پاسخ:
    جز 13 خوبِ ِ ؟
    قلب مادرش دوباره شکست آقاجان میدونم غمه جدت خیلی زیاده میدونم بی حرمتی ها زیاذ شده اما ترو به حق حضرت زینب برای شیعه دعا کن همه اینا رومیدونم تو دعا نکنی کی دعا کنه غیر از بچه شیعه ها کسه دیگه ای هم مگه داری هم قلب توشکست هم قلب مادرت قلب تو که همیشه شکستت از کارای بچه شیعه ها اما مگه ندیدی شیعه چه حرمی برای جدت ساخت آقا جان التماس دعا
    پاسخ:
    من که اسم شیعه را یدک میکشم هر روز چندین بار به صورت مهدی زهر سیلی میزنم..!!
  • یه نوکره شرمنده
  • دورود بیکران

    بله جز 13 هم خوبه

    فقط تا کی مهلت داریم بخونیم؟
    پاسخ:
    آخر خرداد
  • فدایی ولایت
  • سلام
    امام هادی(ع) هنگام شهادت به فرزندشان امام حسن عسگری(ع) فرمود :سلام مرا به عزیز دلم مهدی(عج) برسان و بگو جدت در حالی شهید شد که خیلی آرزوی دیدار شما را داشت.
    منم حسابی دلتنگم...دلتنگ خاک جنوب
    التماس دعا
    پاسخ:
    منم دلتنگتر از آنم که بگویمت...
  • فدایی ولایت
  • با مطلبی با عنوان"ما اینجا غریبیم"بروزم و منتظر حضورتون
    بالاتری ز مدح و ثنا أیها النقی

    ابن الرضای دوم ما أیها النقی

    با حبّ تو عبادت ما عین بندگی ست

    هادی آل فاطمه یا أیها النقی

    دارم "ولی" شناسی خود را ز نور تو

    مولای من ولیِ خدا أیها النقی

    با آن نقاوت نقوی یک نگاه کن

    پاکیزه کن وجود مرا أیها النقی

    سلام شهادت امام علی النقی علیه السلام را خدمت شما تسلیت عرض می کنم. التماس دعا
    پاسخ:
    و من نیز...دعایتان میکنم.... دعایم کنید..
    «نقی» نامی که فخر آسمان است

    تلفظ کردنش حظ دهان است

    امام قد بلند ماه رویی

    که جد حضرت صاحب زمان است

    به کوری دو چشم آن حقیری

    که از فرط حقارت، بد دهان است

    به هر دیوار این دنیا نوشتم

    «نقی» زیباترین نام جهان است..............
    سلام
    واقعا درست گفتید
    حتی امام حسین که اینقدر براشون عزاداری میکنیم رو هم نمیشناسیم
    فقط یاد گرفتیم عزاداری کنیم
    کاش یاد میگرفتیم امامان شهید شدن ما یاد بگیریم
    نماز سروقت
    امربه معروف ونهی از منکر
    دروغ نگیم
    حق الناس رو رعایت کنیم
    تهمت نزنیم
    غیبت نکنیم و ....
    ولی حیف صد حیف
    پاسخ:
    با یک بسم الله میشه شروع کرد...با غصه خوردن که حل نمیشه!
  • امام را دعا کنید
  • ای خدا

    ما را کبوترانه وفادار کرده است

    آزاد کرده است و گرفتار کرده است

    بامت بلند باد که دلتنگیت مرا

    از هر چه هست غیر تو بیزار کرده است

    خوشبخت آن دلی که گناه نکرده را

    در پیشگاه لطف تو اقرار کرده است

    تنها گناه ما طمع بخشش تو بود

    ما را کرامت تو گنه کار کرده است

    چون سرو سرفرازم و نزد تو سر به زیر

    قربان آن گلی که مرا خوار کرده است
    آقا سلام ....باز منم خاک پایتان
    آنکه سالهاست دلش هست جایتان
    آقا دلم گرفته چرا دیر کرده اید ؟
    مردم در انتظار همه جمعه هایتان
    هر جمعه اننتظار .دعا.ندبه جانماز
    هر شب دو چشم خیس. در هوایتان
    من جمعه ها عجب دلم شور میزند
    ای کاش رنج وغصه تیاید سراغتان
    یا لااقل خدا کند از لحظه های تلخ
    باشد نصیب من همه درد و بلایتان
    من سالهاست که خواب به چشمم نمیرود
    در پای گاهوره های بی لالایتان
    آقا زمان بدرقه تان هیپکس نبود ؟
    آبی نریخت مادرتان پشت پایتان؟
    باشد صبور میشوم اما تو لااقل
    دستی برای من بده از دورها تکان
    حرفی نمانده بین شما و من وخدا ..
    جز اینکه باز میکنم این دم دعایتان
    امضا:دو چشم خیس و دلی در هوایتان
    دیوانه ای که لک زده قلبش برایتان..
    احمدرضا212
    یا قاسم بن حسن (ع)
    سلام
    قالب وبلاگتون خعلی خوشکله !!! ولی دلم گرفت...

    چند روز دیگه یه عکس میذارم بد نیس ببینینش
    پاسخ:
    حتمـــــــــــــــا!!!
  • مهدی آرامی
  • جانم فدای امام هادی ع
    پاسخ:
    و من... اصلا ما... تمامس کشورمان..تمامی مسلمانان جهان فارغ از تقسیمات جغرافیایی...
    سلام ..
    جانم فدای امام هادی علیه السلام .. به وبم بیا اجی
  • amirمدیر دوم سایت
  • باسلام
    بادو مطلب جدید به روزیم.

    پاسخ:
    حتمــــآ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی