اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

نیمــﮧ شعبآن دیگرﮯ رسید... در فرآق یــــآر..

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۴:۰۶ ب.ظ

بسم رب المهدی(عج الله علیه وآله)...

+ یـﮧ لحظه هایـﮯ هست کـﮧ من در خوابم ... خواب غفلت...

یـﮧ لحظه هایـﮯ هست کـﮧ من بـﮧ کل فراموش میکنم وظایفم رو...

یـﮧ لحظه هایـﮯ هست کـﮧ اصلا انگار نـﮧ انگار کـﮧ یـﮧ امام "زنده" و "ناظر" داره در زمان من زندگـﮯ میکنـﮧ

یـﮧ لحظه هایـﮯ هست کـﮧ من خون بـﮧ دلش میکنم...

یـﮧ لحظه هایـﮯ هست کـﮧ میگم "آقاجان شرمنده ام" ولـﮯ خیلـﮯ زود همـﮧ چـﮯ یادم میره...

یـﮧ لحظه هایـﮯ هست کـﮧ من اصلا سرباز خوبـﮯ نیستم..

✔ من اسم این لحظـﮧ ها رو ((( هـــمـــیـــشـــﮧ))) گذاشتـﮧ ام...

او خواهد آمد

دریافت تصویر با اندازه اصلی

++ مهدیــــآ..

اگر نبودنت را با ساعت شنـﮯ اندازه مـﮯ گرفتیم،اکنون بـﮧ اندازه یک صحرا گذشتـﮧ است...

 

+++ یک نیمـ شعبان دیگر در فراق یار..

ابشری یَا فَاطِمَـﮧ إنّ المَهدِیَ  مِنکَ ... مادرتــان چشم بـﮧ راه است...
 
 
++++ رسم شده بود توی شیراز که علما و پیش نمازهای معروف، می آمدند تشییع شهدا. و حتی تلقین می خواندند برایشان.

بعد از عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر هم، شهید آوردند شهر؛ و همین مراسم برقرار بود . . .
حاج آقا طوبایی، پیش نماز مسجدِ کوشک عباس علی شیراز هم آمده بود.
حاج آقا موقع تلقین دادن، وقتی رسید به نام حضرت حجت، حالش منقلب شد، ضعف کرد و سست شد. حتی خودش نمی توانست بیاید بالا و کشیدنش بیرون!
پرسیدند:  چی شد حاج آقا؟ 
گفت: به اسم آقا که رسیدم، شهید به احترام سرش را خم کرد روی سینه! حس کردم، امام زمان (عج) اینجاست و او احترام می گذارد.

 

بدون شرح تر از بدون شرح

 

فاطمـﮧ نوشت: دلــ م تنگ شده برآی خودم...همآن خودی کـﮧ علاوه بر عآشق مولآیش بودن مطیع هم بود امآ حالا ...

 چندی است نیــآمده ام و شآید هم نیآیم... همـﮧ دوستآن لطف بسیاری دآشتند ان شالله جبران کنم..البتـﮧ اگر بتوآنم...

 

اللهم عجل لولیک الفرج 

«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۲۳)

سلام
خسته نباشید
تبریک میگم پیشاپیش این عید بزرگ رو به شما
امیدوارم در زندگی موفق باشید
پاسخ:
و به همچنین...
سلام
رسیدن بخیر کم پیدا بودید ؟

خانمی چرا شاید نیایی؟ به نظر من خالی گذاشتن سنگر فرهنگی از خالی گذاشتن سنگر جنگ خیلی خیلی خیلی مسئولیتش سنگین تر است درسته ؟؟؟؟؟.

التماس دعا
یا علی
پاسخ:
و سکــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ــــوتــــ
سلام خوبی عزیز! کجایی تو فدات شـم!
پس اون فاطمه خانم ما که خیلی شنگول بود کجاست! چی شده! دلم برات تنگ شده بود گلم.
همیشه به این فکر میکنم من روسـیـــاه با یه دنیـا شرمندگی چجوری تو چشماش نگاه کنم
اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری
پاسخ:
و من روسیاه تر ... یا ابانا استغفرلنا ذنوبنا...
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • مثل همیشه زیبا و دوست داشتنی... عیدتان هزاران بار مبارک...
    پاسخ:
    1000×1000 برای شمـــآ...
    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    و برشمـــآ....
    عیدت مبارک خیلی وقته بهم سرنزدی گفتم به کل فراموش شدیم
    میدونی اردوی مدرسمون الان شهرتونه؟ولی منو فاطمه نیستیم
    پاسخ:
    چـــرآ نیومدین؟
    باسلام ای آقا ...

    شبتان مهتابی

    روز میلاد شما در پیش است

    عرض تبریک آقا

    و کمی بی تابی

    ای نفس ها به فدای کف نعلین شما

    اندکی تند قدم بردارید
    پاسخ:
    اندکی تند قدم بردارید....
    سلام
    از اینکه گاهی لحظاتتان را با من قسمت می کنید و زیر سقف آرامش هستید؛سپاسگزارم

    و خوشحالم که کنار سکوتتان گاهی هم می نویسید!

    ارادتتون به دوازدهمین آفتاب زیباست!
    کنار لحظه های آسمانی تان یادم کنید لطفا
    عیدتان عید باد!
    در پناه حق...
    پاسخ:
    آرآمشتـــــــــآن را دوست میـــدآرم....
  • غریبه آشنا دوست
  • بنام خدای مهدی عج
    السلام علیک یا صاحب الزمان عج

    سلام به شما خوبین ؟

    عید بر شما مبارک

    قالب جدید مبارک

    --------------------------------------------------
    بیا ای گل لبخند همه بیا ای گل خوشبوی همه



    بیا ای گل باغ دلها بیا ای گل راز زهرا (س)



    بیا ای چهره ی نور خدا بیا ای انتظار چشم ها



    بیا ای پرتو نور جلا بیا ای آینه مهر و صفا



    بیا ای گنج پنهان زمین بیا ای شادی روح زمین



    بیا ای پشت پرده در امان بیا ای صاحب عصر و زمان





    الهم عجل الولیک الفرج

    به امید ظهور حق یا حق
    پاسخ:
    تشکــــر...
    سلام

    اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ

    عید تون مبارک

    وبلاگ بسیار زیبایی دارید

    ضمن آرزوی موفقیت از شما التماس دارم
    پاسخ:
    محتـــآجـــ م...
  • رد پای خدا... یاس
  • بر مهدی و آن هاله نورش صلوات...
    بر خال لب و جام ظهورش صلوات...
    همه انس و ملک میگویند...
    بر سال و مه و وقت ظهورش صلوات...
    عیدتون مبارک :) :) :)
    پاسخ:
    الهی همنشین مهدی صاحب الزمان..
  • کهف الشدا
  • سلام...
    ممنون که کلیک رنجه نمودین...
    عیدتون مبارک...
    بکذریم از خود...
    علم عشق به پادار به ذکر صلوات...
    راستی این موج !! اینترنتی که مبنی بر نیامونتون هستش ، چیه؟؟؟
    صداش کل اینترنت رو برداشته ها!!!
    نه شوخی کردم!!!
    چرا "شاید" نیاین؟
    در ضمن لینک شدید
    امام صادق(ع) فرمود:

    یَکِرُّ مَعَ الْقائِمِ (عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه) ثَلاثَ عَشَرَةَ امْرَأةً... یُداوینَ الْجَرْحَی

    وَیَقُمْنَ الْمَرْضَی.


    سیزده زن در رکاب امام مهدی (علیه‌ السلام) حضور خواهند داشت...

    زخمیان را درمان و از بیماران پرستاری می‌کنند.

    ----------------------------

    چی شده که این روزا همه حس میکنن از حضرت صاحب دور شدن؟!

    چی داره به سرمون میاد؟!

    خداکنه تا بدبخت نشدیم اقا بیان ...
    پاسخ:
    بیایم در رکاب تو بمیرم...
  • صبغة الله
  • سلام علیکم همسنگر گرامی باعث افتخار ماست که با شما تبادل لینک داشته باشیم منتظر خبر شما هستم
    یاعلی
    پاسخ:
    نظر لطف شماست....
    سلام
    خداقوت
    چه زیبا بود...«من اسم این لحظـه ها رو ( همیشه) گذاشتـه ام»
    تشکر

    ما گوشه نشینان غم فاطمه ایم...
    پاسخ:
    اما بهــ نظـــر مــن حقیقـــت تلــــخ ِ
    سلام مطالبتون عالیه اجرکم عند الله
    اگه دوست داشتید ما رو با نام رئوف لینک کنید ما شما رو با چه اسمی لینک کنیم؟
    پاسخ:
    تشکــــــــر...
    سلام...

    مطلب جالبی بود...

    حتما برا خودتون دلایلی دارید....اگه میتونید ادامه دهید...

    التماس دعا
    پاسخ:
    آمــــــــــدم...
    ماه خدا "رمضان" نزدیک است ...چادر ...گرما ...روزه ...تشنگی ...و ...

    من نمیدانم "ملائــــک" چطور میخواهد حساب کنند ...ثواب ِ چادری های

    رمضان مرداد ماه را !!
    ---------------------------------------------------
    قربه الی الله...
    پاسخ:
    و من نیــــــــز...
    سلام

    *•.¸¸.•*´`*•.¸بالای سرم نام تو را نقش نمودم¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•
    *•.¸¸.•*´`*•.¸یعنی که سر من به فدای قدم تو¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•

    به روزم
    کلیک رنجه فرماییید
    شاد باشید
    یا حق
    داستان خیلی خوبی بود واقعا خوش به سعادت شهدا.....
    برای من خیلی دعاکنید تو ماه خدا.......
    التماس دعای فرج
    "اللهم عجل لولیک الفرج"
    پاسخ:
    و شمــــآ نیز دعـــایم کنید...
    بسم رب المهدی
    این هفته هم گذشت،تو اما نیامدی
    خورشید خانواده زهرا نیامدی
    صبحی کنار جاده تو را منتظر شدیم
    امد غروب.......رفت وتو آقا نیامدی.
    پاسخ:
    بـــازهم هفته ای پر از انتظــــآر آغـــــآزشد...
  • شهید گمنام
  • شهیدان را به نوری ناب شویید

    درون چشمه مهتاب شویید

    شهیدان همچو آب چشمه پاکند

    شگفتا اب را با اب شویید


    یکمین سالروز شهادت شهید رضایی نژاد رو به همه مردم ایران به خصوص هم استانی های عزیزم تبریک و تسلیت می گویم
    اپم{رهبم بابای مهربانم}}
    پاسخ:
    و من نیز...
    سلام فاطمه جون وبلاگ قشنگی داری مخصوصا مطالبت در مورد محجبه ها فرشته اند اگه خواستی نظرتو در مورد تبادل لینک بگو
    پاسخ:
    نظر لطف شمــآست بـــآنو..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی