اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

هنـــوز براے شــهید شــــدن فـــرصت هست، دل را بــــاید پـــاک کرد. 【 【 امام خـــامنـہ اے 】 】

اهــــالی آسمــــان

وقتی حوصله ات سر میرود

چه لحظه قشنگی است

وقتی با خود فکر میکنی امام زمان(عج) هم مانند تو روزه است

وقتی لای قرآن را باز میکنی

چه لحظه عجیبی است

وقتی فکر میکنی حسیـن(ع) هم بالای نی همیـن قرآن را می خواند

کاش در این روزها وقتی لیست روزه گیران را امام زمان مرور می کنید

برای چند ثانیه هم که شده روی اسم مـن مکثی کند ... کاش

••●! ❤ چه آرزویی دارد این دلـ م ❤ !●••

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پیوندهای روزانه

کربلا که رفته باشـے میدانی . . .

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۲۶ ب.ظ
بسم الرب الحسین(علیه السلام)...

کربلا که رفته باشـے میدانی قدم قدم تا عشق در بیـטּ الحرمیـטּ یعنـے

چه ...

میدانـے از کُنجِ شش گوشه چه صفایـے دارد نگاه به قبّه ےِ ارباب ...

میدانـے مزه مزه کردטּِ آبِ گردانِ مزارِ علمدار یعنـے چه ...

میدانـے یعنی چه وقتی نیم نگاه ت به سمتِ حسیـטּ /ع/ باشد و
نیمی دیگر به سمتِ عباس و دل نکَنـے از قلبِ بیـטּ الحرمیـטּ شاטּ ...

همه ےِ اینها را میدانی و باز دل آشفته میشوی تا نامشان می آید ...
!

خدا میداند چه بر سرِ آنان که ندیده اند می آید ..


»» شنیدטּ کِی بُوَد مانندِ دیدטּ ...


http://www.novinfun.com/wp-content/uploadz/728001_orig6.jpg



طلائیـــه بودیم . . .

بیـــل مکانیکے داشت روے زمین کـــار مے کرد که شهیــــــدے پیدا شد . . .

همراهش یـــک دفتر قطـــور اما کوچـــک بود،مثل دفـــترے که بیشتـــر مـــداح ها دارند . . .

برگ هاے دفتر رو گِــــل گرفته بود. . .

پاکـــش کردم. . . .

بـــاز کردنش زحـــمت زیـــادی داشت. . . .

اولـــش رو که نگاه کردم بالـــاش نوشته بود

«عـــمه بیـــا گمـــشده پیـــدا شـــده!»

راوے: محمـــد احمـــدیان . . .

منبع:آسمـــان مـــال مـــاست(کتـــاب تفحص)ص55 . . .





√  نــه اینکه زانــــو زده بـــاشم …

"نـــــــــــ ــــــــــــ ـــــــــــه " !!!

فقـــط تنهایے سنگیـــــن است !

شرمنـــده نوشت:

التمــــــآس دعـــــا شهــــــآدت + فــــرج ..


«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ»

  • اهــــالے آسمــــان

نظرات  (۱۳)

سلام

اینها را که گفتید نمی دانم..اما می فهمم..آخر من هم جاهایی بوده ام که تا نباشی، نمیدانی!


این روزها که بازار جمله های قشنگ داغ است، یک جمله بود که می گفت: حسین(ع) را منتظرانش بشهادت رساندند..
اما اصلا قشنگ نبود..بغض سنگینی شد بر دلم!
خدا می داند تا ببارد چه می کند!!

راستی نبودید..بیادتان بودم!

دلگرم یاد خدا باشید
در پناه حق...
سلام عزیز به منم سر بزن
راستش دلتنگ پست های خوشگلت بودم
به همه سلام برسون دلم براتون یه ذره شده
التماس 2 آ
پاسخ:
نظر لطف شماست . . .
من کربلا نرفتم........
پاسخ:
شمــآ یک درد را داری و من که شش گوشه دیده ام هـــــــــــزار درد ...
سلام...

واقعا شنیدن کی بود مانند دیدن....

ضمنا از نظر بسیار خوبتون ممنونم زیبا بود.......

التماس دعا
  • غریبه آشنا دوست
  • بنام خدای خوبان
    السلام علیک یا صاحب الزمان عج

    سلام به شما

    خوش اومدین

    التماس دعا

    به امید ظهور حق یا حق
    بارالها....! دستانم خالی اند و دلم غرق در آرزوها،

    یا دستانم را به قدرت بی کرانت توانا گردان، یا دلم را

    از آرزوهای دست نایافتنی خالی گردان.

    وبلاگ خوبی داری
    موفق باشی در سایه ی عنایات حضرت احدیت و الطاف حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف
    اونی که نرفته یه درد داره و اونی که رفته هزار درد ...
  • امام را دعا کنید
  • امشب هیات2تا شهید اورده بودند
    که حاج حسین کاجی(راوی)همین خاطره رو گفت...
    قراره توی دو تا دانشگاه توی قم خاک بشن...
    پاسخ:
    شادی روحشون صلوات
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • التماس دعا دختری همنام مادر پهلو شکسته....
    پاسخ:
    من محتاج ترم ..
    نمی دانم چه بنویسم
    پاسخ:
    سکوت زیبا ترین سخن است ...
    ای کاش این سفر را هیچ بازگشتی نبود!
    ای کاش زیر پایت جان میدادم!
    *
    *
    *
    *
    *
    سلام دوست جونم!
    خیلی خوشحال شدم که دوباره هستی!
    هروقت مسیرت طرفای حرم خورد سلام منو به اقام برسون و دعام کن.
    پاسخ:
    خوشا به حالم چه دوستــــان خوبی دارم ...
    بخدا در هوس دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد
    قلمم گوشه دفتر غزل ناب ندارد
    همه گویند به انگشت اشاره
    مگر این عاشق دیوانه ارباب ندارد...
    تو کجایی...
    شده ام
    باز
    هوایی...
    اللهم الرزقنا توفیق الزیارت...
    یک ثانیه از عمر همین یک شب یلدا

    باعث شده تا صبح به یمنش بنشینیم

    ده قرن ز عمر پسر فاطمه طی شد

    نشد یک شب ز هجر ظهورش بنشینیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی